Terve,
alaselkäsärkyä välillä varsinkin öisin ja kun menee lattialle esim.lasten kanssa leikkimään ei meinaa ylös päästä,
en tiedä liittyykö vasemman kyynärpään vihlonta ja oikean polven särky selkään.
Pari vuotta sitten kävin työterveyden kautta lannerangen natiiviröntgenissä jossa selvisi seuraavaa,
Ojentunut lumbaali ja loiva konvexi scolioosi.
Alkavat fasettinivel degeneraatiot L3 nikamasta alaspäin.
Työterveyslääkärin selityksistä minulle ei jäänyt kuin kysymyksiä ilman vastauksia.
Nyt kolme vuotta myöhemmin kivut ovat tasaisesti voimistuneet.
Olisiko jollain samanlaista vaivaa tai voisiko joku ystävällisesti selittää mitä rtg.lausunto tarkoittaa ja mitä on mahdollisesti edessä?
Kiitos etukäteen.
Degeneraatio ?
2
141
Vastaukset
- d_jens
Morjens.
Minullakin skolioosit. Sekä lannerangassa, että rintarangassa. Ilman edes muutamana päivänä tehokasta venyttelyä leveän penkin päällä tälläisellä rangalla ei käveltäisi.
Aika pienestä rasituksesta selkä kipeytyy, joten raskaammat työt jätän vahvemmille suosiolla. Niille puristaville nivelraoille pitää antaa venyttelyillä liikuntaa.
Tästä ei olla yhtä mieltä. Minä taas täysin varma; myös tänäkät vatsalihakset tukevat selänkin kuntoa. Pidän painoa rankalla ravintotaloudella hyvissä lukemissa. Nytkin painoindeksi on 24. - C-Th-L3-5
Käy osteopaatilla. Hoitaa koko ihmistä, ei pelkästään muutamaa nikamaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 16972
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi87788Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740