Tai itseasiassa niitä juttuja mitä en naisissa ymmärrä, on kyllä loputtomasti. Tämä nyt tuli kuitenkin mieleen tässä kohtaa.
Nimittäin jos omalta kohdaltani mietin, niin kyllä olen ollut onnellisimmillani silloin kun on ollut parisuhde tai lupaava parisuhteen alku jonkun naisen kanssa. Ei omat juttuni ole edes olleet mitään suuria rakkaustarinoita, vaan aika surkeita suhteentapaisia, ja aika kaltoin on naiset minua kohdelleet. Siitä huolimatta, onnellisimmat hetkeni ovat olleet, kun on ollut suhde.
Se mitä en siis naisissa tajua: miten naiset voivat väittää, että ovat onnellisempia ilman miestä?
Mistä se onni syntyy sinkkunaisille, jotka ovat joko totaaliyksin eroottisessa mielessä, tai sitten panetuttavat itseään jollain panoeinoilla, joista eivät ikinä tule saamaan omaa miestä?
Osaako joku sinkkunainen vähän selventää tätä juttua?
Yhtä asiaa en naisissa ymmärrä
24
480
Vastaukset
- faaaaaasa
Mä ainaki haluasin kiltin ja kunnollisen miehen.en oo onnelllinen
- faaaaasa
mutta ei tiiä voiko kenenkään enää luottaa, :(
- ei_onnellinen_N
sama täällä haluaisin kanssa, mutta luottamus ihmisiin on huonoo :(
No en kyllä minäkään ymmärrä sitä että jotkut naiset koko ajan toitottavat sitä etteivät tarvitse eivätkä edes halua miestä.
Ymmärrän kyllä sen, että voi olla takana pelkkiä paskoja suhteita väärien henkilöiden kanssa, mutta ihmettelen jos ei edes mielikuvitus riitä kuvailemaan onnellista ja tavoittelemisen arvoista suhdetta. Itsellänihän ei koskaan ole edes ollut parisuhdetta, mutta pystyn silti kuvittelemaan minkälaista se voisi parhaimmillaan olla ja senpä takia sen miehen edelleenkin haluaisin enkä ole vielä edes tässä kurppaiässä heittänyt kirvestä kaivoon onnistumisen suhteen.- pöötulikohousuun
No et kai sä ymmärrä, kun olet naisena esiintyvä pieni kaljupäinen mies (mies suluissa). No joku miehen tapainen höhlä.
Eikö sulla ole muuta järkevämpää tekemistä? Luulisi että olisi, kun asiasi on niin huonosti. Kelan tuilla elävä pummi. - trollisiili
pöötulikohousuun kirjoitti:
No et kai sä ymmärrä, kun olet naisena esiintyvä pieni kaljupäinen mies (mies suluissa). No joku miehen tapainen höhlä.
Eikö sulla ole muuta järkevämpää tekemistä? Luulisi että olisi, kun asiasi on niin huonosti. Kelan tuilla elävä pummi.Taidat olla sama kommentoija kuin tuon ekan kommentin kirjoittanut. Oletko vanha kunnon Teemuttelija? Tietty nyt kun Teemua ei ole ollut täällä enää ties kuinka pitkään aikaan, niin on täytynyt keksiä uusia juttuja.
- ExPUA
Tämä on kyllä hyvin sanottu.
Sitten me katselemme täällä noita samoja feminismin aivopesemiä hermoraunioita raivoamassa kilteille ja kunnon miehille, vaikka itse oltiin ties missä panoringeissä ja metsästämässä ytmiä.
Minä taas en kykene ymmärtämään, miten joku voi pysyä järjissään mistään onnellisuudesta puhumattakaan jakamalla kallisarvoista aikaansa ja rauhaansa niin avokätisesti kuin mitä parisuhde tuntuu edellyttävän. Kyllä minäkin pystyn ymmärtäämään, että on ihanaa jakaa aivan erityislaatuinen ns. yhteys toisen ihmisen kanssa, mutta hinta jolla se tulee on ehkä enemmän kuin olen valmis maksamaan.
- köölöklöölllökl
Mitä tarkoitat? Ei yhdessä vietetty aika ole hukka-aikaa tai menetettyä, vaan siitä(kin) on tarkoitus pitää. Jos ei pidä, on pahasti väärä kumppani. Ja oikeastaan parisuhde säästää aikaa, koska esim. kahden ihmisen asuintilat siivoaa suunnilleen yhtä isolla vaivalla kuin yhden mutta työ jaetaan kahden kesken.
- IkisM
Eihän se jos on suhteessa tarkoita että pakko olisi koko ajan kyyhätä kylki kyljessä. Kumpikin voi seurustelusta huolimatta asua edelleenkin omissa asunnoissaan ja ottaa myös sitä omaa aikaa tarvittaessa. sitten jos jossain vaiheessa huomaa että se saman katon alla asuminenkaan ei olisi huono idea voi alkaa tekemään järjestelyjä asioiden suhteen muttei se ole mitenkään pakollista.
IkisM kirjoitti:
Eihän se jos on suhteessa tarkoita että pakko olisi koko ajan kyyhätä kylki kyljessä. Kumpikin voi seurustelusta huolimatta asua edelleenkin omissa asunnoissaan ja ottaa myös sitä omaa aikaa tarvittaessa. sitten jos jossain vaiheessa huomaa että se saman katon alla asuminenkaan ei olisi huono idea voi alkaa tekemään järjestelyjä asioiden suhteen muttei se ole mitenkään pakollista.
Oman asunnon pitäminen on ainakin minulle ehdoton vaatimus. "Paljon omaa aikaa" on hirveän suhteellinen käsite, joka tarkoittaa eri asioita eri ihmisille. Huomion arvoista on myös että ainakin minulle oma aika on nimenomaan omaa aikaa, yksinolemista, eikä siis pelkästään kumppanitonta aikaa. Töissä oleminen tai ystävien kanssa ajan viettäminen ei ole omaa aikaa. Ja jos ei halua koko muuta elämäänsä vaihtaa siihen yhteen ihmiseen niin, no. Vuorokaudessa on vaan 24 tuntia ja niistäkin paksu siivu menee nukkumiseen.
Jos löydän sen tyypin joka on tyytyväinen siihen että tavataan kerran ehkä parissa viikossa (netissä yms. voi tietenkin jutella enemmän) niin kyllähän se vaan passaa. Voi sitten kukin miettiä omassa päässään miten tämä käytännössä oikein eroaa siitä paheksusta panokaveruudesta.
Tietenkään yksinään olemisen määrä ei ole ainoa asia jonka pitää sopia molemmille, vaan sen lisäksi on huomioitava kaikki muutenkin parimmuodostukseen vaikuttavat asiat.
Osa on tietty myös pessimismiä. Ei sitä oikein jaksa uskoa jollakulla toisella voisi olla niin samanlaiset toivomukset kuin mitä itsellä on kun median, lähipiirin yms. suhdekäsitys tuntuu olevan aivan jostain toisesta universumista.
- omavapaus
Ehkä sen parisuhde-elämän vuosien varrella sitten unohtaa. Kaikki oma aika on todellakin omaa aikaa, eikä tarvitse huolehtia toisen tarpeista. Oppii elämään vain itseään varten, lähimmäiset kuitenkin huomioiden. Tavallaan oma valinta osalla sinkuista, mutta mikäli sinkkuna tielleni sattuisi ihminen, jonka kanssa aidosti tunteet kohtaavat, ei parisuhdettakaan vastaan mitään olisi. Aktiivisesti en kumppania kuitenkaan hae.
- mennykaikkihyvät
Olisin minäkin onnellisempi yksin. Kaksi kuukautta seurustellut dödötömän oudon kanssa joka joka fuckin viikonlopu pitää jotain outoo viimevuotisen tinderpelleilynsä kanssa. Ja joka ikinen päivä olen saanut kuulla miten paljon on ollut naisia viimevuonna. Joo kiitos riitti. deitttilinjoilla ikävä kyllä ei täysjärkistä löydy vaikka kuin kaivelis.
- mennykaikkihyvät
siis kyseessä oli miesouto. Tälläkin kertaa.
- srfccv
Tunnen kolme naista joita olen vuosien varrella yrittänyt saada. He kanssa toitottavat että eivät halua parisuhdetta ja viihtyvät yksin. Mutta tosin näillä naisilla on paljon miehiä ympärillä joista löytyy aina kaveri kun nainen haluaa jalkoja raottaa.
- Se.on.luuseri
Mitä sä tollasta noin kauan kattelit? Se olis pitänyt pistää kiertoon heti ekan viikon jälkeen kun käy ilmi sen muut touhut. Ja toi dödöttömyys on totally turn off.
- KaksiAsiaa
Kaksi syytä.
1. Naiselle parisuhde tarkoittaa eri asiaa kuin miehelle. Miehen tulee tuoda suhteeseen paljon muutakin kuin vain itsensä, siis persoonana ja ihmisenä. Miehelle taas kelpaa nainen sellaisenaan. Jos mieheltä puuttuu nuo muut niin nainen on mieluummin yksin.
2. Naiset pystyvät valehtelemaan itselleen paremmin kuin miehet. Yksinäinen nainen voi elää omassa illuusiossaan jossa hän saa miehen kuin miehen jos sen vain haluaa. Odotetaan sitä prinssiä. Kun se ei koskaan saavu niin syy ei ole siinä että nainen ei itse ole prinsessatasoa vaan kyseessä on naisen oma valinta: panostus uraan, matkusteluun, you name it sister ! - ruiskukka
En osaa vastata tuohon, koska en itse ajattele noin. Ehkä noilla naisilla on vain huonoja kokemuksia miehistä ja kokevat tosiaan olevansa onnellisempia yksin kuin huonon miehen kanssa.
Itse koen olevani ihan onnellinen sinkkunakin. Miehistä en kaipaa mitään irtopanoja vaan sen yhden miehen kokonaan. Tällaisessa hyvin toimivassa suhteessa voisin olla hyvin onnellinen.Miksi sinulle ei sitten miehet kelpaa? Onko ne kaikki huonoja, joiden kanssa sinulla olisi mahdollisuus olla?
- yxnainen
Nussin panoeinon kanssa joka viikko ja puhun noin tunnin päivässä panoeinon kanssa. Panoeino on avoliitossa enkä häntä saa omakseni en kyllä mielelläni ottaisikaan panoeinoa koirineen tänne asumaan. :-DJoka tapauksessa panoeino on rakkain ystäväni joka tekee arjestani nautinnollista ja onnellista. :-)
- Naisasialoooser
Eivät he olekkaan onnellisempia ilman miestä vaan valehtelevat itselleen. Tämä johtuu siitä, että koska he ovat yli 25 haaskoja eivätkä enää YT-miestä saa jos ovat saaneet edes nuorinakaan. Sitten he valehtelevat, että ovat onnellisempia ilman miestä koska eivät halua ottaa tasoistaan miestä koska silloin he joutuisivat myöntämään markkina-arvonsa pudonneen pohjalukemiin huippuvuosistaan.
- trollisiili
Jos kerta ainakin osa naisista ei koe noin kuin laitoin, niin miksi niin harvalle naiselle kelpaa kuitenkaan muu kuin jotkut spesiaalimiehet?
Pitävätkö naiset itseään kovin spesiaaleina ja vielä hyvällä tavalla?
Mulla itselläni ei ainakaan ole kuvaa, että olisin jotenkin spesiaalimies ja hyvällä tavalla. Siksi en mitään spesiaalinaista etsikään, en ainakaan ns. yleisellä mittapuulla. Mulle riittää omat mittapuuni. - MINÄkin
Kyllä Keskisen kyläkauppias löi kouransa **skaan, kun tuommoisen huuheltajan otti elätikseen???
KUKAHAN ne koiranpennun kuset ja paskat putsaa matoilta ja soffilta???, ja kuinkamonet kengät ja huonekalut se ehtiikään purra silpuiksi ennenkuin oppii OIKEILLE TAVOILLE, MIKÄLI TUON NAISEN OPISSA OPPII EDES TASSUA ANTAMAAN!!!
Itse en laittaisi koiranpentua AINAKAAN silloin, kun on pieni LAPSIKIN hoidettavana!!!, ja lienee jo toinenkin tulollaan???, mutta kukin taaplaa tyylillään!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563071Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242669Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3481746- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193947Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802- 44799
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26790