Miten tätä lähteä korjaamaan?
Kuink ahyvin täyteaineet häivyttävät kuoppaa, ja millaista hintahaarukkaa niillä on?
Häiritsevä kuoppa leuassa!
10
103
Vastaukset
- sdsd
Onko kyse siis syntymästä asti olleesta kuopasta vai onko jokin tapaturma sen aiheuttanut?
- eroonjaäkkiä
ihan syntymästä asti ollut
- Kuoppaleukaaaaa
Radiesse on tohon paras.
- Fergie
Pystyy korjaa täyteaineella, mielestäni myös botoxilla? Kannattaa etsiä tietoa www.thelook.fi
- annamunkaikkikestää
Voi , voi näitä juttuja taas. Vai että kuoppa täytetään BOTOXILLA. Ei ole mikään täyteaine niin kuin monet tietämättömät kuvittelee.
- fhsyjkyfu
Oletko varma, että kuoppa on oikeasti haitta? Sehän saattaa olla vain viehättävä persoonallinen ulkonäön piirre. En lähtisi tervettä ihoa turmelemaan. Siihen ennättää ikääntymisen myötä tulla muutakin vauriota, joka tarvitsee suuremmalla syyllä korjaamista.
- Kuoppaleuassa
Mä kävin Lookilla itse kysymässä leuassa olevan kuopan täyttöön vaihtoehtoja ja mulle ehdotettiin täyteainetta tai mesolankoja, mutta ensiksi ajattelin kokeilla täyteaineella sitä häivyttää.
- Kalliimpi_parempi
Mutta täyte-aine katoaa muutamassa kuukaudessa ja sitten joutuu uusimaan käsittelyn. Vuosien mittaan halvasta tuleekin kallista. Joku Look tarjoaa näitä täyteaineita koska eivät voi tarjota muuta.
Pysyvämpi ratkaisu voisi olla rasvansiirto omasta vartalosta. Siirto ei todennäköisesti onnistu täysin heti yhdellä siirrolla, mutta uusittuna voisi täyttää kolon (kyseessähän on juuri ihonalaisen rasvan tai kudoksen puutos). Hoito on kalliimpi ja siihen tarvitaan plastiikkakirurgia, mutta lopulta se on pysyvä tulos.
- Eliisa85
Itse kokeilin kuopan häivytykseen täyteaineita Lookilla, hinnasta ei voi sanoa varmaksi, kun täyteaineita on erilaisia ja se riippuu kuinka paljon ainetta siihen laitetaan. Mulle sanottiin, että kuopan ''täyttöön'' voi kokeilla myös mesolankoja. Tähän asti tuo täyteaine on pysynyt hyvin.
- Radiradiesseeeeeeee
Hyaluronihappo ei ole paras koska se häviää aika nopeesti. Radiesse ok, samoin muut puolipysyvät ja pysyvät ellei haluu rampata koko ajan pistettävänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931