Kuka keksisi edes yhden asian Hiekkalaatikon ulkopuolelta,joka olisi YRJÖN mielestä "HYVÄ ASIA".
Hänen mielestä hyvää on vain HOMOT ,KOMMARIT ja MYLLISMI ja tietysti ikioma puoliso SEPPO
YRJÖN HIEKKALAATIKKO
10
234
Vastaukset
- ylistys
Seppo Myllis on jumala. Palvo häntä.
- TÖRKEÄÄ
Kyllä minä "komppaan " täydellisesti Yrjön hiekkalaatikon kirjoittajaa.
Tällä palstalla olevat kirjoitukset melkein kaikki Yrjön aloituksia ja omiin vastaamisia.
Ja vielä ,että OLEN JUMALA. Ei ole täysjärkisen väittämää.Tuo ei mene edes huumorista.Mahtaa sinulla olla korvat kuumana kun ja jos kehtaat nenääsi ulos pistää.Tietsikasta IP HYLLYLLE ja JUMALA TÖRNÄVÄLLE. - kunnioittaja
TÖRKEÄÄ kirjoitti:
Tällä palstalla olevat kirjoitukset melkein kaikki Yrjön aloituksia ja omiin vastaamisia.
Ja vielä ,että OLEN JUMALA. Ei ole täysjärkisen väittämää.Tuo ei mene edes huumorista.Mahtaa sinulla olla korvat kuumana kun ja jos kehtaat nenääsi ulos pistää.Tietsikasta IP HYLLYLLE ja JUMALA TÖRNÄVÄLLE.Seppo Myllistä on kaikkien ylistettävä ja palvottava.
- monologi
TÖRKEÄÄ kirjoitti:
Ja vielä ,että OLEN JUMALA. Ei ole täysjärkisen väittämää.Tuo ei mene edes huumorista.Mahtaa sinulla olla korvat kuumana kun ja jos kehtaat nenääsi ulos pistää.Tietsikasta IP HYLLYLLE ja JUMALA TÖRNÄVÄLLE.Siinäpä komppasit omaa kirjoitustasi. Sen näkee jo isojen kirjainten käytöstä. Mutta onhan se kiva, että joku kehuu. Jos ei muut niin itse.
- KIELTO
Taas pikku YRJÖ on päässyt hiekkalaatkollaan vauhtiin.
ps. Oletko sinä tänään YRJÖ vai kiellätkö?
Oletko se sinä vai etkö?
Oletko MYLLIS vai ILPUKKA
Jvielä HAHTO ,niin siinähän nimiä yhdelle HOMPPELILLE.
KAIKKI KÄY JA ON OIKEIN- KauhtanaRaitillaRallatta
Näinkö se Kauhajoki näivettyy ainakin tällä foorumilla, kun on annettu yhden hulluuden kietouttaa ympärilleen kaikki postaukset, tämähän on aivan syyntakeetonta, tällainen -josta ei itestään ole yhtään mihinkään -julkeaa tallaisen vyörytyksen tehdä ja muut vietävät sitten odottavat ja pelkäävät -mistä tämä kauhtana hyppää hiekkalaatikolleen.
nauraa :D:D:D
- HousutNilkosKippuras
Kunnolla tyhymä, jottei sitä omaa housujen munien alle laskemista tajua, näitä oli ennen huvääsesti hörnävällä, nut ei edes siellä, juoksevat vapaana muita opettaen rhunkaahmaan kylhilhä.
- Keputtaaaaa
Kyllä se yks kepukin tänne kirjoittaa ,salanimellä tietenkin kravatti lasseksi sitä sanotaan...
- KunnollaVainSäkeen
Hannun heinät ovat yliyli vuotisia ja pölyävät pirusti jo yli kävellessä, nuuskapussit sikseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1072691Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1182059- 691620
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje281304Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251149- 961074
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe531062- 851044
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta1271042Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366977