Miksi ateistit ja homot hakeutuvat tälle palstalle kun heidän tarkoituksensa on vain uskovien haukkuminen? Oletteko jostain kateellisia uskoville kun teidän on aina pakko yrittää heitä haukkua?
Ateistit ja homot uskovien kimpussa.
124
340
Vastaukset
- erkki1
Heillä on sama agenda = Jumalaa ei ole.
En kyllä ymmärrä, miksi tuo heitä niinpaljon kiusaa, että pitää tulla herjaamaan meitä, jotka seuraamme Jeesusta ja pidämme kiinni Raamatun Pyhästä ilmoituksesta ihmiselle.- annavolonloistaa
Usko.Vainen "Ateistit ja homot uskovien kimpussa."
Ettäkö oikein kimpussa ?
Evankeliumi Matteuksen mukaan 5
1. Kun hän näki kansanjoukot, nousi hän vuorelle; ja kun hän oli istuutunut, tulivat hänen opetuslapsensa hänen tykönsä.
2. Niin hän avasi suunsa ja opetti heitä ja sanoi:
3. "Autuaita ovat hengellisesti köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta.
4. Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen.
5. Autuaita ovat hiljaiset, sillä he saavat maan periä.
6. Autuaita ovat ne, jotka isoavat ja janoavat vanhurskautta, sillä heidät ravitaan.
7. Autuaita ovat laupiaat, sillä he saavat laupeuden.
8. Autuaita ovat puhdassydämiset, sillä he saavat nähdä Jumalan.
9. Autuaita ovat rauhantekijät, sillä heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman.
10. Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta.
11. Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.
12. Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä samoin he vainosivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä.
13. Te olette maan suola;
mutta jos suola käy mauttomaksi, millä se saadaan suolaiseksi?
Se ei enää kelpaa mihinkään muuhun kuin pois heitettäväksi ja ihmisten tallattavaksi.
14. Te olette maailman valkeus.
Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä;
15. eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville.
16. Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä,
että he näkisivät teidän hyvät tekonne
ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa.
No mitä sitten, eikö se ole hyvä, että uskomattomat tulevat tälle palstalle, että meidän VALOMME voisi loistaa heidän pimeyteensä ? Valoksihan Jeesus omansa asetti, eikä sängynalle piiloon. annavolonloistaa kirjoitti:
Ettäkö oikein kimpussa ?
1. Kun hän näki kansanjoukot, nousi hän vuorelle; ja kun hän oli istuutunut, tulivat hänen opetuslapsensa hänen tykönsä.
6. Autuaita ovat ne, jotka isoavat ja janoavat vanhurskautta, sillä heidät ravitaan.
9. Autuaita ovat rauhantekijät, sillä heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman.
10. Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta.
11. Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.
12. Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä samoin he vainosivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä.
Se ei enää kelpaa mihinkään muuhun kuin pois heitettäväksi ja ihmisten tallattavaksi.
15. eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville.
No mitä sitten, eikö se ole hyvä, että uskomattomat tulevat tälle palstalle, että meidän VALOMME voisi loistaa heidän pimeyteensä ? Valoksihan Jeesus omansa asetti, eikä sängynalle piiloon.Kyllä on nyt himmee lamppu kyseessä. Jesse vois saman tien iskeä mua vaikka salamalla rangaistukseksi, mut ei ole siihenkään kykenevä.
annavolonloistaa kirjoitti:
Ettäkö oikein kimpussa ?
No mitä sitten, eikö se ole hyvä, että uskomattomat tulevat tälle palstalle, että meidän VALOMME voisi loistaa heidän pimeyteensä ? Valoksihan Jeesus omansa asetti, eikä sängynalle piiloon."2. Niin hän avasi suunsa ja opetti heitä ja sanoi:"
Että oikein suunsa avasi ennen kuin sanoi. Vau!
- gittara
Ovat pahoja ihmisiä. Eihän siihen muuta syytä voi olla. Ilkeä ja paha sydän saa aikaan pahoja tekoja.
- vai.niin
Maailman västöstä on pieni marginaalinen ryhmä sekä ateisteja, että homoja, silti tuosta ja juuri tuosta vahemmistöstä löytyy noita pahoja ihmisiä prosenttuaalisesti enemmän, kuin kristityistä, joita on koko maailman väestöstä 1/3 osaa.
Ateisteja sekä homoja on vs uskovien määrästä vain murto osa, eli lukuina n.3,7miljardia ihmistä on kristittyjä maailmassa ja ateisteja, sekä homoja n.10% yhteensä kaikista. - gittara
vai.niin kirjoitti:
Maailman västöstä on pieni marginaalinen ryhmä sekä ateisteja, että homoja, silti tuosta ja juuri tuosta vahemmistöstä löytyy noita pahoja ihmisiä prosenttuaalisesti enemmän, kuin kristityistä, joita on koko maailman väestöstä 1/3 osaa.
Ateisteja sekä homoja on vs uskovien määrästä vain murto osa, eli lukuina n.3,7miljardia ihmistä on kristittyjä maailmassa ja ateisteja, sekä homoja n.10% yhteensä kaikista.Et vastannut aloittajan kysymykseen. Koskeeko se sinua?
vai.niin kirjoitti:
Ateisteja sekä homoja on vs uskovien määrästä vain murto osa, eli lukuina n.3,7miljardia ihmistä on kristittyjä maailmassa ja ateisteja, sekä homoja n.10% yhteensä kaikista.Mistä olet saanut selvää, että ateisteissa ja homoissa on pahoja ihmisiä enemmän? Itse tunnen aika monta homoa ja lesboa, enkä voi sanoa heidän olevan pahoja, joita pitäisi karttaa.
Ehkäpä moni homo ja ateisti on täällä antamassa oikeaa tietoa väärien luulojen tilalle. En osaa siihen sanoa, että uskovia haukutaan, mutta voihan sen niinkin käsittää.- gittara
torre12 kirjoitti:
Mistä olet saanut selvää, että ateisteissa ja homoissa on pahoja ihmisiä enemmän? Itse tunnen aika monta homoa ja lesboa, enkä voi sanoa heidän olevan pahoja, joita pitäisi karttaa.
Ehkäpä moni homo ja ateisti on täällä antamassa oikeaa tietoa väärien luulojen tilalle. En osaa siihen sanoa, että uskovia haukutaan, mutta voihan sen niinkin käsittää.Kuvasin tälle palstalle hakeutuvia homoja ja ateisteja.
- vai.niin
torre12 kirjoitti:
Mistä olet saanut selvää, että ateisteissa ja homoissa on pahoja ihmisiä enemmän? Itse tunnen aika monta homoa ja lesboa, enkä voi sanoa heidän olevan pahoja, joita pitäisi karttaa.
Ehkäpä moni homo ja ateisti on täällä antamassa oikeaa tietoa väärien luulojen tilalle. En osaa siihen sanoa, että uskovia haukutaan, mutta voihan sen niinkin käsittää.Juuri sinä olet hyvä esimerkki siitä, edustat molempia ja voin kertoa, ettei mielipiteitäsi juuri kaivata täällä, koska kaikki osaavat per..eiku, juttusi ulkoa.
Et varmaan itse huomaa sitä, mutta tervemenoa atsku/homo palstoille, täällä sua ei kaivata.
Mitä tulee atskujen pahuuteen, niin noinkin pienestä prosentista kautta aikojen, niitä on aivan liian monia. vai.niin kirjoitti:
Juuri sinä olet hyvä esimerkki siitä, edustat molempia ja voin kertoa, ettei mielipiteitäsi juuri kaivata täällä, koska kaikki osaavat per..eiku, juttusi ulkoa.
Et varmaan itse huomaa sitä, mutta tervemenoa atsku/homo palstoille, täällä sua ei kaivata.
Mitä tulee atskujen pahuuteen, niin noinkin pienestä prosentista kautta aikojen, niitä on aivan liian monia.Jos olet yhtään huomannut, niin aika paljon olen pannut sitä mitä Raamattu sanoo. Sen lisäksi olen sanonut miten asiat ovat Raamatun ulkopuolella.
Ne eivät siis varsinaisesti ole lainkaan mielipiteitäni, vaan lähinnä olemassa olevien asioiden kertomista; monet kun näyttävän olevan tietämättömiä, ja pelkkien oletusten varassa. Sitten kun kaikki ovat saaneet tietoisuuden, niin minusta tulee tarpeeton, ja poistun.- vai.niin
torre12 kirjoitti:
Jos olet yhtään huomannut, niin aika paljon olen pannut sitä mitä Raamattu sanoo. Sen lisäksi olen sanonut miten asiat ovat Raamatun ulkopuolella.
Ne eivät siis varsinaisesti ole lainkaan mielipiteitäni, vaan lähinnä olemassa olevien asioiden kertomista; monet kun näyttävän olevan tietämättömiä, ja pelkkien oletusten varassa. Sitten kun kaikki ovat saaneet tietoisuuden, niin minusta tulee tarpeeton, ja poistun.Huomattu on, mutta et todellakaan ymmärrä Raamatun sanomasta yhtään mitään, lukea toki osaat, mutta se ei tarkoita, että tässäkohtaa ymmärtäisit lukemaasi.
Vaikka osaisit ulkoa Raamatun sisällön, siitä ei ole enempää hyötyä sinulle, eikä varsinkaan kenellekään toiselle.
Mitä tulee kaikkeen muuhun, mitä edustat, sekin on kaikkien tiedossa, eikä
t o d e l l a k a a n kiinnosta ketään. vai.niin kirjoitti:
Huomattu on, mutta et todellakaan ymmärrä Raamatun sanomasta yhtään mitään, lukea toki osaat, mutta se ei tarkoita, että tässäkohtaa ymmärtäisit lukemaasi.
Vaikka osaisit ulkoa Raamatun sisällön, siitä ei ole enempää hyötyä sinulle, eikä varsinkaan kenellekään toiselle.
Mitä tulee kaikkeen muuhun, mitä edustat, sekin on kaikkien tiedossa, eikä
t o d e l l a k a a n kiinnosta ketään.Ei ole ainakaan näyttänyt siltä, että "sekin on kaikkien tiedossa", koska hyvin usein olen saanut hämmästellä kuinka outoja käsityksiä ihmisillä homoudesta on. Eikä moni ole havainnut sitäkään, että miesten kanssa makaavat myös biseksuaalit, mutta heitä ei pidetä syntisinä.
Ja Raamattu on kirja, jota ollen lukenut vuodesta 1975, käyden myös Raamattukoulua. Raamatussa on käskyjä ja ohita, punainen lanka, Paavalia. Jeesusta, ja Moosesta. Siitä on siis saatava joku yhtenäinen idea, vaikka kaikki ovat omia oppejaan.
Minusta on parasta vain ottaa kaikista se mitä on sanottu ja kirjoitettu. Kyllä siitä sanoma löytyy kaikkiin tilanteisiin.
- kunhan_vastaan
He vain pyrkivät osoittamaan, jollain omituisen kierolla tavalla kylläkin, olevansa se suvaitsevaisin ryhmä maassamme.
- free-witch
"Suvaitsemattomuuden suvaitseminen on pelkuruutta."
- NimimerkkiMerkki
Todellisuudessa kuitenkin moni ateisti on oikeammassa uskossa kuin suurin osa protestanttisista hihhuleista, jotka nyt vain sattuvat uskomaan johonkin maallikkosaarnaajan kehittelemään oppiin, joka on mukamas vielä siis uskonpuhdistettukin!
Meidän tulee muistaa, ettei kristinuskon Jumala pidä harhaoppisista lahkouskoista ja sellaiset opetukset ovat kauhistus Jumalalle! Ei ihmistä ole luotu tuhlaamaan koko elämänsä esimerkiksi jotain Lutherin, Laestadiuksen, Paavo Ruotsalaisen tai Kylliäisen uskoa seuratakseen!
Kristityt seuraavat Kristuksen opetusta, mutta protestanteilla on siis nämä omat väärät opettajansa ja maallikkosaarnaajansa.- Jahhass
Mihin ateistit uskovat?
- faktaavaifiktiota
Joskus minäkin olen ajatellut että moni ateisti ja jopa agnostikoksi itsensä tunteva liberaali evl.kirkkoon kuuluva on inhimillisyydessään ja lähimmäisenrakkaudessaan Jeesuksen oppien oikeampi toteuttaja kuin nämä niinsanotut "oikeat uskovat".
- Jahhass
faktaavaifiktiota kirjoitti:
Joskus minäkin olen ajatellut että moni ateisti ja jopa agnostikoksi itsensä tunteva liberaali evl.kirkkoon kuuluva on inhimillisyydessään ja lähimmäisenrakkaudessaan Jeesuksen oppien oikeampi toteuttaja kuin nämä niinsanotut "oikeat uskovat".
Miten voit toteuttaa kenenään oppeja mihin et usko? Onko tämä sitä homoateisti-oppia?
- Hyps
Sinä toteutit juuri aloituksen otsikon. Kiitos, kun todistit, että paikkansa pitää! Homostelu ei kuule ole mitään lähimmäisen rakkautta se on sairasta himoa ja raakaa runnomista.
- jiijäätee
Hyps kirjoitti:
Sinä toteutit juuri aloituksen otsikon. Kiitos, kun todistit, että paikkansa pitää! Homostelu ei kuule ole mitään lähimmäisen rakkautta se on sairasta himoa ja raakaa runnomista.
Onpa sinulla kummalliset homostelutavat.
- faktaavaifiktiota
Hyps kirjoitti:
Toisen ihmisen rakastaminen on mielestäni Jeesuksen tärkeimpiä opetuksia.Sukupuolta eroittelematta Jeesushan ei puhunut homoudesta mitään..
- kerro.tavalliset
jiijäätee kirjoitti:
Onpa sinulla kummalliset homostelutavat.
Miten sinä itse homostelet?
- Hyps
Toisen ihmisen rakastaminen on mielestäni Jeesuksen tärkeimpiä opetuksia.Sukupuolta eroittelematta Jeesushan ei puhunut homoudesta mitään..
Ei tarvinnut kun se oli juutalaisuudessa itsestään selvä iljetys ja synti. Ei puhunut pedofiliasta eikä eläinten nussimisestakaan koska nekin oli juutalaisille itsestään selviä iljetyksiä ja syntejä.
- faktaavaifiktiota
Hyps kirjoitti:
Ei tarvinnut kun se oli juutalaisuudessa itsestään selvä iljetys ja synti. Ei puhunut pedofiliasta eikä eläinten nussimisestakaan koska nekin oli juutalaisille itsestään selviä iljetyksiä ja syntejä.
Jeesuksen mukaanhan lähimmäisenrakkaus on tärkeintä mitä maailmassa on, sulleko nämä perverssiydet, pedofilia ja eläinseksi , ovat rakkaimpia maailmassa?
- Hyps
Jeesuksen mukaanhan lähimmäisenrakkaus on tärkeintä mitä maailmassa on, sulleko nämä perverssiydet, pedofilia ja eläinseksi , ovat rakkaimpia maailmassa?
Lähimmäisen rakkaus ei ole erootista, etkö sitä tiennyt?
- faktaavaifiktiota
Hyps kirjoitti:
Lähimmäisen rakkaus ei ole erootista, etkö sitä tiennyt?
Minulle ja useimmille muille se voi olla eroottistakin. Sulleko se on vihaa ja lyömistä , henkisesti ja fyysisestikin? Niinkuin ilkeillä kommenteillasi annat ymmärtää.
- Jaysus
Hyps kirjoitti:
Anteeksi että takerrun, mutta missähän kohtaa Raamattua lapsivaimon ottaminen on synti? Pedofilia on hyväksyttyä Raamatussa, sikäli mikäli olen itse lukenut sitä oikein.
- terveisinyksvaan
Totta, evankeliumeissa Jeesus ei puhunut homoista mitään mutta Joh.14:26 "Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä lähettää minun nimessäni, OPETTAA teille kaiken ja muistuttaa teitä kaikesta, mitä minä olen teille sanonut".
Evankeliumien jälkeen seuraavat kirjeet ovat Pyhän Hengen johdattamaa opetusta Jeesuksen opetuksista. Mitä homosteluihin tulee katsokaa Room. 1:26-27. - älyn.väläys
Jaysus kirjoitti:
Anteeksi että takerrun, mutta missähän kohtaa Raamattua lapsivaimon ottaminen on synti? Pedofilia on hyväksyttyä Raamatussa, sikäli mikäli olen itse lukenut sitä oikein.
Jos Raamattu puhuu miehestä ja naisesta ymmärrät kai, että nainen ei ole lapsi eikä myöskään mies ole lapsi?
- Hyps
Minulle ja useimmille muille se voi olla eroottistakin. Sulleko se on vihaa ja lyömistä , henkisesti ja fyysisestikin? Niinkuin ilkeillä kommenteillasi annat ymmärtää.
Sinä et siis erota erootista rakkautta muusta rakkaudesta. Voi voi johan olet perverssi. Homostelulla ei ole mitään tekemistä lähimmäisen rakkauden kanssa. Homostelija odottaa aina itse saavansa nautintoa.
Hyps kirjoitti:
Sinä et siis erota erootista rakkautta muusta rakkaudesta. Voi voi johan olet perverssi. Homostelulla ei ole mitään tekemistä lähimmäisen rakkauden kanssa. Homostelija odottaa aina itse saavansa nautintoa.
Itse myöskin heteroelämää eläneenä en näe mitään eroa siinä miten nainen tai homo rakastaa. Mutta sen voin sanoa, että koska miehet ymmärtävät toisiaan paljon paremmin kuin nainen, niin elämä miehen kanssa on helpompaa.
Eli kokemukseni mukaan sekä heterosetulla ja homostelulla on tekemistä rakkauden kanssa, jos Hyps haluaa ajatella sen pelkän seksin kautta. Seksihän on parisuhteessa vain pieni osa; kaikkeen muuhun kuluu aikaa paljon enemmän.
Aika moni heteromies odottaa itse saavansa nautintoa; ainakin pilua.- Jaysus
älyn.väläys kirjoitti:
Jos Raamattu puhuu miehestä ja naisesta ymmärrät kai, että nainen ei ole lapsi eikä myöskään mies ole lapsi?
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Numbers 31:17-18
http://discover-the-truth.com/2013/09/14/bible-child-marriage-in-ancient-israelite-times-paedophilia/
Raamatun _käännöksessä_ puhutaan miehestä ja "naisesta". Kannattaa ottaa se Pyhä Kirja käteen ja ajatuksella lukea se, eikä vain sieltä täältä vähän lukaista. - Hyps
torre12 kirjoitti:
Itse myöskin heteroelämää eläneenä en näe mitään eroa siinä miten nainen tai homo rakastaa. Mutta sen voin sanoa, että koska miehet ymmärtävät toisiaan paljon paremmin kuin nainen, niin elämä miehen kanssa on helpompaa.
Eli kokemukseni mukaan sekä heterosetulla ja homostelulla on tekemistä rakkauden kanssa, jos Hyps haluaa ajatella sen pelkän seksin kautta. Seksihän on parisuhteessa vain pieni osa; kaikkeen muuhun kuluu aikaa paljon enemmän.
Aika moni heteromies odottaa itse saavansa nautintoa; ainakin pilua.Ei homot ja lesbot mikään pari ole. Ei parissa voi olla kahta samaa sukupuolta katsot kun aina tarvitaan mutteripariinkin pultti ja mutteri. Ihan pelkkää irstailua ja sairasta edes verrata homo ja heteropareja toisiinsa.
Hyps kirjoitti:
Ei homot ja lesbot mikään pari ole. Ei parissa voi olla kahta samaa sukupuolta katsot kun aina tarvitaan mutteripariinkin pultti ja mutteri. Ihan pelkkää irstailua ja sairasta edes verrata homo ja heteropareja toisiinsa.
Nyt meni jo liian paksuksi, jos alat puhua irstaudesta. Itse olen kokenut, että hyvä ruuvi ja mutteri on kaksi miestä, joilla on sopusointu, kun mies ja nainen ovat koko ajan enemmän tai vähennän eri taajuuksilla. Tästä kun minulla on omaa kokemusta.
Seksi ei ole koko elämä, joten suurin osa elämää menee joka tapauksessa ilman irstailuja, vaikka oletkin kovasti mieltynyt ajattelemaan sitä.
- no.voi.ei
Luin tämän ketjun ja tuli tällainen ajatus mieleen, oletteko tähän ketjuun kirjoittaneet aikuisia ihmisiä, vai hiihtolomalla olevia finninaammoja ?
Tuo finninaamat ei ole tarkoitettu mitenkään loukkaukseksi, vaan kuvaamaan ikähaarukkaa, mistä puhutaan (kirjoitetaan).
Tähänastinen eipäs juupas on todella hedelmätöntä, eikä johda mihinkään.- kjhgfghyuqwe
Oletko homo ?
- onkovaiei
"..lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.."
Room.8:1".Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat. 2. Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista. 3. Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa, 4. että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen. 5. Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli. 6. Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha; 7. sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan. 8. Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset. 9. Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa..."- Höhh
he-ma kirjoitti:
Ookkonää harkinnut ihan itse ajattelemista? Vai kertoko saarnaaja että se on saatanan juonia?
Etkö tunnista Raamatun tekstiä?
- free-witch
Höhh kirjoitti:
Miksi pitäisi tunnistaa täysin arvoton ja järjetön teksti?
Höhh kirjoitti:
MOT! Sun vastaus osoittaa älykkyyden tason hipovan kengännumeroa. Toivottavasti et ole lisääntynyt, etkä edes harkitse äänestämistä. Sinulla arvon vajakki, ei ole mitään annettavaa tälle yhteiskunnalle. Pistä poskeen ne Valiumit, kaikki kerralla.
- EnUskoKenUskoo
Eiköhän tämä ole sitä perususkisten vainoharhaa, kuten se että nähdään s-a-a-t-a-n-a joka puolella
- oiuytyuuytreas
Saatan a on homossa
- sitä.itteensä
Niin on ja istuu kuin kuppa Töölöössä!
- Jaysus
Uskovaiset kyllä ovat melko radikaalisti käyneet homojen ja ateistien kimppuun, esimerkiksi tappamalla. Onhan noita uskovaisten invaasioita nähty myös Ateismi-palstalla(ja näkyy edelleen).
- Jahhasss
Älähän käytä yleisnimeä uskovaiset kun puhut muhamettilaisista.
Voit ihan reilusti sanoa, että muslimit tappavat homoja, jookos. Jahhasss kirjoitti:
Voit ihan reilusti sanoa, että muslimit tappavat homoja, jookos.Ja reilusti voi sanoa niinkin, että historiassa on myös kristityt tappaneet homoja, jookos. Pitää muistaa, että USA:n kristittyjen piiristä lähti Ugandaan ohje, että siellä tappaisivat kaikki homot. Tässä ihan viime aikoina. Ja Ugandassa on kristittyjä 84 %.
- Jahhasss
torre12 kirjoitti:
Ja reilusti voi sanoa niinkin, että historiassa on myös kristityt tappaneet homoja, jookos. Pitää muistaa, että USA:n kristittyjen piiristä lähti Ugandaan ohje, että siellä tappaisivat kaikki homot. Tässä ihan viime aikoina. Ja Ugandassa on kristittyjä 84 %.
Voit varmaan todistaa nuo väitteesi?
- Jaysus
Jahhasss kirjoitti:
Voit ihan reilusti sanoa, että muslimit tappavat homoja, jookos.Kun puhun uskovaisista niin puhun kaiken sortin uskovaisista. En ainoastaan kristityistä. Mutta nyt, kun kerran halusit niin kyllä myös kristityt ovat ahkeraan tappaneet homoseksuaaleita.
http://www.christianpost.com/news/bible-says-gays-should-be-executed-and-i-believe-every-word-says-arizona-pastor-99583/
http://en.wikipedia.org/wiki/Uganda_Anti-Homosexuality_Act,_2014
http://www.thenewcivilrightsmovement.com/70-year-old-stoned-to-death-because-the-bible-says-to-stone-gays/news/2011/03/18/18138
http://www.alternet.org/story/150899/how_american_evangelism_triggered_the_murder_of_gays_overseas
Toivottavasti nautit uskonnostasi. - Jahhass
Jaysus kirjoitti:
Kun puhun uskovaisista niin puhun kaiken sortin uskovaisista. En ainoastaan kristityistä. Mutta nyt, kun kerran halusit niin kyllä myös kristityt ovat ahkeraan tappaneet homoseksuaaleita.
http://www.christianpost.com/news/bible-says-gays-should-be-executed-and-i-believe-every-word-says-arizona-pastor-99583/
http://en.wikipedia.org/wiki/Uganda_Anti-Homosexuality_Act,_2014
http://www.thenewcivilrightsmovement.com/70-year-old-stoned-to-death-because-the-bible-says-to-stone-gays/news/2011/03/18/18138
http://www.alternet.org/story/150899/how_american_evangelism_triggered_the_murder_of_gays_overseas
Toivottavasti nautit uskonnostasi.Nautin uskostani en uskonnostani. Usko Jeesukseen katsos pelastaa eikä uskonto. Tunnut oikein nauttivan homojen uhriuttamisesta kuten hokoagendassa käsketäänkin.
Jahhasss kirjoitti:
Voit varmaan todistaa nuo väitteesi?
"Todistaa": Nuohan ovat kaikkien mahdollista saada tietoon pelkällä nettihaulla, myös Hitler kristittynä tuhosi myös homoja, ja keskiajalla niin homot, noidat, ja vääräuskoiset kuolivat kirkon järjestämissä rovoissa tai mestauksissa. Tämä on historiaa.
Nykyaikaa on tuo USA:n kristittyjen tempaus, joka kuohutti koko läntistä maailmaa; kumma jos et sitä ole ollenkaan havainnut.- Jaysus
Jahhass kirjoitti:
Nautin uskostani en uskonnostani. Usko Jeesukseen katsos pelastaa eikä uskonto. Tunnut oikein nauttivan homojen uhriuttamisesta kuten hokoagendassa käsketäänkin.
Elit uskot Jeesukseen, mutta et ole kristitty. Tai ainakin näin annat ymmärtää. En nauti homojen uhriuttamisesta vaan tuon tosiasioita esille. Ja missähän homoagendassa käsketään ja mihin?
- terveisinyksvaan
Kyseiset porukat ovat jatkuvasti kristittyjen kimpussa koska Jeesus on tie, totuus ja elämä. Vähäistä on heidän hyökkäyksensa muita uskontoja kohtaan (elävä kristillisyys ei ole uskonto vaan suhde). Uskonnoissa, homoissa ja ateissa vaikuttaa sama henkivalta joten miksipä homot ja atet olisivat uskontojen kimpussa. Mooses ja Paavali sanoivat että uskonnot on riivaajista.
- älyn.väläys
Niin ja Jeesus itse sanoi, että minun nimeni takia he teitä vainoavat.... Eivät vain tiedä, että eivät he puheillaan ja syytöksillään meitä loukkaa vaan ainoastaan vahvistavat uskoamme.
- JotainJärkeäMölinään
Kyllä noi uskovaiset on sairasta porukkaa, oli oppi sitten raamatussa tai koraanissa. Onnettomia, aivottomia ihmispoloja!
- terapiaa
Onpa vihapuhe sinulla ainakin hanskassa. Mikä on ongelmasi, kerro jos se vaikka helpottaa...
- eituoollutvihapuhetta
Monien uskovien helpotus asiaan on raamatunjae ja ohjaaminen porukkaan joka ottaa rahat pois.
- terapiaa
eituoollutvihapuhetta kirjoitti:
Monien uskovien helpotus asiaan on raamatunjae ja ohjaaminen porukkaan joka ottaa rahat pois.
Eikö uskovatkin saa ihan itse pättää omien rahojensa käytöstä?
terapiaa kirjoitti:
Eikö uskovatkin saa ihan itse pättää omien rahojensa käytöstä?
Saavat toki, ja moni saarnamies onkin rikastunut aikalailla.
- terapiaa
torre12 kirjoitti:
Saavat toki, ja moni saarnamies onkin rikastunut aikalailla.
Työmies palkkansa ansainnut.
- sepeteeus
Fundiskonsut ovat täällä muitten kimpussa , ateistit ja homot puolustaa täällä oikeuttaan tasa-arvoiseen kohteluun ja ihmisarvoon.
- tähh
Miten homot ja ateistit eivät ole tasa-arvoisia ja vähemmillä ihmisoikeuksilla kuin muut?
- free-witch
tähh kirjoitti:
Miten homot ja ateistit eivät ole tasa-arvoisia ja vähemmillä ihmisoikeuksilla kuin muut?
Seuraatko mitään mikä tapahtuu Suomen rajojen ulkopuolella?
Lue esim. Amerikan tilanteesta ateistien ja samaa sukupuolta olevien parien suhteen. Itsensä sivistäminen on mielestäni lähes velvollisuus. - tähh
free-witch kirjoitti:
Seuraatko mitään mikä tapahtuu Suomen rajojen ulkopuolella?
Lue esim. Amerikan tilanteesta ateistien ja samaa sukupuolta olevien parien suhteen. Itsensä sivistäminen on mielestäni lähes velvollisuus.Ja tuo asioiden kierräminen ja yleinen syyttely tuntuu olevan homojen ja ateistien "kansantauti" et tähänkään voinut vastata vaan aloit minulle naljailemaan. Yritäs nyt ihan muutamalla sanalla uudelleen vasta omasta vinkkelistäsi kun tuskin Ameriassa asut.
- kyllästynyt.kans
tähh kirjoitti:
Ja tuo asioiden kierräminen ja yleinen syyttely tuntuu olevan homojen ja ateistien "kansantauti" et tähänkään voinut vastata vaan aloit minulle naljailemaan. Yritäs nyt ihan muutamalla sanalla uudelleen vasta omasta vinkkelistäsi kun tuskin Ameriassa asut.
Jep, totta puhut. Muuta eivät tee kun päätä auotaan ja sitten häivyttään. Tuon yhdessä keskustelun vertaus kusitolppana pitämisestä oli tosi osuva.
- säälittäviä
kyllästynyt.kans kirjoitti:
Jep, totta puhut. Muuta eivät tee kun päätä auotaan ja sitten häivyttään. Tuon yhdessä keskustelun vertaus kusitolppana pitämisestä oli tosi osuva.
Muutama "jokkeri" täällä rääpii päätään asiasta kuin asiasta. Kyllä pitää ihmetellä kun miuuta tarkoitusta ei elämällä tunnu olevan. Onneksi ei tarvitse olla tuollaisten ihmisten kanssa tekemisissä.
säälittäviä kirjoitti:
Muutama "jokkeri" täällä rääpii päätään asiasta kuin asiasta. Kyllä pitää ihmetellä kun miuuta tarkoitusta ei elämällä tunnu olevan. Onneksi ei tarvitse olla tuollaisten ihmisten kanssa tekemisissä.
Heh, minun kanssa on hyvin moni halunnut olla tekemisissä: ex-vaimonkin (syvästi uskova), että 20 vuoden avion jälkeenkin hän haluaa elää kanssani myös seuraavat 20 v. Itse olin silloin jo uskoni menettänyt. Jätin kaiken taakseni.
Mutta saa minua vihatakin, jos niin kokee.- Joojoo-o
torre12 kirjoitti:
Heh, minun kanssa on hyvin moni halunnut olla tekemisissä: ex-vaimonkin (syvästi uskova), että 20 vuoden avion jälkeenkin hän haluaa elää kanssani myös seuraavat 20 v. Itse olin silloin jo uskoni menettänyt. Jätin kaiken taakseni.
Mutta saa minua vihatakin, jos niin kokee.Pakkohan sinun oli jättää kun sukusi ja muut eivät halunneet enää olla tekemisissä kansasi kun homostelemaan aloit.
Joojoo-o kirjoitti:
Pakkohan sinun oli jättää kun sukusi ja muut eivät halunneet enää olla tekemisissä kansasi kun homostelemaan aloit.
Niin: koko suku tosiaan hylkäsi minut, mutta ei se enää vaivaa. Nykyinen elämäni on kuitenkin siihen nähden varsin hyvää. Ei minulla heteroelämässäkään ollut kavereita juurikaan, kuten ei nykyäänkään. Minulle on aina riittänyt se, että on oma kulta.
- kunhan_kommentoin
>>Miksi ateistit ja homot hakeutuvat tälle palstalle
Miksi ateistit ja homotkin ei hakeutuisi tälle palstalle. Täällä keskustellaan ev lut kirkosta ja osallistua saa jokainen, olipa uskossa tai ei.
Joku jankkaa kokoajan samaa ja se sattaa olla yksi ja sama jääräpää, joka pistää jokaisen liberaalin, ateistin tai muun kommentin perään jonkin latteuden tyyliin "sua ei täälä kaivata".
Minua tuollaiset jääräpäät vain naurattaa, koska tuo tyyli paljastaa kirjoittajastaan jotain, mitä hän ei itse hoksaa eli sen, että hän on yksinkertainen ihminen.- taisi.kolahtaa
Onko uskovien haukkumiset mielestäsi keskustelua? Tai on varmaan kun ihan samaa harrastat itsekin.
- RatkaisijaNa
Paras uskonratkaisu tässä linkissä:
http://www.eroakirkosta.fi - Grace_2015
Homot ja ateistit tulevat tänne etsimään rajojaan, eli etsimään hyväksyntää sieltä, mistä eivät sitä saa. He tietävät sen itsekin, ja jos he saavat hyväksytää joltakin mummikselta, se ei kelpaa. Ei kelvannut omien vanhempien kaveeraaminenkaan. Vanhemmuus rajoineen puuttui.
Pohjimmiltaan kyse on pakonomaisesta sisäisestä taistelusta Jumalaa vastaan. Haluttaisiin kelvata Jumalalle, mutta ei pystytä, kun oma synti on esteenä. Ja kun tunnetaan ettei kelvata, yritetään mitätöidä Jumalan olemassaolokin, mutta olo ei tule sen paremmaksi.
Loppujen lopuksi ateisti ja/tai homo pääsee ongelmastaan samoin kuin muutkin ihmiset, eli alistumalla Jumalalle, mutta ensin on päästävä murrosiän kapinavaiheesta yli ja alistuttava aikuisten lailla sääntöihin.- sage8
Höpöhöpö hörhöteologialle. Totuus on monien ihmisten tärkein moraalin mitta ja sen puuttuminen useimmilta uskovilta on valitettava tosiasia.
- Amen
Viisaasti kirjoitit. Siksi tämä heidän jankutuksensa vain jatkuu koskanovat ylkeptä eivätkä nöynny Jumalan edessä.
- Grace_2015
Juuri näin. Liian ylpeitä nöyrtyäkseen, vaikka kaipaavat Jumalan armoa, ja tietävät etteivät sitä nöyrtymättä saa.
- Jausys
Grace_2015 kirjoitti:
Juuri näin. Liian ylpeitä nöyrtyäkseen, vaikka kaipaavat Jumalan armoa, ja tietävät etteivät sitä nöyrtymättä saa.
Ihminen siis menee Jumalan yläpuolelle, kun ei nöyristele tuolle.
- sage8
Jausys kirjoitti:
Tuomioitten jakelu ihmiselle on Raamatun mukaan suuri ja jopa kadotukseen johtava asia mutta yksinkertainen totuuden tavoittelu on sielläkin suhteellisen korkea päämäärä.
- en.käsitä
sage8 kirjoitti:
Tuomioitten jakelu ihmiselle on Raamatun mukaan suuri ja jopa kadotukseen johtava asia mutta yksinkertainen totuuden tavoittelu on sielläkin suhteellisen korkea päämäärä.
Jos osoitan sinulle Raamatun kohdat joissa selvästi homostelu sanotaan synniksi ja homostelijat eivät peri taivasten valtakuntaa, miten voit sen tulkita niin, että m i n ä tuomitsen sinut?
Jumalan sanahan tuomitsee sinut. - Grace_2015
Jausys kirjoitti:
Niinhän ihminen luulee menevänsä, mutta ei onnistu.
- Jaysus
Grace_2015 kirjoitti:
Niinhän ihminen luulee menevänsä, mutta ei onnistu.
Ehkei silloin, jos nöyrtyy mielikuvituksensa tuotteelle.
- Jahhasss
Jaysus kirjoitti:
Ehkei silloin, jos nöyrtyy mielikuvituksensa tuotteelle.
Jumala on totta mutta ihmisen sairaat seksuaalisuudet sairaan mielikuvituksen tuotetta. Älä siis nöyrry irstailulle ja sairaille himoillesi.
- Jaysus
Jahhasss kirjoitti:
Jumala on totta mutta ihmisen sairaat seksuaalisuudet sairaan mielikuvituksen tuotetta. Älä siis nöyrry irstailulle ja sairaille himoillesi.
Miten voi ihminen synnyttää mielikuvan ellei Jumala ole ensin luonut tuota mielikuvaa ajateltavaksi? Eli Jumalan on ensin täytynyt luoda irstaudet ja ajatella niitä itse ennen kuin on voinut asettaa ne ihmisiin. Jos siis Jumala olisi olemassa tietenkin.
- Jahhasss
Jaysus kirjoitti:
Miten voi ihminen synnyttää mielikuvan ellei Jumala ole ensin luonut tuota mielikuvaa ajateltavaksi? Eli Jumalan on ensin täytynyt luoda irstaudet ja ajatella niitä itse ennen kuin on voinut asettaa ne ihmisiin. Jos siis Jumala olisi olemassa tietenkin.
Voi sinua ja ihmiskuvaasi. Ihmisellä on vapaa tahto ja järki siksi hän poikkeaa eläimistä ja koneista. Olet kova syyttämään Jumalaa omista valinnoistasi. Luehan vaikka Raamatun 10 ensimmäistä sivua niin ei tarvitse ihan pöljiä kirjoitella.
- Jaysus
Jahhasss kirjoitti:
Voi sinua ja ihmiskuvaasi. Ihmisellä on vapaa tahto ja järki siksi hän poikkeaa eläimistä ja koneista. Olet kova syyttämään Jumalaa omista valinnoistasi. Luehan vaikka Raamatun 10 ensimmäistä sivua niin ei tarvitse ihan pöljiä kirjoitella.
Olen ne 10 ensimmäistä sivua lukenut varmaan jo lukemattomia kertoja lukiessani läpi tätä pyhää kirjaa. Niillä sivuilla kaikkivoipainen Jumala luo maailman. Jumalan on siis täytynyt luoda aivan kaikki, mitä ihmisen mieli voi pitää sisällään. Jumala myös asettaa eteemme valintoja ja tiedostaa, että kuinka valitsemme kulloisessakin tilanteessa ja valinnassa, joten voin melko huolettomasti heittää syyn Jumalan niskoille. Ellen ole ymmärtänyt väärin ja kaikkivoipaisen Jumalan voimat ovatkin rajalliset ja kaikkivoipaisuus ei olekkaan kaikkivoipaisuutta. Osoittaako siis ihmisen vapaatahto sen, ettei Jumalaa olekkaan olemassa, koska tämä ei ole kyennyt luomaan sitä, mitä me mielissämme luomme?
- Jahhasss
Jaysus kirjoitti:
Olen ne 10 ensimmäistä sivua lukenut varmaan jo lukemattomia kertoja lukiessani läpi tätä pyhää kirjaa. Niillä sivuilla kaikkivoipainen Jumala luo maailman. Jumalan on siis täytynyt luoda aivan kaikki, mitä ihmisen mieli voi pitää sisällään. Jumala myös asettaa eteemme valintoja ja tiedostaa, että kuinka valitsemme kulloisessakin tilanteessa ja valinnassa, joten voin melko huolettomasti heittää syyn Jumalan niskoille. Ellen ole ymmärtänyt väärin ja kaikkivoipaisen Jumalan voimat ovatkin rajalliset ja kaikkivoipaisuus ei olekkaan kaikkivoipaisuutta. Osoittaako siis ihmisen vapaatahto sen, ettei Jumalaa olekkaan olemassa, koska tämä ei ole kyennyt luomaan sitä, mitä me mielissämme luomme?
Et näköjään ymmärtänyt syntiin lankeemussta yhtään mitään. Pirukin lukee Raamattunsa paremmin kuin sinä.
- Jaysus
Jahhasss kirjoitti:
Et näköjään ymmärtänyt syntiin lankeemussta yhtään mitään. Pirukin lukee Raamattunsa paremmin kuin sinä.
Mitä yhteistä on syntiinlankeemuksella ja sillä, että Jumala ei olisi luonut ihmisen ajatuksia, kuten sinä väität?
- Jahhasss
Jaysus kirjoitti:
Mitä yhteistä on syntiinlankeemuksella ja sillä, että Jumala ei olisi luonut ihmisen ajatuksia, kuten sinä väität?
Jumala ei pakota ajatuksisi. Voit ajatella ihan mitä itse tahdot, ymmärrätkö?
Syntiin lankeemuksen jälkeen ihminen joutui eroon Jumalasta ja samoin hänen ajatuksensa. - Jaysus
Jahhasss kirjoitti:
Jumala ei pakota ajatuksisi. Voit ajatella ihan mitä itse tahdot, ymmärrätkö?
Syntiin lankeemuksen jälkeen ihminen joutui eroon Jumalasta ja samoin hänen ajatuksensa.Edelleen, mitä yhteistä on syntiinlankeemuksella ja sillä, että Jumala ei olisi luonut ihmisen ajatuksia, kuten itse väität?
- Liberaalisuuskoriivaa
Sage8 on niitä jotka eivät taida haluta että homostelu sanotaan synniksi ja Raamatustakaan ei saisi lainata niitä kohtia =)
Aika velmu liberaali. Veikkaan että liberaali ihan tuon peruskommentin perusteella, jionka tarkoitus on pelotella ettei vaan mainita Raamatunjakeita kun yhdistetään se tuomitsemiseen.
Homostelu on syntiä. Se on tosiasia, se ei ole tuomitsemista, eikä se ole tuomio =)
Sama asia jos laittaisi 1.kor. 6: 9-10. Se on tosiasia, se ei ole tuomitsemista, eikä se ole tuomio.
Kyllä siitä tuomion saa ennemmin sellaiset henkilöt ettei kertoisi Jumalan tahtoa tai kertoisi sen väärin tai osoittaisi väärinkerrotulle valheelle tukea. Aikanaanhan se syntisuvaitsijoiden tilinteonpäiväkin tulee niin palataan asiaan sitten uudestaan =)- sage8
Jeesus tuomitsi ihmiset jotka tuomitsivat ja hän jopa tuomitsi ankarasti ihmiset jotka nimittivät toista vähäjärkiseksi. Raamattu sisältää paljon kohtia joita ihminen ei halua eikä voikaan noudattaa ja Mooseksen lait ovat pääsääntöisesti tälläisia. Niiden muotovaatimuksia Jeesuskin muutti ja piti niitä ahdistavina.Homoudesta Jeesus ei tiettävästi puhunut mitään mutta lähimmäisen rakkauteen hän rohkaisi enkä ole huomannut että hän olisi tarkoittanut sillä Vanhan testamentin kirjoituksilla lähimmäisen päähän lyömistä.Päinvastoin.
- Jahhass
sage8 kirjoitti:
Jeesus tuomitsi ihmiset jotka tuomitsivat ja hän jopa tuomitsi ankarasti ihmiset jotka nimittivät toista vähäjärkiseksi. Raamattu sisältää paljon kohtia joita ihminen ei halua eikä voikaan noudattaa ja Mooseksen lait ovat pääsääntöisesti tälläisia. Niiden muotovaatimuksia Jeesuskin muutti ja piti niitä ahdistavina.Homoudesta Jeesus ei tiettävästi puhunut mitään mutta lähimmäisen rakkauteen hän rohkaisi enkä ole huomannut että hän olisi tarkoittanut sillä Vanhan testamentin kirjoituksilla lähimmäisen päähän lyömistä.Päinvastoin.
Homostelu tuomitaan selvin sanoin myös UT:ssa. Älä nyt jaksa tätä samaa jankuttaa joka keskustelussa. Et saa Raamatusta Jumalan sanasta tukea homostelullesi vaikka kuinka assiaa pyörität. Tee siis parannus.
- sage8
Jahhass kirjoitti:
Homostelu tuomitaan selvin sanoin myös UT:ssa. Älä nyt jaksa tätä samaa jankuttaa joka keskustelussa. Et saa Raamatusta Jumalan sanasta tukea homostelullesi vaikka kuinka assiaa pyörität. Tee siis parannus.
Totta vaan puhun ja jos ja kun se sinua harmittaa niin minkäs sille voi. Minä en ole homoseksuaali enkä tarvitse parannusta siitä mutta vaikka olisin niin en siitä katumista tarvitsisi sillä sehän on vaan luontoäidin antama pysyvä ominaisuus niinkuin koko sivistynyt maailma jo toteaa ja vaikka VT ja Paavali tietämättömyydessään muuta kirjoittaakin. Onhan VT:n monet lait jo muutenkin kumottu ja niihinhän se Paavalikin varmaan uskoi kiihkojuutalaisena.
- Jahhasss
sage8 kirjoitti:
Totta vaan puhun ja jos ja kun se sinua harmittaa niin minkäs sille voi. Minä en ole homoseksuaali enkä tarvitse parannusta siitä mutta vaikka olisin niin en siitä katumista tarvitsisi sillä sehän on vaan luontoäidin antama pysyvä ominaisuus niinkuin koko sivistynyt maailma jo toteaa ja vaikka VT ja Paavali tietämättömyydessään muuta kirjoittaakin. Onhan VT:n monet lait jo muutenkin kumottu ja niihinhän se Paavalikin varmaan uskoi kiihkojuutalaisena.
Miten minua voisi harmittaa sinun tyhmyytesi. Et voi muuttaa Jumalan sanaa ja sehän sinua harmittaa? Jos Paavali oli Jeesuksen apostoli hänen sä ansa on luotettava. Vai etkö usko Paavalin sanaan niissäkään kohdin kun hän puhuu voittopalkinnosta Kristuksessa jonka uskovat saavat?
Hyväksy vain tosiasiat vaikka oletkin nainen ja feministikin ilmeisesti. - jiijäätee
Jahhasss kirjoitti:
Miten minua voisi harmittaa sinun tyhmyytesi. Et voi muuttaa Jumalan sanaa ja sehän sinua harmittaa? Jos Paavali oli Jeesuksen apostoli hänen sä ansa on luotettava. Vai etkö usko Paavalin sanaan niissäkään kohdin kun hän puhuu voittopalkinnosta Kristuksessa jonka uskovat saavat?
Hyväksy vain tosiasiat vaikka oletkin nainen ja feministikin ilmeisesti.Ja vielä ihmettele miksi ihmiset eivät pidä teidän asenteista. Heti kun joku ei ollut sinun kanssasi samaa mieltä, menit heti haukkumaan tyhmäksi.
No tämä antaa teistä uskovista sen oikean kuvan. Jumalista en tiedä, kun yhtään en ole tavannut. Ja koska yhtään jumalaa ei ole itse tullut mitään sanomaan että jotain tehtäisiin väärin, eikä kostoakaan ole näkynyt, nyt mitäs sitten jumalia edes ottamaan missään asiassa huomioon. Ja aivan sama mieltä asiasta olet, tämä on fakta. - atskulle
jiijäätee kirjoitti:
Ja vielä ihmettele miksi ihmiset eivät pidä teidän asenteista. Heti kun joku ei ollut sinun kanssasi samaa mieltä, menit heti haukkumaan tyhmäksi.
No tämä antaa teistä uskovista sen oikean kuvan. Jumalista en tiedä, kun yhtään en ole tavannut. Ja koska yhtään jumalaa ei ole itse tullut mitään sanomaan että jotain tehtäisiin väärin, eikä kostoakaan ole näkynyt, nyt mitäs sitten jumalia edes ottamaan missään asiassa huomioon. Ja aivan sama mieltä asiasta olet, tämä on fakta.Jumalan sana tuomitsee homostelun. Ei sitä mihinkään pääse ajattelet sinä uskovista ihan mitä vain. Älä siis kiertele itse asiaa.
- Jahhasss
jiijäätee kirjoitti:
Ja vielä ihmettele miksi ihmiset eivät pidä teidän asenteista. Heti kun joku ei ollut sinun kanssasi samaa mieltä, menit heti haukkumaan tyhmäksi.
No tämä antaa teistä uskovista sen oikean kuvan. Jumalista en tiedä, kun yhtään en ole tavannut. Ja koska yhtään jumalaa ei ole itse tullut mitään sanomaan että jotain tehtäisiin väärin, eikä kostoakaan ole näkynyt, nyt mitäs sitten jumalia edes ottamaan missään asiassa huomioon. Ja aivan sama mieltä asiasta olet, tämä on fakta.Raamattu sanoo, että ne jotka ovat hylänneet Jumalan sanan ja korvanneet sen ihmisviisaudella ovat tyhmiksi tulleet. Turhaan minua syytät koska Raamattu tuomitsee homostelun ja tyhmyyden.
- amen
Jahhasss kirjoitti:
Raamattu sanoo, että ne jotka ovat hylänneet Jumalan sanan ja korvanneet sen ihmisviisaudella ovat tyhmiksi tulleet. Turhaan minua syytät koska Raamattu tuomitsee homostelun ja tyhmyyden.
Amen
- sage8
Jeesus ei puhunut homudesta mitään ja hänen eettisten opetustensa mukaan lähimmäistä olisi syytä rakastaa eikä ihmisen tule ottaa ylimielistä asennetta lähimmäisiään kohtaan.
- putkinäkökö
Ei Jeesus puhunut pedofiiliasta eikä sukurutsastakaan eikä eläimiin sekaantumisestakaan mitään. Eikö sinun Raamatussasi ole muuta kuin Jeesuksen sanomiset? Rakkautta ja nöyryyttä on sanoa homostelu synniksi ja kehoittaa parannuksen tekoon synneistä.
- sage8
putkinäkökö kirjoitti:
Ei Jeesus puhunut pedofiiliasta eikä sukurutsastakaan eikä eläimiin sekaantumisestakaan mitään. Eikö sinun Raamatussasi ole muuta kuin Jeesuksen sanomiset? Rakkautta ja nöyryyttä on sanoa homostelu synniksi ja kehoittaa parannuksen tekoon synneistä.
Minä olen Jeesus-fani ja olen huomannut , että useimmat uskovat eivät sitä ole, he eivät välitä eivätkä usko hänen eettisiä opetuksiaan , heille on tärkeintä kaikenlainen yliluonnollinen jota jotkut sekopäät ovat skitsofreenisesti selittäneet, ennen taikauskon ja nyt näitten taikuskosta kumpuavien tekstien pohjalta.
- putkinäkökö
sage8 kirjoitti:
Minä olen Jeesus-fani ja olen huomannut , että useimmat uskovat eivät sitä ole, he eivät välitä eivätkä usko hänen eettisiä opetuksiaan , heille on tärkeintä kaikenlainen yliluonnollinen jota jotkut sekopäät ovat skitsofreenisesti selittäneet, ennen taikauskon ja nyt näitten taikuskosta kumpuavien tekstien pohjalta.
Hyvin liberaali tulkinta. Totuus on kuitenkin se, että Jeesus on Jumala. Jeesus tulee tuomitsemaan meistä jokaisen tekojemme mukaan. Älä näe häntä siis vain opettajana vaan myös tuomarina. Jeesuksen itselle mieleisten opetusten fanituksella ei valitettavasti pitkälle pötkitä.
- sage8
putkinäkökö kirjoitti:
Hyvin liberaali tulkinta. Totuus on kuitenkin se, että Jeesus on Jumala. Jeesus tulee tuomitsemaan meistä jokaisen tekojemme mukaan. Älä näe häntä siis vain opettajana vaan myös tuomarina. Jeesuksen itselle mieleisten opetusten fanituksella ei valitettavasti pitkälle pötkitä.
Näkisit sinäkin joskus hänet valossa ja ilossa lähimmäisenrakkauden ja eettisten oppien arvokkaana opettajana mutta sinun synkkään uskoosi taitaa kuulua vaan perkeleet ja kuolemat ja hammasten kiristykset ja muut hirveydet ja taikauskosta kumpuavat ristiriitaisuudet.
- putkinäkökö
sage8 kirjoitti:
Näkisit sinäkin joskus hänet valossa ja ilossa lähimmäisenrakkauden ja eettisten oppien arvokkaana opettajana mutta sinun synkkään uskoosi taitaa kuulua vaan perkeleet ja kuolemat ja hammasten kiristykset ja muut hirveydet ja taikauskosta kumpuavat ristiriitaisuudet.
Mieluummin ne kuin homostelun synnin hyväksyminen. Jos sinä et usko Jumalan sanaan niin mitä siinä vänkäät. Homostele rauhassa totuus kyllä selviää sinullekin aikanaan.
- Aloittaja.tässä
En toistaiseksi ole sanut yhtään selvitystä homoilta enkä ateisteilta.
- NimimerkkiMerkki
Eivät kai ateistit ja homot ole kenenkään kimpussa, sillä todellisuudessahan luterilaisten seurakuntien kaikkein parhaimpienkin uskovaisten joukossa on todella aika paljon ateisteja ja homoja! Ja miksi ihmeessä heitä ei olisi? Ja toiseksi, onko se nyt mikään ateisti, jos ei ollenkaan usko Lutheriin ja hänen uskontoonsa? Ei kai Luther nyt minkään jumalan asemassa ole luterilaisessa uskonnossakaan?
- Voihhh
Miten homo voi olla uskova, ateistista puhumattakaan? Et taida ollenkaan käsittää mistä puhutaan......
- AivanTodellakin
Olette vain niin yksinkertainen.
- Voihhh
AivanTodellakin kirjoitti:
Olette vain niin yksinkertainen.
Kerro sinä sitten kaksinkertaisena miten tuo on mahdollista.
- byhyy
Uskovaiset häiriköivät ateismi palstalla jatkuvasti. Niitätte sitä mitä kylvätte arvon uskikset.
- Hoh-hoijaa
Ahaa, taas atsku syyttää uskovia. Teille on kyllä ihan mahdoton ajatus ottaa vastuuta itse mistään tekemisistänne. Sama vika homoilla ja ateisteilla kaikki on uskovien syytä, hoh-hoijaa.
- qaswedfr
Enhän minä mistään mitään tiedä, mutta jätän tähän pienen linkin.
http://bit.ly/1LTOeOD - prototuuden
Ateistit ,agnostikot ja homot vaan haastaa konservatiivis-fundamentalistisia kristittyjä raamatunkohdista mutta kun nämä eivät pysty haasteeseen vastaamaan rehellisillä eikä reiluilla tavoilla niin ottaahan se heitä päähän ja sitten syyllistytään ala-arvoiseenkin käytökseen.
- Älähän.valehtele
Mihin uskovat eivät ole vastanneet rehellisesti? Vastattu on mutta kun atskut ja homot hyväksyvät vain sellaiset vastaukset missä kiellettäisiin Jumala ja Hänen sanansa. Tällaista vastausta ette tule koskaan uskovilta saamaan.
- prototuuden
Älähän.valehtele kirjoitti:
Mihin uskovat eivät ole vastanneet rehellisesti? Vastattu on mutta kun atskut ja homot hyväksyvät vain sellaiset vastaukset missä kiellettäisiin Jumala ja Hänen sanansa. Tällaista vastausta ette tule koskaan uskovilta saamaan.
Ei mihinkään ole vastattu rehellisesti konservatiivis-fundamentalistien taholta .
- murkku.energiaa
prototuuden kirjoitti:
Ei mihinkään ole vastattu rehellisesti konservatiivis-fundamentalistien taholta .
Esitä nyt sitten kysymyksesi uudelleen. Mistä muuten tiedät kenen taholta on vastattu ja kenen ei. Ettet nyt vain haluaisi haukkua ihmisiä vain siksi, että he ovat uskovia ja se on jotan sellaista jota sinä et ymmärrä ja se ottaa sinua päähän?
- vouvittu
VOIVITUN HOMO JEESUSTA EI LLE OLEMASSA
- nostoa
edellenkin ajankohtainen aloitus
- RepeKusela
Kyllä.
- TotuusSattuuQC
Voisitte jo uskovat päättää että kumpaa te haluatte, kaikkien kunnioitusta ja tasapuolista kohtelua vai oikeutta ilmaista vakumuksensa myös silloin kun se on teitä vastaan? Molempia että nimittäin voi saada samaan aikaan.
Nythän iloitsette kun jonkun ei tarvitse leipoa hääkakkua homoparille vakaumuksensa takia ja homoja saa täällä rienata miten paljon tahansa kun se perustuu ihan Raamattuun mutta silti teidän uskoanne ei saisi arvostella vaikka ateistin vakaumus ei teidän uskostanne piittaisikaan. Eli haluatte aina poimia rusinat pullasta.- mieti-tätä
Miten homoja rienataan? Entä uskovaisia?
- TotuusSattuuQC
mieti-tätä kirjoitti:
Miten homoja rienataan? Entä uskovaisia?
"Miten homoja rienataan? Entä uskovaisia?"
Miksi minun pitäisi miettiä sitä?
Mutta oliko sinulla jotain mielipidettä siitä että pitäisikö mennä kaikissa asioissa saman logiikan mukaan vai onko oikein poimia rusinat pullasta ja käyttäytyä itse yhdellä tavalla ja vaatia muilta jotain toista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171105124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133668Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2492528Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja262505Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31810- 2011308
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491244- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591079Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771019