Ensi kuussa ilmestyy yhtyeeltä albumi endless forms most beautifull, jolla esiintyy myös Richard Dawkins. Nyt on siitäkin nostettu myrsky, ja kristityt heittävät yhtyeen levyjä roskiin, polttavat niitä, palauttavat amerikan kiertueen lippuja...
Koraanilta pitää sulkea silmänsä ja korvansa, Nightwishiltä samoin.....Itse aion ostaa ko levyn ihan mielenkiinnosta. Suuri innoittajano John Shelby Spong on sanonut, että kristinuskon on muututtava tai se kuolee. Koraanikysymys ja nyt tämä levyjupakka osoittavat, että kristinusko fundamentalistisessa muodossaan vetää viime henkosuaan, niin naurettavaksi homma menee. Kristityt sulkevat aistejaan ja laittavat aivonsa narikkaan voidakseen pitää kiinni kristinuskon taikauskoisesta tulkinnasta. Mutta maailma muuttuu, tieto lisii...
kuunteletko Nightwishiä?
3
<50
Vastaukset
- turust
Fundamentalistiset uskovat osoittavat jälleen typeryytensä ja iltalehdet saavat hyviä lööppejä asiasta vaikka itse asia taitaa olla vielä vähän epäselvä.. Itse olen kuunnellut Nightwistiä aina ja tulen kuuntelemaan edelleen sillä evoluutiobiologi Dawkins tekee yhtyeestä entistä mielenkiintoisemman.
- knapsus
Jenkkilässä on eri kulttuuri kuin Euroopassa. Ei tässä mitään ihmeellistä ole. Maassa maan tavalla. Nightwish ei sitä tiennyt tai ajatellut. Maailman valloitus on oma juttunsa, joka ei ihan heti aukea peräkylän pojille???!!!!!!!
- 4899
miks sillä holopaisella on kaikis kuvis outo saatanallinen virne naamalla
mikä sekin luulee olevansa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770