Eli olen tässä jo hetken ehtinyt etsiä sellaista kilttiä ja kohteliasta, ja hyvätuloista miestä tietenkin, jonka kanssa voisi sitten perheenkin perustaa, itselläni on tosiaan ja valmiiksi kaksi lasta aiemmista suhteista. Tähän asti elelin sillä periaatteella "että kerranhan sitä vain eletään" mutta nyt, kun ikäkin alkaa olemaan kolmeakymmentä lähellä, niin tekisi jo mieli alkaa asettua aloilleen. Eli mistä siis tälläisiä "kunnollisia" mieheiä löytää? :) baareissa kyllä tapaa monenlaisia tapauksia, mutta kaikki tuntuu olevan vain sen yhden asian perässä, ja enää tuo pelkkä läheisyys ei niin jaksa enää innostaa ;)
Missä kaikki kunnon miehet?
katja866
4
131
Vastaukset
Kuvailemallasi miehellä on jo mies XD
- zuerp
Ei löydy enää, sun olis pitänyt tajuta aikaisemmin etsiä tuonmoista miestä.
- Kakkosmies
Ääh. Tämähän oli miehen kirjoittama provo, jolla haluaa aloittaa naisten haukkumisketjun.
- TheTotuudenTorvi
Miksi kirjoitat tuollaista kun kuitenkin haluat sen kusipään tai muuten vaan itserakkaan & itsekeskeisen idiootin? On siinä meillä kyllä tyhmä ja naiivi lehmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464