Pakko hehkuttaa, pakko kertoo kaikille kenet vaan voin tavoittaa...
Kerron "ihan" lyhyesti;
Mulla on rankka lapsuus ja elämän varrella ihmisiä siitä jo poistunut, haudannut vanhempani ja poikaystäväni, ikää vasta 26 vuotta. Mennyt huonoilla teillä ja paremmilla. Masennuksesta kärsinyt varmaan 12 vuotiaasta saakka. Välillä se on ottanut tasaisen vallan, välillä puhjennut, välillä ollut piilossa kokonaan.
Erityisherkkänä ja raskaat taustat omaavana ihmisenä olen joutunut tekemään oman mieleni kanssa paljon töitä, että olen selviytynyt ilman lääkkeitä, koska niistä olen saanut pelkästään haittavaikutuksia.
Päätin että koitan pärjätä ilman kemiallisia valmisteita koska en halua minkään sekoittamaan herkkää päätäni ja otin lääkkeet henkiseksi turvaksi reseptille, mutta että haen vasta hätätilassa.
Minulle esiteltiin suomalainen superfood yhtiö, jonka visiona oli viedä SUOMEN LUONTO maailmalle wildfood periaatteella ja kun kuulin niiden eräästä tuotteesta olevan apua masennukseen, halusin heti kokeilla ja otin muitakin tuotteita käyttöön.
Kaksi viikkoa meni ja aloin saada käyttökokemuksia. Unenlaatuni syveni, aamuheräämiseni vaihtuivat 3 tunnista 30 minuuttiin, piristyin HUOMATTAVASTI ja energiatasoni nousi todella paljon. Enkä liiottele yhtään. Siksi tästä haluankin kertoa kaikille, koska oma kokemukseni on ollut niin uskomaton. Läheiseni, tiimini ja valmentajani ovat sanoneet myös huomattavasta muutoksesta olemuksessani. Tuotteen nonihedelmä nimittäin sisältää melatoniinin ja serotoniin esiasteita, joita keho muokkaa tarpeen mukaan. En olisi koskaan voinut uskoa, että luontaisesti voi voida näin hyvin! :D
Ei ollut epäilystäkään, että en olisi lähtenyt edustajaksi kyseiselle yhtiölle tämän jälkeen. Elämäni paras valinta. Tiimini ihmiset ovat saaneet minut ajattelemaan itseäni ja poistamaan kaiken negatiivisen ympäriltäni, uskomaan itseeni. Heidän kanssaan näen usein ja teen ahkerasti töitä, oman aikatauluni mukaan, koska teen myös hoitotyötä :) Lisäksi tuotteiden vaikutukset yhdistettynä upeisiin ihmisiin, tämä on paras yhtälö vihdoin elämässäni... <3
Jos kellään herää kiinnostusta niin ota yhteyttä! [email protected].
Etsimme muuten uusia edustajia tähän nopeasti kasvavaan suomalaiseen yhtiöön, tästä on kerrottava kaikille!
Sain superfood valmisteesta apua masennukseen!
Janica.arcticnutrition
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807