Olisi tarvetta pienimuotoiselle korjaukselle ja etsin tästä seinäjoelta hyvää ja asiallista pientä pajaa ja joka olisi hinnaltaan halpa?
Olisiko kellään tiedossa edullista autokorjaamoa ?
11
829
Vastaukset
- kätevä-----
Autoexpert Teollisuustalossa.
- Remonttia
Onko millaiset taksat? Etsin pientä pajaa jossa voin halvalla laittaa autooni pari osaa kiinni.
- edistystä
Mä tierän ison pajan joka tekee ilman asennus töitä,mutta kun etsit pientä pajaa niin en viitti kertoo
- omavalinta
E-P:n autokorjaamo Rengastiellä. Asiallinen ja kohtuuhintainen.
- EPAK
Tätä paikkaa välttäisin.
Oma auto tuli entistä romumpana takaisin "korjauksesta"
- peugeot206
Autohuolto Cardonea voin suositella 55€/h
- kunnonpalvelua
Nurmon Autopalvelu ja Wanhanajan autokorjaamo Nurmossa
- Ainajotainpientä
Seinäjoen Moottorityö Pelttarinkadulla Joupissa. Puhelimessa saat hinta-arvion, jotka ainakin minulla on aina ollut myös lopullisia hintoja.
- kysyäkannattaa
Käyttöauto KIERRÄ KAUKAA - jo sinnepäin katsominen maksaa maltaita. Nissanin jakohihna töineen olisi maksanut 800 €, Tikkirilassa merkkihuollossa 400 € ja Seinäjoella muutamassa autokorjaamossa samoin noin 400 €.
- Säynätsalo
Pirjon Pakari, kohtuuhintainen ja asiallinen.
- tris77
Joupin Nesteellä! Siinä taitaa olla myös tyhjä halli, jota voi vuokrata jos haluu itse ruuvata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202313Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2361739Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071267- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh34666