Olen nyt vienyt lasta lääkäriin tiheään tahtiin, eikä mitään syytä yölliseen huutoon ole löytynyt. Verikokeetkin otettu. Lapsella putket korvissa ja yöllinen huuto ja käyttäytyminen vastaa ihan sitä meininkiä, mikä oli kun lapsella oli korvatulehduksia ennen putkitusta. Hieroo toista korvaansa mutta myös olen epäillyt hampaiden puhkeamista. Kun niitäkin on käyty näyttämässä, niin ihan ovat ikenet kuulemma rauhalliset. Tosi kurjaa, kun toinen itkee niin paljon yöllä. Itku loppuu, kun annan kipulääkettä. Tosin ei millään sitä haluaisi ottaa. Yskää on ja kuulemma nielu punoittaa, muttei mitään muuta ole lekuri sanonut. Onko kellään muulla vastaavia ongelmia 2,5- vuotiaan kanssa. Yöllisiä kauhukokemuksia ne eivät ole, pikemminkin kipua joka vaihtuu raivoksi asti. Väsyttää
Miksi 2,5 vuotias lapsi herää yöllä huutamaan
5
4849
Vastaukset
- yöllänukutaan
Älä anna pikkulapselle kipulääkettä omin nokkinesi! Siitä ei hyvä seuraa!
Monet lapset heräilevät yöllä huutamaan, se nyt vain on kestettävä.
Onko hänellä vielä tutti? Sen imeminen aiheuttaa painetta korvissa.
Iltatoimet pitää tehdä rauhallisesti ja ajan kanssa, juokseminen ja riemukkaat leikit pitää jättää jo pari tuntia ennen nukkumaan menoa, niin että väsymys pääsee vaikuttamaan oikealla tavalla. Televisio on myös häiritsevä asia, koska se voi olla liian jännittävä. Eihän lapsi ymmärrä puoliakaan siitä mitä liikkuva kuva kertoo.
Minä otin oman parivuotiaani viereeni, kun yöitkut alkoivat. Se oli pienempi harmii kuin itkun kuunteleminen. Olkoon vaan, että vieressä nukuttamisesta varoitetaan, minusta yöunet niin äidille kuin lapsellekin ovat tärkeämmät kuin omaan vuoteeseen totuttamiset. - Väsynytäiti
Ei ole tuttia ja nukkuu vieressä. Oli yksi parempi yö ja hyvä päivä ja nyt taas aamuyöstä ei saa nukuttua. Itkee unissaan. Voiko ne poskihampaat aiheuttaa näin suurta kipua ja kestää näin kauan? Ei katso telkkua ja rutiinit on kunnossa. Ei itke ilman syytä. Kyllä johonkin sattuu.
- kokenu
Vie lääkäriin, korvassa on jotain! Onko nielurisat ja kitarisat tarkistettu.? Jos ovat liian suuret niin ne aiheuttaa korvatulehdus kierteen?
- swq
jos hieroo korvaansa niin siinä syy vaikka ois putki. ja lääkäri on sen laittanut mutta lääkärikin on vain ihminen.
- Aloittja
Saatiin suun kautta annettava antibiootti. Korva oli punainen. Oli huutamatta öisin viikon. Sitten alkoi taas huudella. Takaisin lääkäriin ja samainen korva täynnä vaikkua, johon oftan akvakol- tippoja. Taas nukkuu. Nyt otsanseutu turvoksissa ja silmät. Lääkäri ei sanonut siihen mitään. Epäilen et tämän kaiken aiheuttaa allergia. Hohhoijaa vaan. Sais loppua jo tämä rumba. Kaikki vaan sanoo, että korvat nyt on taipuvaisia erittämään sitä vaikkua, että iän myötä helpottaa. Kuinkahan kauan pitää odottaa, että noi korvakäytävät kasvaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914