Miesten kannattaa tappaa itsensä

Totuus1

Kuten tiedämme, että suurin osa miehistä ei voi koskaan tuntea itseään rakastetuksi. Vain noin 30% miehistä voi kokea sitä. Kuitenkin rakkaus on tärkeimpiä asioita, jota ihminen voi saada elämässä. Ilman sitä elämä on aika turhaa. Eli oikeastaan kaikkien muiden miesten kannattaa tappaa itsensä paitsi sen parhaan 30%.

32

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sentteriä

No sä voit aloittaa itsestäs ensin.

• gergrwgerg

Elämä on julmaa. Jos ei synny haluttavaksi ihmiseksi niin pakko pitää yrittää kehittää muita mielenkiinnon kohteita elämäänsä, vaikka keskittymään johonkin harrastukseen.

• 34rf

Palstamiesten ruikutuksen määrästä päätellen ei ole vielä ihan onnistunut.

• Joo-o... luovuttaminenhan onkin tosi hyvä ratkaisu. Kuka sen muuten sit päättää, kuuluuko tuohon mystiseen 30 %:iin vai kannattaako vaan sit lahdata itsensä? Mites sitten kun miehen haluttavuus nousee iän myötä, niin mihin ikään asti kannattaa odottaa ennen kuin voi luovuttaa? Ettei siis lahtaa itseään vahingossa liian aikaisin...

• Totuus1

Se on ihan sama, mitä tapahtuu vanhana. Nuorena eletään ne parhaat nuoruusvuodet ja silloin täytyy saada naisia. Eikä se kauhean imartelevaa ole, jos joku nainen tulee nelikymppisenä sanomaan näin "Voin antaa nyt sinulle somalispermaista pimppiäni, koska en saa enää niitä komeita miehiä. Muutenkin olemme jo viettäneet ne parhaat nuoruusvuodet, niin sinun kaltaisesi atmikin kelpaa."

• mythbuster

Kilpailuahan tämä on koska naisista on aina pulaa ja miehistä ylitarjontaa. Jos haluaisi tehdä muiden kannalta hyvän teon, niin tappaisi itsensä tai lopettaisi kaiken yrittämisen. Itsensä kannalta voi toki olla hyvästä sinnitellä viimeisilläkin voimanrippeillä, mutta ei sekään yhteistä hyvää edistä. Omat ja yhteisön intressit ovat valitettavasti ristiriidassa.

• 445

Ei naisista ole pulaa. Harha johtuu siitä, että kaikki miehet vauvasta vaariin pörräävät parikymppisten tyttöjen ympärillä. Siinähän yritätte pärjätä kilpailussa.

• mythbuster
        445 kirjoitti:

Ei naisista ole pulaa. Harha johtuu siitä, että kaikki miehet vauvasta vaariin pörräävät parikymppisten tyttöjen ympärillä. Siinähän yritätte pärjätä kilpailussa.

Oletetaan että olen vaikka 35 vuotias ja haluaisin ikäiseni naisen. Mitä luulet kumpi osapuoli on se haluttu ja kumpi se joka joutuu kilpailemaan löytääkseen seuraa? Kokemuksesta voin kertoa että heistä on pulaa, minusta ei.

• mythbuster kirjoitti:

Oletetaan että olen vaikka 35 vuotias ja haluaisin ikäiseni naisen. Mitä luulet kumpi osapuoli on se haluttu ja kumpi se joka joutuu kilpailemaan löytääkseen seuraa? Kokemuksesta voin kertoa että heistä on pulaa, minusta ei.

Minun kokemusteni mukaan alle 30-vuotiaana piti nähdä vaivaa saadakseen naisen. Sen jälkeen naisten biologinen kello vissiin tikittää niin pahasti, että alkoi miesten markkinat. Puhumattakaan toista kierrosta haikailevista äiti-ihmisistä.

• 445

Suurin osa 35-vuotiaista miehistä pyörii niiden parikymppisten typyköiden ympärillä, joten 35-vuotiaita katsova mies saa valita parhaat päältä.

• fefefe
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minun kokemusteni mukaan alle 30-vuotiaana piti nähdä vaivaa saadakseen naisen. Sen jälkeen naisten biologinen kello vissiin tikittää niin pahasti, että alkoi miesten markkinat. Puhumattakaan toista kierrosta haikailevista äiti-ihmisistä.

Aika monesti saa lukea että 30 vuotiaana mies saisi naisen helpommin, mutta minkälaisen naisen? Samanikäisenkö vai parikymppisen naisen?

• Ratikkakuski kirjoitti:

"Biologinen kello"....
        Eli mies joka haluaa lapsia kelpaa, sellainen joka ei halua, ei kelpaa.

• Perheenperustamishalut taatusti lisäävät kolmekymppisen miehen mahdollisuuksia löytää parisuhde.

• fefefe kirjoitti:

Aika monesti saa lukea että 30 vuotiaana mies saisi naisen helpommin, mutta minkälaisen naisen? Samanikäisenkö vai parikymppisen naisen?

No tietysti 16-vuotiaan teinineitseen. Tyhmiä kyselet.

• Minä väitän, että rakkaudettomien määrä on vain 26%.

• showmethecurve

Olet väärässä, se on 66,6%.

• SotaaOdotan

Kuulun tähän rakkaudettomiin ja odotankin sotaa että elämällä olisi edes jotain merkitystä. Edes kuolla kunnialla isänmaansa tähden.

• jokuoutonaikkonen

En ole koskaan ollut rakastunut, enkä varmaan koskaan tule rakastumaankaan. Olen tunnekylmä enkä tunne vetoa ihmisiin, miehiin enkä naisiin. Mun on vaikea ymmärtää, miten tämä "rakkaus" on muille ihmisille niin tärkeää.
      Ehkä joskus tajuan, ehkä en.

• Totuus1

En minäkää ole koskaan rakastunut. On vaikea rakastua, jos ei saa vastakaikua.

• kylmämies
        Totuus1 kirjoitti:

En minäkää ole koskaan rakastunut. On vaikea rakastua, jos ei saa vastakaikua.

Itse olen seurustellut useammankin tytön/naisen kanssa ja koskaan en ole tuntenut mitään sellaista syvällistä rakkautta mitä elokuvissa näkyy. En tunne kyllä oikein ketään muutakaan kohtaan. Isäni ja isoäitini kuolivat jonkin aikaa sitten ja ei vaikuttanut itseeni pätkääkään. Olen kateellinen ihmisille jotka voivat kokea rakkautta.

• burb

Miksi? Ei kai se miesten vika ole, että naisista 99% ovat ahneita ja pinnallisia horoja, joilta kiinnostaa vain raha ja materiaali.

• okihgtfd

Totta ja elämä ylipäätään on melkoisen turhaa. Miksipä muuten ihmiset harrastaisivat kaikkea kuolemaa uhmaavaa toimintaa. Itsekin yritän edesauttaa erinäisten sairauksien kehittymistä itseeni ja alku vaikuttaakin aika lupaavalta. Esimerkiksi sisäelimiensä toimintaan on suhteellisen helppoakin vaikuttaa.

• HC-ATM

Näin se tosiaan on. Ainakin kaikki alle 180cm pitkät miehet voivat vetää itsensä jojoon vaikka saman tien.

• 1naaras

Yli 25 vuotiaat naiset voivat vetää itsensä jojoon vaikka saman tien.

• No ei kannata tappaa itseään sen takia, että yleinen tilanne on epäoikeudenmukainen ja universaalin kehityksen kannalta keskeneräinen. Jokainen mies voi omalta osaltaan yrittää järkeistää yhteiskuntaa oikeudenmukaisemmaksi, ja pyrkiä kansalaiskeskusteluihin ja veljeskuntien perustamiseen, mikä on netin kautta erityisen helppoa.

• ktn-

Ätmilogia on kyllä ihan oma tieteenlajinsa. Mm. prosentteja voi vaan vetää hatusta. ;D

• Totuus1

• kermaperseenpaluu

Itsemurha on pelkureiden ja luovuttajien ratkaisu.

• vaimitenseoli

Mutta eikös se ole vain hyvästä, että tällainen epäkurantti aines karsiutuu pois niin tuollaiset voittajat saavat lisääntyä rauhassa.

• kilttiatm

Onneksi voi runkata, pelata pleikkaa,, treenailla, juoda viinaa, käydä virossa huorissa. Siinähän sitä onkin tekemistä. Minulla on sentään terveys ja kunnia tallella tosin kuin niillä jännämiesten patjoilla joista joku saattaa kuolla jo huomenna. Miettikää naiset että se jännämies voi tappaa teidät huomenna ettekä ehdi kissaa sanoa edes.

• döööödd

Voishan tuota. Pari kertaa miettiny tätä asiaa jo enemmän tosissaan mutta ätmi kun olen niin hengissä vielä ollaan. Jos ei olis systeriä tms niin olisin jo tod.näk mullan alla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      133
      4705
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      70
      3310
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      105
      3185
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      39
      2631
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      28
      2312
    6. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      113
      1608
    7. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      49
      1136
    8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      339
      1127
    9. 49
      872
    10. Mitä luulet mies

Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin
      Ikävä
      55
      691
    Aihe