Minun vanhempani on aika huolissaan koska en ole lapsia saanut ja naista vielä löytänyt. Kehottivat lähtemään baariin koska ovat itse tavanneet baarissa joskus. Lupasivat maksaa mun seuraavan puolen vuoden baari seikkailut koska kyllä jo 30 vuotiaan pitäis jo seurustella. Ei muuta kun baariin sitten vaan, tuskin naista toriltakaan löytää tai kirjastosta. Tulee kalliiksi vanhemmilleni kun käyn joka viikonloppu baarissa.
Ovatko vanhempanne huolissaan sinkkuudestanne?
18
222
Vastaukset
- Maksasanoopoks
Voi kun mullekkin maksettas puolen vuoden viinanjuonti!!! Olisin taatusti jo vainaa siinä ajassa!
- EivätVälitä
Eivät mainitse koko asiasta, eikä minunkaan ole syytä sitä nostaa esille. Tietävät kyllä, että pidän heitä pääsyyllisenä syrjäytymiseeni ja asiasta tulee vain pelkkää riitaa.
Taisi joku vuosi sitten äitini vielä mainita jotain ja sanoin, että he ovat syyllisiä, etten koskaan tule saamaan perhettä. Äitini totesi hymyillen, ettei se haittaa, koska veljelläni on jo lapsia. Pelimies veljelläni onkin lapsia useamman naisen kanssa. Lienee sanomattakin selvää, kumpi veljeksistä oli äidin suosikki. - 12plus18
Luulevat mua homoksi kun en saa naista. Se ei todellakaan tunnu kivalta. Vittuako minä sille voin että olen niin ruma etten kelpaa naisille.
- vittuukseniillekuuluu
mulla menossa jo välit asian takia poikki siihen suuntaanki.
- Totuus1
Eivät ole koskaan mitään maininneet sinkkuudestain. Minusta näkyy jo kauas, että olen HC-ATM. Äitinikin on sanonut minua rumaksi.
- spedekranssitukka
sama, äiti haukku juoponmärännöksi viimeksi kun sen näin:(
- kilttikunnollinen
Koko ajan yrittävät tyrkyttää tyttöystävän etsimiseen. Eivät hölmöt tajua, että ei tällainen kiltiksi kasvatettu mies pärjää raadollisessa maailmassa. Olisivat kasvattaneet minusta normaalin miehen eikä mitään kilttiä hiirulaista.
- itsesäälissäryventaas
Surullista. Mäkin olen nössöjen nössö oikeen tossu, lapamato, vetelä paska. Vuodet vaan vierii ja mä katselen vierestä, kun toiset ovat seurustelleet, menneet naimisiin ja perustaneet perheen. Kukaan ei edes oleta, että mä löytäisin ketään. Siitä ei siis edes kysellä, koska se on ITSESTÄÄNSELVYYS.
- ätmel
Äiti selvästi haluaisi lapsenlapsia, mutta ei sano mitään suoraan.
- uyuoiyuyuiouyio
Haukkuvat saamattomaksi luuseriksi ja nirsoksi, koska heidän mielestään naisen saaminen on helppoa jos vain haluaa. Arvaa kiinnostaako jutella niiden kanssa. Eivät ymmärrä ätmiydestä mitään.
Tuskin enää, aiemmin kyllä. Molemmat ihmettelivät jo kun olin lukiossa, miksei tyttöystävää ole. Äiti kyseli asiasta vielä joskus ikävuosien 25 ja 30 välillä. Nyt ei ole aikoihin kyllä enää puhuttu asiasta.
- ätmi-sinkku
Kumma kun minulle sanotaan että saisin naisen kun naisen vaikka en ole edes rumaa naista saanut. Piilovittuilevat vain ja kun en pääse edes treffeille ikinä.
- japaskanmarjat
Vitut ne mitään huolissaan ole koskaan olleet, kunhan ovat vain vittuilleet siitä. Teini-iästä lähtien olen saanut kuulla olevani outo, ja minua on vertailtu muihin ns. normaaleihin. Jotain homo-vitsejäkin saanut joskus kuulla.
Eivät, mitä olen kyllä vähän itsekseni ihmetellyt. Enhän tässä nyt hirveän vanhaksi ole ehtinyt varttua (22v) mutta vanhemmat alkoivat seurustella joskus lukioikäisinä ja siskokin toi nykyisensä näytille alle parikymppisenä ja ovat olleet yhdessä jo vajaan vuosikymmenen. Kuvittelisi että sieltä alkaisi tulla jo vähän kyselyitä, mutta onneksi ei.
Ehkä olen kuopuksena ikuisesti lapseksi leimattu.- omanelämänherra
Todennäköisesti ovat, mutta siinäpähän ovat. Ei kiinnosta.
- sitten-yhteenlaskemaan
Faija välillä vittuilee asiasta, mutsi taas on jo hyväksynyt, että olen ikisinkku :)
Loppupeleissä aivan sama miten asiaan suhtautuvat. - TinaTimo
Isä ei ole koskaan sanallakaan maininnut naisasioista, mutta tiedän että hän olisi ehkä hieman odottanut että perustan perhettä. Kuitenkin hänen sukulaisissaan on tapauksia jotka niin eivät ole tehneet tai eläneet lähes koko elämänsä yksin joten ymmärtää hyvin.
Äiti taasen on aina toivonut että "löytäisin jonkun". Nuorempana hän ei siitä maininnut, mutta sitten jossain vaiheessa kun elämän aallokot heittelivät niin hän odotteli että joku kiva tyttö olisi elämässäni.
Vaikka en ole naisista kertonut niin kun olen sitten kertonut miten huono olo minulla on ollut kun olen suhteita yrittänyt niin hän on asioista vähitellen vaiennut.
Äiti valitettavasti on vanhan kansan ihmisiä ja kuvittelee että naiset ovat edelleen reippaita ja sydämellisiä eikä tajua nykyajan suhteista paljoakaan miesten kannalta vaikka niitä kyllä noin muuten kommentoi.
Hänen mielestään minulle kuuluisi hyvä nainen tai naisen alku aivan kuten suurin osa tapaamistani vanhemmista naisista on myös todennut.
Valitettavasti kultakimpale heidän mielestään on nykyisten nuorten naisten mielestä kasa tylsää kuonaa. Maailma on muuttunut. - tympääntynyt
elkee, elkee hyvät immeiset ruvetko lisääntymään ilman halua. ok. eukoilla rupee kello tikittämään 30 korvilla, nauttikaa elämästä ennen sitä. ruokkoja, yksinhuoltajuutta, unettomia öitä, mäkättäviä eukkoja ja jurottavia ukkoja jotka ottaa eron ja haluaa kokea nuoruutensa kun jäi kokematta, kirkuvia kakaroita ja kakkavaippoja, koskevia tissejä ja saamattomuuden täytteisiä öitä jolloin mietit miksi. sukulaisten arvostelua kellä parhaat muksut, sitä skeidaa on tämä maa jo pullollaan! etsikää elämä ennen kuin antaudutte velvoitteiden vietäviksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .513021Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472861Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3441721- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927- 44799
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101792Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780