oon nii syvällä pimeydessä..ei tämmösestä voi ihmine enää nousta..ja vaikka "jotenki" voiski nousta, mieli on jo nii tuhoutunu vuosie orjuudessa,suola patsaana olemisessa...
jumala yks parhaista opetuslapsista ja nyt, mite helposti se kävi et pahimmista pahin,langenneista langennein..pelkästää vuode aikana ku en halunnu nousta ja lopettaa synni tekemistä mitä en edes hlaunu tehä mut oli nii pettyny ja kaikki taistelut, luovuti et antaa mennä
en mä usko et tuun pelastuun
17
<50
Vastaukset
- tehmies24v
https://www.youtube.com/watch?v=4nb628n7-ZU
kerra ku oli usko taisteluissa kaatunu ni jumala vaikutti tän kappalee kautta
sä oot jo kerra nähny mite tää maailma romahtaa(mu uskoelämä) mutta silti jostain sieltä tuhkan seasta noussu ylös taas
mutta mä en noussu ylös sieltä tuhka seasta sillo- tehmies24v
eikä taida olla tarvetta enää noustakkaa..niiku vesavaara kokouksessa, ei tullu mitää jumalalta...itseasiassa tunsi itseni ylimieliseksi saatanaksi itseni siellä kokouksessa,vaikka kuin yriti olla vaa ja asiallisesti
- tehmies24v
mut kyl mä haluan kohdata jeesuksen enne ku kuolen, en sen takia et haluan pelastua koska minusta ei siihen enää oo,..mutta edes kerra Herra kans nähdä kasvotuste tietää missä mennää,missä meni harhaan ja nähdä jeesuksen katseen..eipä muuta
- tehmies24v
ilma tätä saatana pimeyttä missä en pysty edes ajattelee selkeästi, missä kävelen ku silmä lasit silmillä tajuamatta mitää
- siunaustapäivääsi
Jos sinun olisi helvettiin pitänyt jo mennä, niin olisit siellä jo nyt. Kertomasi mukaan saatana syöttää mieleen ilkeitä asioita, mutta se tulee sinulle pakkomielteen tavoin, vaikka et halua. Ei helvettiin ikinä, ei sitä tuskaa voi mitenkään maan päällä tuntea, mitä se on siellä. Kannattaa pitää pelastuksesta kiinni, vaikka kuoleman hetkeen asti.
Kun Jumalan aika koittaa niin saat vapautua vaikka yksin ollessasi kotona. Ei ne rukoukset, ei Vesavaaran rukoilut ole turhaan menneet.
Ei me helvettiin sua luovuteta. Huudetaan ja luitetaan Jumalan aikaan ja ihmeeseen. - tehmies24v
kiitoksia että autatte mua rukouksin
- oletturvassa
tehmies24v kirjoitti:
kiitoksia että autatte mua rukouksin
Seisomme puolestasi ja vetoamme Jumalaan. Jopa rukouspiirissä otan sinun taistelusi esille. Kannattelemme sinua kuin hukkuvaa veden pinnan yläpuolella ja Jumala kuulee ja pelastaa, kun Hänen aikansa on.
Siis taistellaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeesuxen Veressä ja Nimessä emme luovuteta ! : )
- tehmies24
oletturvassa kirjoitti:
Seisomme puolestasi ja vetoamme Jumalaan. Jopa rukouspiirissä otan sinun taistelusi esille. Kannattelemme sinua kuin hukkuvaa veden pinnan yläpuolella ja Jumala kuulee ja pelastaa, kun Hänen aikansa on.
mut eipä semmosella ihmisellä ole ku hataraa toivoa joka aluksi lankes syntii...tai sanotaanko että tuli syntiä elämää vaikka vaelsi uskossa...sitte meni karikolle siitä, jumala käski sit myöhemmi nouse äläkä enää syntiä tee...itse pintasesti pidi kiinni siitä synnistä mistä jumala oli mut jo vapauttanu enkä noussu sieltä karikolta..nii kauo et jumala lopetti mun kohalla...ei semmosella ihmisellä enää ole paljon toivoa ja joka oli jo palavasti tuntenu jumalan,maistanu tuleva aja voimia ja vaeltanu jumala yhteydessä..sitten luopunu ja noin tietosesti ja päättäväisesti päättäny olla menemättä jumala luo...niiku sanotaa se oli sen lorun loppu se
Tuon väärä luottamus Herraan . Hylkää sen äkkiä ja sano sille uskoa Jeesuxen Nimessä ja Veressä lähde ulos minusta. Mulla ei ole osa ja arpa sellaiseen Uskoon. Pyydä Herralta Isältä Hänen Oma Uskoa.
- Mirka_28875333
"" jumala yks parhaista opetuslapsista ja nyt ""
- Tämä on virheellistä tietoa. Jumala on oikeasti pelkkää satua ja höpötystä. Jumalaa ei ole olemassa. Älä vaivu synkkyyteen. Mitä Jumala on Raamatussa luvannut, sen Hän pitää. Hänen lupauksiin saa luottaa ja tarttua niihin uskossa.
"...sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos" (Joh 6:37).
"Hartaasti minä odotin Herraa, ja hän kumartui minun puoleeni ja kuuli minun huutoni.
Ja hän nosti minut ylös turmion kuopasta, lokaisesta liejusta, ja asetti minun jalkani kalliolle, hän vahvisti minun askeleeni. Hän antoi minun suuhuni uuden virren, kiitoslaulun Jumalallemme. Sen näkevät monet ja pelkäävät ja turvaavat Herraan" (Ps 40:2-4).
"Matkalaulu. Syvyydestä minä huudan sinua, Herra. Herra, kuule minun ääneni. Tarkatkoot sinun korvasi minun rukousteni ääntä. Jos sinä, Herra, pidät mielessäsi synnit, Herra, kuka silloin kestää? Mutta sinun tykönäsi on anteeksiantamus, että sinua peljättäisiin. Minä odotan Herraa, minun sieluni odottaa, ja minä panen toivoni hänen sanaansa. Minun sieluni odottaa Herraa hartaammin kuin vartijat aamua, kuin vartijat aamua. Pane toivosi Herraan, Israel. Sillä Herran tykönä on armo, runsas lunastus hänen tykönänsä. Ja hän lunastaa Israelin kaikista sen synneistä" (Psalmi 130).- Mirka_Ateisti
"" Mitä Jumala on Raamatussa luvannut, sen Hän pitää ""
- No joo. Raamattu jumalineen ja jesseineen ovat pelkkää satua ja höpötystä.
Olkaa rehellisiä niin kuin me ateistitkin olemme. Mirka_Ateisti kirjoitti:
"" Mitä Jumala on Raamatussa luvannut, sen Hän pitää ""
- No joo. Raamattu jumalineen ja jesseineen ovat pelkkää satua ja höpötystä.
Olkaa rehellisiä niin kuin me ateistitkin olemme.Onko rehellistä olla tietämöttämässä tilassa koska et pysty todistaa muuta että luulet että olet Oikeassa.. : )
Hassu mutta näytää että mirka kirjoitti --> "" Mitä Jumala on Raamatussa luvannut, sen Hän pitää "" kun lukee mun edellinen kirjoitus. No Jumala on huumoritajuinen.
Koettelemuksia on tuleva. ja vahvistivat opetuslasten sieluja ja kehoittivat heitä PYSYMÄÄN uskossa ja sanoivat: "Monen AHDISTUKSEN kautta meidän PITÄÄ menemän sisälle Jumalan valtakuntaan". Ap. 14:22, Veljeni, pitäkää pelkkänä ilona, KUN joudutte MONINAISIIN kiusauksiin, tietäen, että teidän uskonne kestäväisyys koetuksissa saa aikaan KÄRSIVÄLLISYYTTÄ. Ja kärsivällisyys tuottakoon TÄYDELLISEN TEON, että te olisitte TÄYDELLISET ja eheät ettekä missään puuttuvaiset. Jaak. kirj. 1:2-4, Ja KAIKKI, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat VAINOTTAVIKSI. 2 kirj. Tim. 3:12, TOISET taas OVAT SAANEET KOKEA PILKKAA ja RUOSKIMISTA, vieläpä KAHLEITA ja VANKEUTTA; heitä on KIVITETTY, KIUSATTU, RIKKI SAHATTU, MIEKALLA SURMATTU; he ovat kierrelleet ympäri LAMPAANNAHOISSA ja VUOHENNAHOISSA, PUUTTEENALAISINA, AHDISTETTUINA, PAHOINPIDELTYINÄ - kirj. hepr. 11:36-37 . Olet perivä Taivaan jos uskot.
- ildjifd
Psalmi 50 jae 15 Huuda minua avuksi hädän päivänä! Minä pelastan sinut, ja sinä kunnioitat minua." Luota vain ja huuda Jeesusta avuksi, Hän tahtoo kyllä auttaa sinua!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873755
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813320Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.693164On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702780Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502352- 671923
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,291869- 401867
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601708