Mielenkiintoista

nenada

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jahas, vai on liiton arkki löydetty Panamasta :)

      Huisaa Nensku, kertakaikkiaan!

      • Ai onko ihanko totta? Olet siis aivan varma asiasta!!


      • nenada kirjoitti:

        Ai onko ihanko totta? Olet siis aivan varma asiasta!!

        Niinhän tuo antamasi linkin 'arkeologia'sivusto antaa ymmärtää.

        Oletko jo löytänyt Teletapit ja Pokemonit?

        Maxwell-instituutilla on varmasti niistäkin kiistattomia ja mielenkiintoisia spekulaatioita :)


      • MELxyz kirjoitti:

        Niinhän tuo antamasi linkin 'arkeologia'sivusto antaa ymmärtää.

        Oletko jo löytänyt Teletapit ja Pokemonit?

        Maxwell-instituutilla on varmasti niistäkin kiistattomia ja mielenkiintoisia spekulaatioita :)

        Kirjitatko näin koska se on MAP löytö vai miksi? Vai vainko siksi että minä sen kirjoitin tänne?


    • AnttiTosiarkeologi

      Sampo on löydetty Kalliosta ja Loch Nessin hirviö on muuttanut Päijänteelle!

      • nenada

        Onko sinäkö löysit! Hienoa. Mene syöttämään hirviötä ettei se tuu nälkäseksi.


      • Temppeliherrat


      • Odotan
        nenada kirjoitti:

        Sama kysymys kirjoitatko näin, koska se oli MAP löytö vai koska minä sen tänne kirjoitin?

        Kerro nyt ihmeessä mitä on löytynyt ja todistaako se vihdoin Smithin sadut tosiksi.


    • kaksipisteto

      taas on arkkku löytynyt. Tiedeyhteisö on varmaan innoissaan .

    • Odotan, kaksipilkku ja mel.... menitte hieman lankana tässä. Tällä tutkimukselal ei sinänsä ole MITÄÄN tekemistä MAP kirkon kanssa! Halusin vain testata saanko vakivastauksia muiden tiedemiesten löydöistä ja tulihan niitä. Eli tämä osioittaa selvästi että nämä kolme nimimerkkiä eivät lainkaan välitä tieteestä. Mellikin vaikka kuinka vaatii tieteellisiä todisteita ei näy välittävän eikä ymmärtävän mitään tieteestä! He haukkuvat ei MAP tiedemiehet pysatyyn, mutta näyttävät tekevän niin kaikille tiedemiehille.
      Hyvä osioitus siitä miten luotettavaa on heidän omat kirjoituksensa, kun eivät sen vertaa lue/ymmärrä että asialla tosiaankaan ei ollut MAP tiedemiehet eikä ole minkäänlaista yritystäkään tällä löydöllä todistaa muuta kuin täällä kirjoittavien vastustajien sanojen paikkansapitämättömyys.
      Tämä todsitaa my¨so että heille on aivan turha vastata mihinkään, eikä heidän kanssaan voi keskustella koska he eivät osaa keskustella eivätkä halua keskustella. He ovat täällä ainoastaan ja vain trollaamassa.
      Minusta kuitenkin tämä, muiden tekemä löytö, on sangen mielenkiintoinen.

      • kaksipisteto

        Eli laitat pilipaliväitteen josta ei ole keskustelupohjaksi sen enempää kuin väitteellä että kuu on juustosta ja sitten kiukuttelet kun ei kukaan ala keskustella vakavasti.
        Mitenkähän olen voinut saada tehtyä opinnäytteeni yliopistossa jos haukun kaikki tiedemiehet pystyyn enkä ymmärrä mitään tieteestä ?


      • Ainahan höpinäsi ovat täyttä huuhaata eikä tämäkään tee poikkeusta.


      • Odotan

        Minähän nimenomaan kysyin lisätietoja! Mitä tein väärin? En osaa englantia enkä avaa linkkejä.

        Vai kävikö sinulle sittenkin Nenskut? Luulit löytäneesi jotain ja linkitit innoissasi ennen kuin olit itsekään tajunnut, että mistä oli kysymys.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe