Rikollisuuteen taipuvaiset kyläläiset

Emmestiina

Yksi murhaa ja hautaa, yksi ajaa humalikon yli ja peittää jälkensä, yksi myy laitonta viinaa, yksi kieroilee saadakseen lapsensa hienostokouluun, yksi salaa aviottoman lapsensa ja isä ottaa lapsen kontolleen, yksi on vähällä polttaa talon nukkuvine lapsineen, yksi kokonainen porukka löytää vainaksen metsiköstä, mutta paiskaa päälle betonia, koska rakennusprojekti muuten kärsisi. Puhumattakaan siitä, että lähiaikoina useampi kylän naisista on ollut vankilassa, ja eläinlääkäri käyttää huumeita. Jne.
Että onpas niitä lain kiertäjiä kyläläisissä paljon.
Vitsit on käsikirjoittajilla vähissä, vaikka heitä samani tiedon mukaan on yli neljäkymmentä. Lienevätkö työssä yhtä aikaa?

6

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KundiNakkilasta

      Kovia koijareita koko kylä täynnä!

    • Edna

      Edna on poikkeus tässä kylässä. Ednasta sietäisi monen ottaa oppia. Hänellä on moraalia. kohdillaan. Poliisien mielestäkin Emmerdale on varmaankin varsinainen lakipakolaisten hälyytysalue.

    • Sevanha

      Niinpä , juuri tuo käsikirjoittajien iso määrä on syynä , ette emme ole enää perinteinen emme.

      • Ihmetteliijä

        Sitä itsekin olen ihmetellyt. Kukaan ei kutsu poliisia ja kaikki valehtelevat toisilleen koko ajan.Kukaan ei joudu valheistaan kiinni.


    • justniin

      katsokaa kaunareita. siinä mennään vaan naimisiin perhepiirissä. On paljon realistisempaa kuin kieroilu.

    • hassu23

      Iso käsikirjoittaja lauma tarkoittaa sitä, että yhdelle hahmolle on yksi käsikirjoittaja. Senpä takia ei välttämättä tiedä mitä toinen perheen jäsen töppäilee... Jokainen käsikirjoittaja haluaa ainakin yhden rikoksen hahmolleen, koska se on jännää ja mielenkiintoista, muka... eikä ajatella kokonaisuutta.
      Toivottavasti tämmöinen touhu hiipuisi pois, kylässä tosiaan on liikaa moraalittomia ihmisiä.

      Sen sijaan Dinglet ja Pollard alkavat olla jo pulmusia.. En tykkää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe