... palestiinalaista alkuperää.
Näin kerrottiin Ranskan tv:n uutisissa klo 12. (france24.com).
Tanskan terroristi oli ...
11
<50
Vastaukset
- Rasismia
Oletko nähnyt YouTube videoita kuinka lapsia kasvatetaan Palestiinassa?
- Naam
اطفال في غزة يقلدون المقاومة الفلسطينية في ألعابهم.تقرير يسرى العكلوك
https://www.youtube.com/watch?v=lnpl6V93yGo Kyllä olen opetus alkaa kivityskoulutuksella ja jatkuu nyrkkien heristely ja huuto koulutuksella, ja seurava on rakettien ampumiskoulutus ja ylioppilaaksi pääsee ihmispommi luokalta. Että silleen.
- 3Timo
TÄH?!
Eikun kyllä se oli ihan tanskalainen, koska YLE niin kertoi!??- siksi_jutkuviha
Kyllä, Tanskassa syntynyt ja kasvanut mutta kai nyt nimikin kertoo, ettei ollut tanskalainen juuriltaan?!
No olipa missä tahansa kasvanut, mutta geeniperimä on tuolta sukurutsaisesta Palestiinasta ja jokainenhan sen tietää mitä siitä seuraa ? NO hulluutta. Että silleen.
- tottakaioli
Paska-pale. Toivottavasti Israel hävittää ainakin gazan rajoitetulla ydiniskulla lähitulevaiusuudessa.
- vihreä_femakko
Minusta alkaa olla jo aika häpeällista että Suomessa ei vieläkään ole tapahtunut terrori-iskuja, ollaan kyllä takapajula taas tässäkin asiassa.
- jotain_sentään
Pieniä kylläkin - muistathan sen oululaisen somppukirvesmiehen?
- Tosimies12
Joo tuo jätetään sanomatta suomen mediassa ettei Israelille heru sympatiaa
- sot.v
EU fanittaa jatkuvasti palestiinalaisia, joten tämäkin ressukkarikollinen on saanut sellaisen käsityksen, että on sallittua kurittaa vääräuskoisia.
EU haukkuu väärää puuta Euroopan vahingoksi.
.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027