http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015022819276065_uu.shtml
Rajavartiolaitos ei näe ongelmana jotta Venäjä valtaa Suomen puoleiset rajavartioasemat?????
Eikö tuo liene ainakin jonkinlainen ongelma ole, jos venäläiset ovat Suomenpuolella vastaanottamassa rajan takaa tulevia tunkeilijoita?
Äskettäin julkaistu tutkimus osoitti jotta Suomalaiset ovat menneet tyhmemmiksi viimevuosina, vaikuttaa siltä jotta tutkimus pitää paikkansa 100 prosenttisesti!
Late Lapista. SSSS Ry!
VENÄJÄLLÄ RAJAVARTIOASEMIA SUOMESSA !
9
55
Vastaukset
- känni-ilta
Kauheaa!
- 352
Putinin suunnitelma hyvin kiero.
- saatana2
Viimeinen toivo meillä on äänestää perussuomalaisia. Muuten en tiedä miten tässä vielä käy. We are going down....Ei tähän hölmöyden määrään riitä sanoja kommentoimaan, menee hiljaiseksi. Säilytetään pakkoruotsi, myydään maat venäläisille ja otetaan tappaja mamuja ei ei ei ei ei......
Isis joukoista palaavillekin Suomessa järjestetään kriisiapua, hirttoapuhan noille pitäisi antaa !
Late Lapista. SSSS Ry!
- mömmöjä
Pöljälän jutuissa taas uusi huippu. Mitä väliä, rakennukset on rakennuksia. On ne aikaisemmin olleet missä käytössä hyvänsä. Helsingissäkin on entinen kirkko nykyään kapakka.
Helsingissä ja helsingissä, siellä nyt sekoillaan joka alueella !
Rakennuksethan ovat rakennuksia, mutta niiden tonttien sijainti tässä tärkeä onkin, ja minä ainakin ihmettelen suuresti miten ja miksi Venäläisten annetaan perustaa tukikohtiaan rajalle, ja vieläpä Suomen puolelle rajaa !
Eteläsuomen vesiväylät Venäläiset ovat jo saartaneet, pianhan me ollaan MOTISSA täällä Suomessamme !
https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=9&cad=rja&uact=8&ved=0CFEQFjAI&url=http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015011919044524_uu.shtml&ei=ZnLxVI6JAZXxaNWGgIgF&usg=AFQjCNFN1v4IFtaFB9GhyKYlgI8OeR9nAQ&sig2=4DqIWC0eCojpb5PLXPhpaw
Late Lapista. SSSS Ry!
- nutsXX
Joo. kyllä suomalaiset ovat aivan hulluja!!!
Miten Suomen huippuunsa rankatuista kouluista pääseekin ulos noin pölöjiä päättäjiä`?
Late Lapista. SSSS Ry!
- karman_laki
Miten helevitissä kukaan on myynyt rajalta JA varsinkaan venäläisille?!?!?!?!
Miksi valtio on ylipäätään myynyt ne!?!? Rikostutkinta noin typerästä toiminnasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232305- 781202
- 491075
- 1151056
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721019Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57977KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.16969Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55908Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53906