Oletko käyneet treffeillä tänä vuonna?

Munaotus

Oletteko pyytäneet naista/miestä treffeille?

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen käynyt

    • gyygl

      Olen minäkin, parikin kertaa.

    • Varmaanjotainvialla

      En ole koskaan käynyt treffeillä, eikä ole pyydetty.

    • Nollat vedetään molempiin kysymyksiin. Luultavasti se on kans vielä pidemmän aikaa tuo nollana... semmonen on veikkaus.

    • En ole käynyt. Enkä pitkään aikaan ennen tätä vuottakaan.

      Minun on vaikea löytää naista joka lähtisi kanssani treffeille. Aikaisemmista treffeistä on huonoja kokemuksia, eivätkä ne ole johtaneet oikein mihinkään. En tahdo mennä enää hakemaan pakkeja. Ei niitä enää jaksa. Naiset eivät minua treffeille pyydä.

      Olen lopettanut tältä osin yrittämisen.

    • JaanisPetke

      Olen käynyt useillakin treffeillä tänä vuonna, olen myös pyytänyt useita naisia ulos treffeille tänä vuonna. Osa on lähtenyt, osa taas ei.

      Minulle tuo treffeille/ulos pyytäminen ei ole se ongelma, vaan enemmänkin sen ihan ensimmäisen kontaktin saaminen siihen potentiaaliseen sinkkunaiseen. Hyvin hankalaa on yleensä saada pyydettyä naisia ulos ja sitten jos siitä onnistun, niin seuraava haaste on se että treffien pitäisi sujua jotenkin muutenkin kuin vain kaverillisesti small takia jauhaen.

      • 3434

        En ole naisia pyytänyt, mutta hden miehen kanssa on peitto pöllynyt.


    • 4141

      juu

    • lottamarii

      Jos joku tulee hakemaan kotoa, niin voin lähteäkin, muuten en lähde!

      • kiltti.atm

        Housuton sokerin lainaaja mikki hiiri-boksereissa?


      • lottamarii

        jep,.se lainaisi sokeria ja minä lainaisin sille pikkarini...sitten juotaisiin kahvit.


    • IkisM

      En ole käynyt enkä pyytänyt. Joku palstanainen selvästikin on käynyt:

      http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1424143192031.html

      "Näitä tapauksia on tullut liikaa vastaan ja lähes kaikki heistä luonnehtivat itseään sanaparilla ’kiltti ja kunnollinen’.”

      Eihän noita viitsi pyytää kun noin jyrkästi tuomitsevat meidät kiltit ja kunnolliset miehet.

      • 1222

        Siis standardi palstamies :D


    • Nopenope

      En ole käynyt enkä tule käymään.

      Päätin että vuonna 2015 vietetään täysin naiseton vuosi.

      Ei haaveilua, ei ihastumista, ei kiinnostuksen osoituksia, ei treffejä, ei stressiä, ei typeriä odotusarvoja naisilta, ei mitään muutakaan vastaavaa.

      vain VAPAUS!

    • Olen ja olen. Ketään sentään ihan vielä kotiovelta hakenut, mutta melkein.

    • enolepyytänyt

      ketään vielä treffeille, eilen kävin katsastamassa treffisivustolla sopivia ehdokkaita. Treffeille on pyydetty ja olenpa lähtenytkin. Ensi lauantaina on seuraavat treffit. :o))

    • tois

      Kolmea miestä olen pyytänyt treffeille, kukaan ei lähtenyt edes 110 kg nörtti. Viisi miestä on pyytänyt mua treffeille, kaikkien kanssa menin. Kolmen kanssa kaffelle, yksi vei syömään ja yhden kanssa käytytiin kaljalla. Yhden kanssa viestitellään, katsotaan tuleeko siitä jotain enemmän. Seksiin asti en ole päässyt vielä.

    • kilttiatm

      En enkä aio pyytää ketään treffeille. En halua nolata itseäni enää.

    • 22vopiskelijamies

      En ole pyytänyt. Ei ole pyydetty. Muutaman kanssa jutellut netissä, mutta niillä kiinnostus lopahti samantien

    • En, ei ole ollut ketään ketä pyytää. En ole edes jutellut kenenkään kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      289
      19753
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      4069
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2336
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      198
      2041
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1940
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      306
      1788
    7. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      94
      1454
    8. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1452
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1227
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      267
      1172
    Aihe