So many guys drink intra-workout shakes with BCAAs [branched-chain amino acids] and simple carbs in them while they train. It never made sense to me that we would need those shakes if we are eating a couple of food meals with protein and carbs prior to our workouts. Do you drink intra-workout shakes or just water when you train, and why?
The only thing I will ever have in my water is BCAAs when I train. You have to remember that your body needs energy and a blood supply in your stomach to digest anything. And when you train, you want that energy and that blood supply to go to the muscle you’re working. If you’re drinking shakes loaded up with protein and carb powders, now your body has to basically divide its resources between digesting those and fueling the muscular contractions and your pump. I want to focus on my workout, and I want my body to be able to focus on it too. The only exceptions I will make to this are if for whatever reason, I started training a little later after eating my last meal than I had planned on. To avoid going catabolic, in that case I will sip on some protein and carbs during the workout.
Itse en kyllä sekoita veteen mitään, enkä juo edes paljoa vettä treenin aikana (täysin turhaa ja liikaa juotuna vie resursseja muulta keholta, vettä pitää olla tankatuna ennen treeniä tarpeeksi) paitsi lopputreeniä kohden alan hörppimään nestehukkaa pois veden ja palkkarin avulla.
Victor Martinez puhuu asiaa
3
126
Vastaukset
- järjenkäyttösallittu
Teinitoistolaisille on ihan turha järkeä puhua. Ne pölhöt vetää fastin hydropaskhaa ja intraa kun hormonipellet niitä mainostaa.
- Alpokoulutkäynyt
Olis järkevämpi uskoa Martinezia jolla sentäs on kovaa menestystä. Martinez ei mainosta kyseisiä tuotteita ja voi siksi sanoa totuuden. Hyvillä geeneillä ja roinalla se on Martinezkin kasvanut eikä millään BCAA:lla, jos vinkkinä vic voisit jättää senkin pois, kunhan syöt hyvin treeniä ennen.
- MiesOjasta
Martinez kutistui vankilassa ihan normijampaksi, sai keho hyvää taukoa roinasta. Eikö sitten saanut roinaa vankilaan kun luulisi, että vankilassa olisi hyvä olla kunnossa ja ei muutakuin aikaa treenata.
Miettikää, että noi Mr. Olympiakilpailijat on ihan tavallisia pulliaisia jotka on hirveissä myrkyissä. Joku sanoi, että Mr. Olympia finalistien kärki voittaisi natuna kehonrakennuksen SM-kisat. Ei juma kun voi olla typerää ajatella noin, ei mitään käsitystä roinan voimasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1064542Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432952
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171819Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735