Jatka samaan tyyliin.Kun näitä juttuja
lukee niin joskus tekee mieli repiä tukkansa
päästä.Joku pöhkö kysyy jotain ja pöhkömpi
yrittää neuvoa eikä itsekään tajua mistä
on kysymys.Voi eläimenkäsine!
Mistä näitä sikiää!!!! ????
Nimim,xyz
9
653
Vastaukset 9
- Mimmi
Ja ainut pointti tossakin se, että xyz on ite teinipoika ja ymmärrä itsekkään mistään mitään, kunhan käy ilkeilemässä toisille. Monetkin vasta aloittelemassa tietokoneen sielunelämää ja ei ihminen ole seppä syntyessään sen kanssa. Ajan ja kokeilemisen kanssa sitä tieto taitoa opitaan. Ja kyllähän noita tietämättömiä neuvojia täälläkin tietysti on, mutta kyllä suurinosa saa neuvoja jo kokeneimmilta tietokoneen käyttäjiltä. IT gurut myös itse ollut samassa asemassa aikanaan. Niin kuin sanoin, kaikki tieto taito tulee ajan kanssa.
- xyz
Älkää whinekö, mä osasin jo 1-vuotiaana käyttää tietokonet, hua-hua-hua
- !!_!!
xyz kirjoitti:
Älkää whinekö, mä osasin jo 1-vuotiaana käyttää tietokonet, hua-hua-hua
Joo ja kirjoittaa osaa vieläkään :P Koulussa pitää käydä, että oppii edes kirjoittaa. Mars mars sinne kouluun. Ei ole alkanut vielä joululomat. Kirjoituksessa vähän niin ja näin niin kuin taitaa olla tossa äly puolessakin. Ja ei taida sun 1-vuotis syntymäpäivistäkään olla kovin montaa vuotta aikaa.
Joo ja kirjoittaa osaa vieläkään :P Koulussa pitää käydä, että oppii edes kirjoittaa. Mars mars sinne kouluun. Ei ole alkanut vielä joululomat. Kirjoituksessa vähän niin ja näin niin kuin taitaa olla tossa äly puolessakin. Ja ei taida sun 1-vuotis syntymäpäivistäkään olla kovin montaa vuotta aikaa.
Ole hyvä ja mene samaan kouluun. Käykää yhdessä opettelemassa oikeinkirjoitusta ja palatkaa sitten tänne.
- xyz
Suokaa anteeksi,mutta en mahda neroudelleni mitään.Niin se vaan on,että kaikki mihin ryhdyn,onnistuu joko hyvin tai erinomaisesti.
- Rantarosvo
ihan tämmönen pien reunahuomautus! xyz nimimerkki on rekiteröity, joten sitä ei voi käyttää muut!!!
Rosmo
- illemi
jatka samaan tyyliin joo.aika asiantonta xyzin toiminta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000301&posting=22000000005463714 - Pena
Aika ikävään tyyliin kirjoitit. Pakko kysyä, että mistä näitä tällaisia epäasialliseen tyyliin kirjoittavia oikein sikiää?
Tämä aloittelijoiden palsta on nimenomaan tarkoitettu aloittelijoille eli vasta-alkajille ja heidän kysymyksensä eivät ole pöhköjä. Tällä palstalla ovat kaikki kysymykset sallittuja, eikä niitä saa kritisoida.
Jos sinua ottaa noin hirveästi kaaleen "pöhköt" kysymykset, niin miksi luet tätä palstaa? Siksikö, että saisit itsellesi neuvoja ja vinkkejä? Eli olet itsekin aloittelija? Ja siinä tapauksessa, mikä sinä olet mollaamaan muita?
Ehdotan, että muutat tyyliäsi ja annat jatkossa asiallisia vastauksia kyselijöille. Käytä myöskin yhtä ja samaa, kunnollista nimeä, jotta voimme tunnistaa sinun vastauksesi. Mielenkiinnolla jäämme seuraamaan millaisia hyviä -ei pöhköjä- vastauksia sinä kirjoitat.
PS.
Minä kirjoitan nimellä "Pena". Samaa nimeä käyttää moni muukin, mutta minä kirjoittelen etupäässä tällä nimellä tietotekniikkapalstalla.
Penan kirjoittaman viestin kirjoitustyyliä tutkimalla ehkä selviää, onko viesti minun kirjoittamani, vai jonkun toisen Penan. Minä en koskaan esim. kirjoita nimeäni pienellä peellä, aloitan lauseet isolla alkukirjaimella, pisteen jälkeen laitan välilyönnin jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1651290- 881184
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051080- 66899
- 58658
- 52563
- 32548
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?79509No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29484- 45477