Häiritsevä kuoppa leuassa!

eroonjaäkkiä

Miten tätä lähteä korjaamaan?
Kuink ahyvin täyteaineet häivyttävät kuoppaa, ja millaista hintahaarukkaa niillä on?

10

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdsd

Onko kyse siis syntymästä asti olleesta kuopasta vai onko jokin tapaturma sen aiheuttanut?

• eroonjaäkkiä

ihan syntymästä asti ollut

• Kuoppaleukaaaaa

Radiesse on tohon paras.

• Fergie

Pystyy korjaa täyteaineella, mielestäni myös botoxilla? Kannattaa etsiä tietoa www.thelook.fi

• annamunkaikkikestää

Voi , voi näitä juttuja taas. Vai että kuoppa täytetään BOTOXILLA. Ei ole mikään täyteaine niin kuin monet tietämättömät kuvittelee.

• fhsyjkyfu

Oletko varma, että kuoppa on oikeasti haitta? Sehän saattaa olla vain viehättävä persoonallinen ulkonäön piirre. En lähtisi tervettä ihoa turmelemaan. Siihen ennättää ikääntymisen myötä tulla muutakin vauriota, joka tarvitsee suuremmalla syyllä korjaamista.

• Kuoppaleuassa

Mä kävin Lookilla itse kysymässä leuassa olevan kuopan täyttöön vaihtoehtoja ja mulle ehdotettiin täyteainetta tai mesolankoja, mutta ensiksi ajattelin kokeilla täyteaineella sitä häivyttää.

• Kalliimpi_parempi

Mutta täyte-aine katoaa muutamassa kuukaudessa ja sitten joutuu uusimaan käsittelyn. Vuosien mittaan halvasta tuleekin kallista. Joku Look tarjoaa näitä täyteaineita koska eivät voi tarjota muuta.
        Pysyvämpi ratkaisu voisi olla rasvansiirto omasta vartalosta. Siirto ei todennäköisesti onnistu täysin heti yhdellä siirrolla, mutta uusittuna voisi täyttää kolon (kyseessähän on juuri ihonalaisen rasvan tai kudoksen puutos). Hoito on kalliimpi ja siihen tarvitaan plastiikkakirurgia, mutta lopulta se on pysyvä tulos.

• Eliisa85

Itse kokeilin kuopan häivytykseen täyteaineita Lookilla, hinnasta ei voi sanoa varmaksi, kun täyteaineita on erilaisia ja se riippuu kuinka paljon ainetta siihen laitetaan. Mulle sanottiin, että kuopan ''täyttöön'' voi kokeilla myös mesolankoja. Tähän asti tuo täyteaine on pysynyt hyvin.

• Radiradiesseeeeeeee

Hyaluronihappo ei ole paras koska se häviää aika nopeesti. Radiesse ok, samoin muut puolipysyvät ja pysyvät ellei haluu rampata koko ajan pistettävänä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      343
      4342
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2438
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2056
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      142
      1578
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1117
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      42
      1104
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      28
      1047
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    9. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      989
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      931
    Aihe