Mitäs mitäs täällä meneekään? Ei ole ketään. Ei sitä nyt itsekseen jaksa kirjoitella vaikka sitä on joskus tullut harrastettua. Missäs kaikki trollikaverit on? Eikä täällä tosin ole kirjoittajiakaan joten meen itekkin pois.
Ei tää nyt yksin oo kivaa joten meen ny koisaan.
CU
Trollaillaan
Missä kaikki ovat?
6
109
Vastaukset
- donluis_alkuperäinen
Huomenta sinne trollille!
Olisiko mitenkään mahdollista että jättäisit minut rauhaan? Minäkään en tykkää junteista ,ja vihaan ihmisiä jotka käyttävät tuulipukua. Kaikista eniten halveksin ihmisiä jotka menevät lomamatkoillaan suomalaisten ravintoloihin. Itse kierrän ne hyvin kaukaa ,kuten on varmasti tullut kirjoituksistani vuosien varrella ilmi.
Koen olevani yksi kanarialaisista ,canario itsekin ,ja en tykkää että minut juntteihin rinnastetaan ,vaikka käytänkin sandaalien kanssa tennissukkia.
Voisitteko siis jättää minut rauhaan junttikeskusteluistanne ,kiitos!
Olen canarios ,en juntti- hehhehhee
"Koen olevani yksi kanarialaisista ,canario itsekin...."
No salli mun nauraa! Nyt vasta vitsin murjaisit. Aika hyvää suomea kirjoitat ollaksesi canario. Korjaa pilkkuvirheesi näin aluksi. - Voisuareppanaa
Tiedätkö Don Luis mikä on canario? Vinkkinä kerrottakoon että sinä ET ole sellainen.
- gcpr
Hehheh... Trollilla alkoi päivä huonosti. Vai että ihan canario, hehheh... :)
- KanaRiot
Kaikki ovat rannalla ottamassa aurinkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1386032Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1843704- 292673
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4672647- 2012335
- 1841968
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1291469- 581274
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371274Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721056