Olen 35v mies ja löysin n kolme kuukautta sitten treffisivuilta 33v naisen.
Olemme siitä asti melkein joka viikoloppu tavanneet.
Asumme eri kylillä 200 kilsan päässä toisistamme. Minä olen ollut matkustavana osapuolena koska naisella ei ole autoa.
Yleensä olen lähtenyt tapaamisiin päivällä ja yöllä olen sitten palannut kotiin.
Kertaakaan nainen ei ole pyytänyt kotiinsa tai yöpymään. Vaikka olen vihjaillut että minulla ei olis seuraavana aamuna menoja ja raskasta öisin takas.
Aina kun ollaan oltu yhdessä olemme pyörineet kaupungilla, leffoja, kävelyä ja olemme myös viettäneet aikaa naisten sukulaisten ja kavereiden luona.
Olemme halaillee jne. mut jotenkin on ruvennut koko homma tuntumaan turhalta ajella ees taas.
Olen kuitenkin ihan tositarkoituksella liikkeellä ja haluisin aika lailla enemmän suhteelta.
Siitä olen varma että naisella ei ole miestä tai mitään salattavaa kotonaan.
montako tapaamista on liikaa.
20
216
Vastaukset
- möhöhöhööh
ai nyt alko kurpat kiinnostaa
- IkisM
Ei hemmetti, onko siinä nyt sitten kaksi jo vähän liiankin siveää ja kohteliasta näyttelevää ihmistä jotka ennenpitkää eroaa kun homma junnaa paikallaan. Varsinkin tuolta naiselta tuo on jo melkeinpä törkeää ajattaa toista edestakaisin saman päivänä kun mahdollisuus olisi majoittaakin. Ehkä hän häpeää vaatimatonta asuntoa tms. mutta ei silti saisi olla esteenä yösijan tarjoamiselle.
Virhe tapahtui jo ihan alussa, sinun olisi pitänyt jo silloin sanoa että voisit tulla käymään jos nainen majoittaa, nyt kun olet opettanut siihen että ajelet edestakaisin saattaa nainen luulla että se on normi sinulle ja haluatkin tehdä niin, samalla ihmettelee miksi hän ei kelpaa kuin päiväseuraksi. Olette aikuisia ihmisiä, voiko se olla niin vaikeaa kysyä jo noin pitkän tuttavuuden jälkeen? Ennen kuin seraavan kerran meneet kysyt löytyykö yösijaa ja ilmoitat voivasi ottaa vaikka makuupussin mukaan niin että voit vaikka sohvalla nukkua. Jos ei sovi niin sitten toivotat tervetulleeksi sinun luo, kulkeehan ne onnikat ja sinä voit majoittaa yöksikin. - Munaotus
Nyt kyllä pyydät siltä pillua seuraavan kerran. Tuote pitää testata ennen kun sen voi ottaa omaksi.
- kilttiatm
ei kannata ajaa 200 km jos ei saa pillua. Pyydä ainakin bensarahat sitten.
- pimppii_tekee_mieli
eikö lähempää löydy naista vaikka omalta paikkakunnalta täytyy olla todella epätoivoinen jos edes takaisin 400km ruuat sun muu niin yksi kerta aika kallis ja pimppii tekis mieli ja kolme kuukautta eikä pusuakaan ole saanut ja 1500e minimissään on mennyt jo joko on ainoa nainen joka voisi viedä poikuuden tai kun pimppiä antaa kerran niin sen jälkeen ei saa yhteyttä eikö lähiössäsi ole ketään naista vai miksi ajat 400 km että voisit saada pimppaa voi pojat sanon minä ehkä nainen näyttää sukulaisilleen ja ystävilleen katsokaa onnetonta ajaa 400km että sais pimppaa mutta sitä ei poika saa
No kyllä olisi jo minustakin aika alkaa naiselle vihjailemaan että yösija kelpaisi. Voihan nainen tosiaan olla epävarma siitä että haluatko yöpyä hänen luonaan (ja tunteistasi ylipäätään), jos et asiaa ole aivan rautalangasta vääntänyt.
Tietty naisenkin olisi kohteliasta jo tuossa vaiheessa ehdottaa yösijaa, mutta hankalaahan se on hänet saada asia tajuamaan jos ei tätä palstaa satu lukemaan.- ihme_veivari
jos nainen ei halua häntä eikä ole netti tyttö joka pimppaa antaa mutta voi kahville lähteä ehkä toinen ei ole kertonut että tulee 600km päästä aina la kahville 15 minuutiksi tai tietää ja näkee toinen on sairas kun viitsiikin ajaa tietää ettei suhdetta tule ja eikä ole yhden yön panopuu ja aloittaja luuli että olisi helppo netti tyttö jolta saa varmasti se perkules olikin kunnon nainen ja jäpä rakastuikin häneen
Kaveriksi pääset/jäät jos ei homma ala edetä sinne sänkyyn aluksi edes nukkumisen osalta.
Kysy asiasta joku kerta suorempaan vihjailun sijaan. Jos vastaus on kielteinen, niin tee sen perusteella omat johtopäätökset, että kannattaako nykyistä toimintaa jatkaa.- Panokemisti
Joo joo, ei o "kemiaa", selvä peli. Ekalla kerralla jos ei panna, niin se oli siinä.
- uskoloppuu
Eipä ole lähempääkään ketään löytynyt, yrityksistä huolimatta. Itse asun pienellä kylällä ja täältä ei sitä elämänkumppania löydy. Pimppiä saan omalta kylältä ihan pyytämällä.
Kyseisessä naisessa näen muutakin kuin sen pillun en minä sinne muuten aina ajaiskaan.
Olen yrittänyt ehdollakkin että voitas katsoa joku leffa naisen luona..- näkemättä_lupasi
minulla on sellainen kuva omasta kylästä et saa sinkku naista omaksi ja netissä ainut nainen vastasi 200km päässä niin nyt on ainoa mahku saada nainen mutta sekin taisi mennä jo oman kylän sinkku naisille et kelpaa etkä naapurin pitäjien sinkuille mutta älä välitä olen kuullut 1436km päässä olis yksi nainen jolle kelpaisit lähtisitkö kahville jos saat osoitteen ps lupas antaa pimppii heti
- uskoloppuu
Itä-suomalaisessa 2000 ihmisen kylässä ei ole hirveesti valinnan varaa. Ja pystyn suoraan sanomaan että täällä noin oman ikäisiä sinkkunaisia 6 kappaletta. Suurin osa heistäkin on sellaisia jotka eivät halua parisuhdetta. Loppuihin en koskisi edes pitkällä tikulla.
Lähin kaupunki missä olis naisia on 100 kilsan päässä mutta minua ei baareissa notkuminen niin paljoo kiinnosta että lähtisin sinne asti ajamaan.
Treffisivuilla on muitakin naisia joihin olen saanut yhteyden mutta ne olis vieläkin kauempana . Lähempänä olevien naisten kanssa on taas ollut niin erillaiset arvot ja mieltymykset että ei olla tapailu asteelle päästy. Sitä olen ruvennut ihmettelemään että mitenkä onnettomia miehiä voikaan ollaa olla esim uudella maalla jos eivät löydä naista.
Ja valitettavasti en ole myöskään niin epätoivoinen että ihan mitä vaan huolisin.
Tämä nainen mitä olen tapaillut on kertonut sellaista että hän pystyisi ja jopa haluaisi muuttaa jonnekkin pienempää paikkaa. Hänellä on etätyö jota pystyisi tekemään kaikkialla missä vaan netti toimii.
- ExPUA
Tämä on kyllä kumma juttu noissa netti- ja vaikka myös tinder-naisissa.
SIellä on joukossa ihan älytön määrä näitä kroonisia ajantuhlaajia.
Se voi ilmetä eri tavoin, joskus se on jaarittelemista niin että tapaaminen kestää, siis tapaamisen saaminen, ja sitten se on tuollaista toimintaa.
Mitä itse teen, on että pistän deadlinen, että jos asia ei tapahdu silloin, niin alkaa mennä ohi.
Samoin ehdotan aktiivisesti tapaamista, mutta sillä periaatteella etten kerjää.
Mikä on niiden kanssa yleistä, on se että kuten ämmät tiedetään, se voi olla pitkän kirjeenvaihdon jälkeen joku yksi seikka, mikä ei mene ostoslistassa kohdalleen, ja se aiheuttaa joko pakit tai sitten empimisen.
Livenäkin tätä voi tapahtua. ERään kanssa tapasimme silloisessa kantabaarissani, ja vaikka se olikin sellaista esileikkiä aina, niin pillua ei tullut. Siinä tosin oli mukana epäilys, että sillä voisi olla mies, koska se ei halunnut mennä heille. No, aikansa kun tämä oli jatkunut, pudotin sen kylmästi.
Mitä sinun tulee tehdä, on varmistaa että onko se kunnon nainen, vaiko aisuria etsivä lutka.
Jälkimmäinen pihtaa seksiä, koska se haluaa kouluttaa sinusta aisankannattajan,joka tottuu olemaan ainoa mies sen elämässä, jota voi kiristää seksillä - muut saavat, jännämiehet siis, torttua ilman vaivaa.
Jos tilanen on tämä, niin kieltäydy siitä, ja sano että vittua nyt tai ulos.
TÄMÄ on se kohta, kun puppe-ohje siitä, että pitäisi kosketella ja olla seksuaalinen on aiheellinen. Joten koita sitäkin. (Puppe-ohjeissa tuota neuvotaan tekemään tuntemattomille ihmisille, mikä ei ole kovinkaan tasokasta toimintaa, ja antaa naiselle kuvan että olet lääppivä, kiimainen rakennsutyöläinen. Tämä sinun tilanteesi on tyystin eri).
Jos se taas on kunnon nainen oikeasti, ei yritä maalata siitä kuvaa ja tuhlata aikaasi, niin tällöin juttu on eri. - ExPUA
200km?!
Pisin matka, kun nainen on tullut luokseni, on ollut 400 km. Toinen tuli 150 km päästä.
Itse en koskaan matkusta naisen luokse, paitsi ehkä kotikaupungissa!!
Joten ylipäänsä se, että sinä olet se joka joudut tekemään matkustamisen, viittaa siihen että olet kovaa vauhtia menossa aisurisektorille.
Näin ollen, se mitä teet on jotain minkä voit hyvin hoitaa vaikka puhelimessa tai skypessä - hoida jaarittelu, jos haluat siihen mennä suosiolla noin. Samoin tee selväksi että myös nainen saa liikuttaa eväänsä. - Brombeere
Mä tapasin nykysen miesystäväni suomi24 treffi sivuilla.Asuin sillon vielä siellä Sumilla..kaverini 320 kilsan päässä..hän melken vuoden verran tuli minun luokse joka kuukausi,koska ei minulla ollut autoa.Pari kertaa kävin hänen luonaan kun haki ja saatto kotiinkin,Minusta oli päivänselvää että hän sai yöpyä minun luona niin kauan kun itse halusi.Hänen sitkeä yritys palkittiin.muutin samalle paikkakunnalle..seuraava askel kai on että muutamme saman katon alle
- puhetta.puhetta.puhetta
Otat yksinkertaisesti mieltä vaivaavat asiat puheeksi. Rakentavasti sitten, ei syytellen.
- nainen38_
Voisithan seuraavan kerran, kun teillä on puhetta tapaamisesta, ihan vaikka jo puhelimessa kysäistä voisitko jäädä vaikka sohvalle tai siskonpetille nukkumaan. Jos se ei naiselle sovi, niin kysy ihmeessä, että mistä se mahdollisesti johtuu ja että olisit valmis etenemään suhteessanne.
- ndlfm
Hei nyt herätys. Jos kolme kuukautta jo tapailtu eikä halaamista pidemmälle olla menty niin jossain vikaa.
Oletko edes jutellut naisen kanssa suhteen tulevaisuudesta? Miksi ei voi tarjota edes yösijaa, ei sen tarvitse merkitä seksiä. Vai pelkääkö nainen pitempiä aikoja seurassasi. Kuulostaa siltä että nainen käyttää sinua hyväksee, hänellehän tapaaminen hyvin vaivatonta. Ja anna kun arvaan niin maksat vielä aina naisen leffalipun ja ravintolalaskun.
Itse olisin vetänyt jo johtopäätökset tuossa vaiheessa että naista ei kiinnosta syvempi suhde. Itse olen aina enintään kuukauden kuluttua ollut yökylässä, ei välttämättä olla harrastettu seksiä mutta esim nukuttu lusikassa alasti.- joko_on_tai_ei
itselläni on vaatimus täytyy asua samassa kaupungissa max 15km jos tapailla aiotaan ja viimeistään 2 treffeillä tai max 3 silla sekstaillaan ja sen näkee heti kohtaako kemiat vai ei ja jos ei niin kytkin ylös ja menoks enkä koskaan ota siihen enään yhteyttä koska kipinä puuttuu niin etsitään se kenen kanssa on kipinää
- hghjiuthuuy
Jollei ole tullut puheeksi niin eihän se hyvää lupaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1347386Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.212737Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2871434Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422001146- 1001089
Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih781018En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137992Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.82851Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j15813Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com19806