Jos sellaisen satutte jossain viihdepaikassa (eli esim. ravintola tai tanssipaikka) näkemään niin haluatteko tehdä lähempää tuttavuutta?
Kiinnostaako teitä naiset nahkahousumies?
26
393
Vastaukset
- hyi.yök
Ei missään tapauksessa.
- Nainen84j
Hyi ja yöks.. Farkut kaikkein paras.
Yleensä en kyllä mitenkään kauheasti kiinnitä huomiota ihmisten pukeutumiseen, mutta nahkahousut sisätiloissa tapahtuvassa ajanvietossa (tai ylipäätään missään muualla kuin moottoripyörän selässä) nyt vain on kertakaikkisen kummallinen asuvalinta, jota mielestäni mikään järkisyy ei puolla.
Eli nahkahousumiehessä kiinnostaa lähinnä se, että miksi ihmeessä mies haluaa pitää tukalan hiostavia vaatteita joiden peseminenkin on hankalaa. Tavallaan kiinnostaisi myös saada toisen käden tietoa siitä että minkähänlaiset aromit sieltä housujen alta mahtaa pöllähtää kun ne riisuu, mutta itse en kyllä haluaisi olla kyseistä asiaa todentamassa.- hyihaju
"minkähänlaiset aromit sieltä housujen alta mahtaa pöllähtää kun ne riisuu..."
:D - im.the.bitch.man
" Tavallaan kiinnostaisi myös saada toisen käden tietoa siitä että minkähänlaiset aromit sieltä housujen alta mahtaa pöllähtää kun ne riisuu, mutta itse en kyllä haluaisi olla kyseistä asiaa todentamassa."
Miehenäkin ihan samaa mieltä :D :D
- sincyan
Riippuu nahkahousumiehen iästä, ruumiinrakenteesta ja yleisestä habituksesta.
- eikiinnostayök
Ei, ei ja vielä kerran EI.
- Homohousut
Ne on muuten homoja miehiä...
- cgjklvccbnkh
En haluaisi edes tutustua. Tulee mieleen että miehellä on nahkafetissi ja inhottaa ajatellakin miltä housujen sisältö haisee. Kolmantena (ja sinänsä vähäisimpänä ongelmana) hävettäisi edes näyttäytyä miehen kanssa joka pukeutuu niin mauttomasti.
- kummia_ennakkoluuloja
Ensinnäkään nahkahousuja käyttävä mies ei ole läheskään aina homo ja toiseksi nahkahousut eivät hiosta muuta kuin kesäkuumilla koska nahka on hyvin hengittävä luonnonmateriaali joka on täynnä hengittäviä huokosia koska se on eläimen nahkaa ja eläin kuolisi jos sen nahka ei hengittäisi. Tuliko nyt varmasti kaikille selväksi näiden asioiden oikea laita? :)
On se vaan kumma kun nahkahousuihin pukeutuvaan naiseen ei lyödä leimoja mutta nahkahousuihin pukeutuva mies on muka aina joku homo tai joku muu pervo. Silloinhan mm. moni rokkari tai motoristi olisi homo. Samoin esim. nahkatakki ei herätä mitään kummastusta mutta ne housut. En ymmärrä joidenkin ihmisten kummia aivoituksia.- nnnnainen
Et vissiin ledermanni saanut haluamiasi vastauksia, niin piti itse tulla (eri nimimerkillä) paasaamaan.
Alkuperäiseen kysymykseen vastauksena: en haluaisi tehdä lähempää tuttavuutta. Nahkahousuista tulee mieleen aiemminkin mainittu homous (ei ongelma, mutta iskeminen turhan haastavaa), prätkäjengi tai sitten kumma tarve tuoda esille jotain fetissejään pukeutumisellaan. Nämä tulevat minulla mieleen kun näen miehellä baarissa/ravintolassa nahkahousut ja yksikään näistä mielikuvista ei kutsu tekemään lähempää tuttavuutta... - 820
Minusta nahkahousut ovat kivoja.
- freeworld
nnnnainen kirjoitti:
Et vissiin ledermanni saanut haluamiasi vastauksia, niin piti itse tulla (eri nimimerkillä) paasaamaan.
Alkuperäiseen kysymykseen vastauksena: en haluaisi tehdä lähempää tuttavuutta. Nahkahousuista tulee mieleen aiemminkin mainittu homous (ei ongelma, mutta iskeminen turhan haastavaa), prätkäjengi tai sitten kumma tarve tuoda esille jotain fetissejään pukeutumisellaan. Nämä tulevat minulla mieleen kun näen miehellä baarissa/ravintolassa nahkahousut ja yksikään näistä mielikuvista ei kutsu tekemään lähempää tuttavuutta...No tällähän saa kuka tahansa kommentoida mitä tahansa joten pidä vaan mölyt mahassasi änkyrä-ämmä.
- nnnnainen
freeworld kirjoitti:
No tällähän saa kuka tahansa kommentoida mitä tahansa joten pidä vaan mölyt mahassasi änkyrä-ämmä.
Niin toki saakin. Sinä saat ja minä saan, sinä tosin ainoana olet yrittänyt tätä kieltää.
Eipä tuo muuta mielikuvaani nahkahousumiehistä iljettävinä otuksina tai vähennä huvitustani aloittajan useiden puolustusyritysten suhteen. - tunnusta.pois
nnnnainen kirjoitti:
Niin toki saakin. Sinä saat ja minä saan, sinä tosin ainoana olet yrittänyt tätä kieltää.
Eipä tuo muuta mielikuvaani nahkahousumiehistä iljettävinä otuksina tai vähennä huvitustani aloittajan useiden puolustusyritysten suhteen.Taidat olla vain itse ylipainoinen naikkonen jolle ei edes mitkään nahkahousut sovi tai näyttäisivät päälläsi naurettavilta läskien tursutessa housunkauluksien yli. Kateudesta se hevonenkin potkii :D Menisit kummiskin vonkaamaan jos lähimaastoosi tupsahtaisi bodarimies tai timmikroppainen mallimies tyyliin hunks nahkahousut päällä :)
- aikuisten.oikeesti
tunnusta.pois kirjoitti:
Taidat olla vain itse ylipainoinen naikkonen jolle ei edes mitkään nahkahousut sovi tai näyttäisivät päälläsi naurettavilta läskien tursutessa housunkauluksien yli. Kateudesta se hevonenkin potkii :D Menisit kummiskin vonkaamaan jos lähimaastoosi tupsahtaisi bodarimies tai timmikroppainen mallimies tyyliin hunks nahkahousut päällä :)
Nahkahousut, riippuu millaiset. Hyvin ohkaista ja taipuvaa nahkaa, rokkareilla olen nähnyt. OK asuste, eikä muuten hiosta kuin korkeintaan keskikesän helteillä.
Kuka helvatan kaheli niitä silloin käyttäis, edes esiintymis asunaan?
Mutt että tanssiravintolaan ykkös vetimeiks kun menee hauskaa pitämään?
Jos on mulle vieras mies, niin uskoisin myös pysyvän vieraana.
Frendillä yllään kun tapaan hänet ravintolassa: mitä siitä..ne ovat hänen päällään mut ihminen on sama vanha tuttu..nahkahousuissakin ja ravintolassa.
.
Omistan/omistin nahkahousut ja takin myös itsekin, mootoripyöräilessä melko pakolliset varusteet. Pyöräkin mulla oli vaan ei ole enää, mutt enon tai veljen kyytiin varmaan pääsen tänä kesänäkin.
Seuraava ostos onkin ajohaalarit, mutt niitä on hankalampi käyttää.
Takin sai yksistäänkin pois tarpeen vaatiessa, kun ei ole pyörän päällä.
Eli yhtä ahdasmielinen olen kuin muutkin muijat, outoa vierasta kohtaan! - nnnnainen
tunnusta.pois kirjoitti:
Taidat olla vain itse ylipainoinen naikkonen jolle ei edes mitkään nahkahousut sovi tai näyttäisivät päälläsi naurettavilta läskien tursutessa housunkauluksien yli. Kateudesta se hevonenkin potkii :D Menisit kummiskin vonkaamaan jos lähimaastoosi tupsahtaisi bodarimies tai timmikroppainen mallimies tyyliin hunks nahkahousut päällä :)
Minun ei onneksi tarvitse vongata, kun miehet hoitavat sen osuuden. Hyvä niin, ei tarvitse lähteä jakomielitautisten nahkahousupellejen matkaan. Hunksit on aina olleet jotenkin epäseksikkäitä minun mielestäni, vaikka timmissä kunnossa ovatkin... ehkä se johtuu juuri niistä nahkapöksyistä.
- että.silleen
aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Nahkahousut, riippuu millaiset. Hyvin ohkaista ja taipuvaa nahkaa, rokkareilla olen nähnyt. OK asuste, eikä muuten hiosta kuin korkeintaan keskikesän helteillä.
Kuka helvatan kaheli niitä silloin käyttäis, edes esiintymis asunaan?
Mutt että tanssiravintolaan ykkös vetimeiks kun menee hauskaa pitämään?
Jos on mulle vieras mies, niin uskoisin myös pysyvän vieraana.
Frendillä yllään kun tapaan hänet ravintolassa: mitä siitä..ne ovat hänen päällään mut ihminen on sama vanha tuttu..nahkahousuissakin ja ravintolassa.
.
Omistan/omistin nahkahousut ja takin myös itsekin, mootoripyöräilessä melko pakolliset varusteet. Pyöräkin mulla oli vaan ei ole enää, mutt enon tai veljen kyytiin varmaan pääsen tänä kesänäkin.
Seuraava ostos onkin ajohaalarit, mutt niitä on hankalampi käyttää.
Takin sai yksistäänkin pois tarpeen vaatiessa, kun ei ole pyörän päällä.
Eli yhtä ahdasmielinen olen kuin muutkin muijat, outoa vierasta kohtaan!Ihan samaa mieltä kuin olin huhtikuun lopussakin, silloin "jalka paketissa".
Kanssaihmisilläni on kova usko, että naiset kiinnostuvat samoista asioista. Onpa kyse sitten karvattomuudesta, nahasta tai jostain muusta fetissistä. Vaan kun ei toimi.
- Nahkahousut-homohousut
Se viihdepaikka tarkoittaa tällaisessa tapauksessa tietysti homobaaria. Tuskinpa naiset välittävät tehdä tuttavuutta esinahalta ja peräsuolelta lemuavien Tomppa-tyylisten nahkahousuhomojen kanssa. Suosiossa ovat enemmänkin pikkurilli pystyssä sössöttävät taidehomot.
- åmnöiuuuuu
Naisii kiihottaa pitkienalushosujen pällee vedetyt sortsit.
- ihanoikeasti
So last season.
Juttelisin kohteliaasti aikani, jos olisi muuten (sic!) järkevä mies, mutta en todellakaan olisi kiinnostunut.
- hyihaisunäädät
Yök miehellä nahkahousut! Exä tykkäsi pitää ( oli fetissi) ja hyi mitkä paiseet jaloissa ja se lemu. Onneksi ollaan erottu.
- Bi-nainen
Ei ne housut, mutta jos on muuten hyvä mies...
- m-i-e-s
Mulla on aina orvaskesi nahkaohousut jalassa. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1347386Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.212737Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2871434Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422001146- 1001089
Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih781018En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137992Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.82851Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j15813Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com19806