Voiko keltarauhashorminin ja/tai traneksaamihapon sivuvaikutuksena olla sydämen sykkeen nousu? Sain runsaaseen kuukautisvuotoon hoidoksi em lääkkeet. Harrastan juoksu-urheilua ja harjoitteluni on säännöllistä. Neljän juoksemattoman päivän jälkeen vauhtikestävyyslenkkien vauhti notkahti merkittävästi. Koskaan ei flussatautienkaan jälkeen ole näin notkahtanut. Söin jo ennen tapahtaunutta Obsidania, kun varastorauta on pykälä alle suosituksen. Hb oli ennen tapahtunutta hyvä, 145. Nyt rupesin ainakin joksikin aikaa syömään 2 x Obsidan tbl/pvä, kun ajattelin että jos hb notkahtanut kumminkin. Muita merkittäviä oireita ei ole ollut, ei päänsärkyä, ei huimausta.
Keltarauhashormoni + traneksaamihappo
SSSSari
170
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
kaikkein paras ratkaisu on ehkä sittenkin vaan sellaiset elämäntavat, joilla androgeenit pysyy kurissa