Olen muutaman kuukauden ihmetellyt sinkku naisten käytöstä minua kohtaan. Olen siitä harvinaiden mies tälle palstalle että minulla on naisia kavereina.
Jokaista olen alkuun yrittänyt tavalla tai toisella saada lämpiimään minua kohtaan. Mutta olen vaan kelvannut seuraksi kahville, leffaan jne. Tätä leikkiä on monen kanssa kestänyt vuosia vaikka olen ilmaissut mielenkiintoni
Nyt joku aika sitten minua tuli iskemään isomman puoleinen nainen ja minä paremman puutteessa suostuin treffeille ja siitä asti ollaan oltu.
Nyt kuitenkin nämä aikaisemmat naiset on ruvenneet ehdottelemaan ja suunnittelemaan vaikka sun mitä.
Jopa arvostelleet minun nais makua kun tyydyin nykyiseen naiseen.
varattu mies kelpaa aina.
29
270
Vastaukset
- Varattu34
Tyttöystävän kanssa kun menee yökerhoon niin muut naiset alkaa lähestyy ja pyytää tanssimaan ja flirttailee. Ällöttävää tuollaiset naiset.
- Niinsemeneee
Tokihan on ihan selvä juttu. Siksi kannattaa pitää rumia naisia kavereina koska muut naiset tulee aina raflassa iskemään. Näyttämään kaapin paikan tälle rumalle naiselle viemällä "sen miehen". Toimii aina. Nainen on naiselle susi.
- ölöllölölölööööö
Ja naiset lähestyy suo ko apinat, jos sulla on tatuointi. :D
- 35miehonen
Kuuden naisen käytös muuttu kerrastsa kun facessa mainittiin parisuhteesta. Ja näillä jokaisella naisella on ollut koko ajan haku päällä kun olemme tunteneet. Nyt sit ollaan niin katkeran kateellisia kun varamies poistu kyvioista.
Kai heistä on ollut kiva pitää sinua varalla. Aika kurjaa käytöstä. Toivottavasti keskityt tyttöystävääsi ja annat haahkojen olla ihan omissa liemissään.
- 8plus20
Silloin kun minä olin varattuna niin ei muut naiset minua huomioineet yhtään sen enempää kuin normaalistikaan...
- veikkaisinettä
Todennäköisesti niitä ei vaan enää jännitä se että yrittäisit iskeä niitä kun sulla on jo oma kulta kainalossa. Joten eipä sulla mitään hätää ole
- 35miehonen
En varmasti heitä enää iskekkään. Nyt on vaan toisin päin minua kutsutaan yökylään, baariin, lenkille... ja siitä tilitetään että miten voin valita nykyisen naiseni , ansaitsisin kuulemma nätimmän ja paremman. Vaikka hän melko normaalin oloinen pyöreähkö nainen joka on ammatiltaan mopinkuljettaja.
- veikkaisinettä
35miehonen kirjoitti:
En varmasti heitä enää iskekkään. Nyt on vaan toisin päin minua kutsutaan yökylään, baariin, lenkille... ja siitä tilitetään että miten voin valita nykyisen naiseni , ansaitsisin kuulemma nätimmän ja paremman. Vaikka hän melko normaalin oloinen pyöreähkö nainen joka on ammatiltaan mopinkuljettaja.
Tuntuu että vähintään vahvasti liioittelet. Ettet nyt vaan olisi salaa ylpeä, kun susta tuntuu että nyt kelpaisit, ja saatkin näytellä pitkää nenää niille naiskavereille? Jos nämä mimmit nyt oikeasti valintaasi arvostelevat, niin sano heille että se on sun juttusi eikä kuulu heille, ja olet nyt onnellinen nykyisen kumppanisi kanssa. Ei tuollainen ole aitoa ystävyyttä.
Voisi myös olla niin, että nainen on vähän osaamaton viemään juttua siltä kaverizonelta pitemmälle, ja jos et itsekään ole sitä seuraavaa askelta ottanut, niin se on sitten vähän semmoinen pattitilanne, joka voi kestää vaikka kuinka pitkän.
Kyllä minullakin on ollut semmoisia tilanteita että mies on ekaksi pyytänyt minua treffeille, mutta sitten homma on jotenkin jumahtanut siihen kaveritasolle. Koska mieskään ei ole millään tavalla sen jälkeen enää yrittänyt päästä pitemmälle (vaikka olenkin vihreää valoa yrittänyt näyttää), niin siinä on sitten vain ihmetelty tilannetta, kunnes yhtäkkiä olenkin huomannut miehen olevan kiinnostunut jostakin toisesta naisesta. Itseläni ei kyllä ole pokkaa alkaa enää yhteyttä ottamaan tuollaisen jälkeen, vaan varattu on varattu eikä siihen kosketa.
Vähän aikaa toki tuollaisten jälkeen aina vituttaa, mutta kyllä se ajan kanssa ohi menee ja voi siirtyä kohti uusia pettymyksiä.- 35miehonen
Sanoin naisille aika selkeesti tarkoitukseni. Kertonut tunteistani ja ehdottanut suhdetta. Syötättänyt ja juotattanut ravintoloissa. Tukenut heitä... Ja aina he ovat tavalla tai toisella jättäneet puheeni ja tekoni huomioimatta. Joskus on halailtu ja kähmitty mutta ei muuta. Sekään ei hyvältä tuntunut kun en saanut oikeastaan minkäänlaista reakointia yrityksiini.
- NäinMeillä
35miehonen kirjoitti:
Sanoin naisille aika selkeesti tarkoitukseni. Kertonut tunteistani ja ehdottanut suhdetta. Syötättänyt ja juotattanut ravintoloissa. Tukenut heitä... Ja aina he ovat tavalla tai toisella jättäneet puheeni ja tekoni huomioimatta. Joskus on halailtu ja kähmitty mutta ei muuta. Sekään ei hyvältä tuntunut kun en saanut oikeastaan minkäänlaista reakointia yrityksiini.
Ei suhdetta ehdoteta, suhde syntyy jos on syntyäkseen. Siinä se virhe oli...
- 51924
NäinMeillä kirjoitti:
Ei suhdetta ehdoteta, suhde syntyy jos on syntyäkseen. Siinä se virhe oli...
No niinpä. "Ehdottanut suhdetta" - mitä ihmettä?!
- 35miehonen
Nytpä näillä naisilla olisi halua yrittää ja ryhtyivät itse ehdottelemaan vakavempaa säätöä. Aikasemmin ei herunut mitään. Nyt tilittävät katkerana mitä menin tekemään.
- 1212
Toimintaohjeet stellukallle:
1. Pyydä mies kanssasi telttailemaan
2. Kun mies nukahtaa, sido hänet telttanaruilla lähimpään puuhun kiinni
3. Anna hänelle kyytiä koko yö
Aamulla mies ymmärtää että tässä on nyt kyse muustakin kuin kaveruudesta.
- uskonhyvyyteen
en usko että varattukaan mies aina kelpaa
- NäinMeillä
No nuo nyt ovat noiden tiettyjen piirien juttuja joissa se tyhmyys tiivistyy vain navan alle.
- neljä
"varattu mies kelpaa aina... " puhtaana ja suihkunraikkaana kova sana ... mutku on homma hoidettu saa palata pyykkärinsä luo, niin se menee juttu tänäkin päivänä ja on mennyt jo vuosia!! Mietintämyssy päähän "Eskoseni"
- penisss
Hyvä juttu! Mukava huomata että muutkin miehet yrittävät "kaverinaisia" ! Itse olen aina ollut yrittämässä kaverinaisia! Mutta myös epäonnistunut ja saanut pakit!
- nainen38_
Itse en varatuista ole kiinnostunut. Sen verran täytyy kahden ihmisen välistä rakkautta kunnioittaa.
Nämä naiset ovat nyt ilmeisesti "menettänyt" sinut syöttäjänä ja juottajana, ja olkapäänä, johon on voinut aina luottaa.
Älä heistä välitä, älä kuuntele mitään ilkeitä sanoja nykyisestä naisestasi, voit vaikka mainita siitä, keskityt vaan omaan naiseesi ja he pysyvät ystävinä, jos pysyvät.
Ja jos jostain syystä sattuisitkin olemaan taas sinkku jonkin ajan päästä, niin luuletko, että nämä naiset sinusta olisivat kiinnostuneita "siinä" mielessä.- 35miehonen
En minä heistä aio välittääkään ja eikä edes yhteyden pito kiinnosta.
Kaikkii näihin naisiin olen muutenkin tutustunut vuosien varrella treffisivujen ja sinkkutapahtumien kautta. - nainen38_
35miehonen kirjoitti:
En minä heistä aio välittääkään ja eikä edes yhteyden pito kiinnosta.
Kaikkii näihin naisiin olen muutenkin tutustunut vuosien varrella treffisivujen ja sinkkutapahtumien kautta.No, olehan sitten tyytyväinen tilanteeseesi, eihän sinun nyt oikeesti sitten tarvitse tuollaisia asioita täällä palstalla miettiä.
- funaswtf
Ovat pitäneet sinua mahdollisena kumppanina, mutta etsineet jotain parempaa. Voi olla myös huomiohakuisuutta.
- trolli_taisi_olla
mutta eikö sinun kuulu olla oman naisesi kanssa eikä muitten se ihmetyttää ja toiseksi jos et saanut pimppiä ennen ja roikut silti mukana kuin riesa ehkä yrittävät auttaa naistasi kun yrität pettää häntä ns ystävä naistesi kanssa näkevät mikä mies olet ja leikkivät nyt muka saisit pimppaa kun eroat mielesi tekee erota mutta et uskalla tehdä sitä koska aavistat ei anna pimppii siltikään ja miksi muuten itse haukut naistasi lihavaksi mopin liikuttajaksi
- sinappikaasua
Noin siinä käy, jos ei käytä valintaa, vaan tyytyy sellaiseen vaihtoehtoon, mihin ei itse ole tyytyväinen. Alkaa jälkikäteen harmittamaan, kun parempia vaihtoehtoja tulee tyrkylle.
- Faktaa
Naiset ovat vain elukoita. Yksinäinen mies ei kelpaa, koska on yksinäinen, eikä ole kelvannut muille. Varattu mies on kelpoisuutensa todistanut ja on siis tavoittelemisen arvoinen. Naiset kun valitsevat miehetkin muiden naisten reaktioiden mukaan. Naiselle tärkeintä ei ole mies, taikka ihmissuhde, vaan se, että saa muut kateellisiksi, eikä muille kelpaamattomalla miehellä voi näyttää kilpasisarille. Tästä oli tutkimuskin, mutta en tähän hätään löytänyt sivua. Joka tapauksessa mies, joka saa julkisilla paikoilla naisilta hymyjä ja muuta huomiota, on muiden naisten mielestä houkuttelevampi kuin mies, joka ei saa tuollaista huomiota osakseen.
Velipoikanikin tuli lempatuksi muijansa toimesta ja tämä vielä sanoi, ettei veljelläni ole mahdollisuuksia muiden naisten kanssa. Velipoika sitten löysi tiensä erään hutsun jalkojen väliin ja ilmoittivat Facebookissa olevansa kimpassa. Noh, tämä hutsuhan sitten tuttuun tapaansa muutti mieltään, mutta yllättäen broidi kelpasikin taas sille, joka hänet lemppasi. Mieli muuttui heti, kun "kelpoisuus" muille naisille oli todistettu.
http://www.smh.com.au/lifestyle/life/study-women-prefer-men-with-a-history-of-exes-20140701-zss05.html- FaktaaToo
En nyt sanoisi että elukoita. Vaan eri preferenssit. Mutta totta tuo muu on. Naisille, siis nuoremmille naisille miehen tärkein ja se melkein ainoa ominaisuus on että nainen voi näyttää ensi sijassa muille naiselle kuinka "tasokkaan miehen" nainen on saanut. Olla ylpeä miehestä kun sen kanssa kulkee. Kuinka hyvä rakastaja tai keskustelija mies on jne., on täysin merkityksetöntä.
Ihan siinä teini-iän alussa tytölle on merkitystä onko poika kiva. Mutta kun mennään 20 v ja yli niin tuo miehen "näyttelyesine" prioriteetti on se juttu joka ratkaisee. Sitten vanhempana yli 55v miehen muutkin ominaisuudet alkaa vaikuttamaan kun nainen alkaa itsenäistyä sosiaalisesta kanalaumastaan.
- fewfwesdfs
Naiset tässä ketjussa sanovat että sillä ei ole merkitystä onko mies varattu mutta miehet että sillä on positiivinen vaikutus naisiin.
Joku nainen sanoi vähän aika sitten palstalla että naiset tekee päinvastoin mitä puhuvat, taas siitä hyvä esimerkki. - mark001
Saat 4 kpl Duracell Ultra paristoa vain 1 eurolla! http://fi.quizonaut.com/campaigns/build/?id=BAA5C283-572D-4EDE-BAFD-BE51021733EE&ref=PA_FP&aid=e1f1b72a&bid=a6a5c28c
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1347386Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.212737Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2871434Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422001146- 1001089
Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih781018En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137992Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.82851Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j15813Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com19806