Hei!
Onko kenelläkään kokemusta kauneusleikkauksen maksamisesta erissä? Monien plastiikkakirurgiaklinikoiden sivuilla on juttua rahoituksesta.
Olen itse 19-vuotias opiskelija, en käy töissä mutta tuloni tukien ja opintolainan kautta on n. 700e/kk. Menoni ovat pieniä, joten takaisinmaksu onnistuisi 100-200e erissä / kk. Mietin vain, myönnetäänkö rahoituksia opiskelijoille, vaikka esim. vanhemmat voisivat olla takaajina.
Leikkauksen rahoittaminen
5
<50
Vastaukset
- Kaliiksi_tulee
Usein nämä firmat käyttävät rahoitukseen yleisiä luotto(kortti)yhtiöitä, joten ehdot ovat samat kuin missä tahansa käyttöluottotapauksessa. Korot ovat kylläkin suuria, joten parempi vaihtoehto on avat erillinen, vaikkapa määrä-aikainen pankkitili jolle säästää tuon kertomasi "osamaksun" säännöllisesti kuukausittain. Kun tililtä ei voi nostaa pääomaa, tilanne on sama kuin maksaisit operaatiotasi osamaksulla. Leikkaus tietenkin viivästyy mutta samalla syntyy pakollinen miettimisaika eikä leikkaukseen tule lähddettyä mielijohteesta.
- pienibudjetti
Mulla ainakin onnistui Lookin kautta leikkauksen rahoitus vaikka opiskelija olinkin. Konsultaatiossa käydessä tehtiin rahoitushakemus ja siihen tuli vastaus n.5 minuutissa. Tietysti korkoja tuli maksettavaksi, mutta itse olin leikkausta jo niin kauan miettinyt, etten halunnut odottaa pidempään.
- Kokemustalöytyy
Sinuna ryhtyisin huoraksi. Rahaa virtaa ja tyydytystä tulee.
- nenätön
Yks vaihtoehto leikata ite. Puukko käteen ja peilin eteen. Verta vähän tulee mut ei haittaa.
- eripariset
Ihan samat ehdot kuin missä tahansa kulutusluotossa. Eli voisin ottaa luottoa silareihin samalla tavalla kuin otin luottoa telkkariin.
Ainakin yksi klinikka tekee osamaksulla ja homma pyörii Mastercardin kautta. Aion mennä teettämään silarit juurikin tonne koska osamaksu ja alle neljän tonnin rinnat sopii mulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805