katsoin muuten vain treffi sivuja ja muitakin sivuja muuten vain iskuria niin samat tyypit hakee edelleen seuraa ja iskurissa samat seksi seuraa miksi eivät tapaa toisiaan kyllä minusta jos esim käy 1-50 treffeillä niin kyllä jonkun löytää tietysti ei kaikkien kanssa toimeen tule tai ulkonäkö miellytä mutta esim 20 treffi ehdokkaasta kyllä joku miellyttää ja esim vaikka täältä sinkku sivuiltakin kävisi 1-10 kanssa treffeillä niin kyllä pareja syntyisi tai ainakin toimeen tulisi eli kyllä treffi sivustoilla on ihme tyypit jos on sinkku niin kyllä vastaa ja haluaa tavata mutta netti on netti kummajaisia
menin äimänkäeksi
ihme_tyyppejä
3
199
Vastaukset
- Provoakokopalsta
Sitähän minäkin yritin sanoa tuossa aiemmin. Turhat palstat niille, jotka aidosti jotakin vielä tuntevat:( Poistun.
- tämä-selvä
Mut kun se ulkonäkö ei kelpaa niin ei naiset halua tavatakkaan.
No totta kai sieltä löytyy miehiä jotka kelpaisivat minulle, mutta kun minä en sitten kelpaa heille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613091Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa902016- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä821360- 391280
- 791110