Salilla oli käytävää moppaamassa arviolta 20-25v nainen ja kävelin hänen ohitseen treenin jälkeen tiukassa t-paidassa hauikset pumpissa eikä nainen kiinnittänyt minuun mitään huomiota. Jos olisi ollut toisinpäin, että miehen ohi olisi kävellyt timmikroppainen fitnessnainen tiukoissa housuissa ja topissa niin varmasti olisi kääntynyt pää ja viisari värähtänyt.
Eikö naisia kiinnosta miehen kroppa ollenkaan?
Nainen ei katsonut perääni salilla
15
<50
Vastaukset
- vaihtoehtoja.on
Itseriittoisuus paistaa kilometrien päähän. Taisit näyttää kusipäältä joka pullistelee itseään jokaisen muijan edessä. Ei siis kiinnosta. Tai sitten olet muuten niin vastenmielinen ettei sen tehnyt mieli katsoa suhun päinkään. Tai sitten se näkee teikäläisiä salilla ihan liikaa ja on kyllästynyt saliäijiin.
- kilttiatm
Salilla jossa käyn, on n 20 v neiti kassalla ja välillä se moppaa myös lattioita ja pyllistelee siellä. Välillä se treenaa ja tulee aina viereiseen kuntopyörään tai juoksumattoon vaikka muitakin olisi vapaana.
- looks.money.status
Naisiin valitettavasti tehoaa vain pituus, status ja naama.
Esimerkkinä tästä vaikka pitkä komea lentäjä tai lääkäri työasuissaan niin varmasti kääntyy päät.
Harmi kyllä koska salilla käyminen ja lihakset on yksi harvoista asioista mihin mies voi vaikuttaa.- Naisasialooseri
Myös naamani on hyvännäköinen ja nainen oli itsekin lyhyt, minua lähes päätä lyhyempi. Pituudella taas ei tee yhtään mitään jos naama on ruma, yksi ATM kaverini on 193cm, mutta hän on kieroon katsova rillipää ja on joutunut tyytymään itseään noin 30cm lyhyempään täysin seksittömään naisentallukkaan, status tottakai tehoaa naisiin
- palstanainen
Lääkäri, ei yök... olen itse enemmän duunari kroppaan vetoa kokeva, mutta kroppa on se tärkeä, ei ammatilla väliä.
- raha___ratkaisee
Naamalla ja statuksella ei väliä, jos on varallisuutta.
- ätmel
palstanainen kirjoitti:
Lääkäri, ei yök... olen itse enemmän duunari kroppaan vetoa kokeva, mutta kroppa on se tärkeä, ei ammatilla väliä.
Ai sellaiseen kulumien jäytämään duunari kroppaan?
- palstanainen
ätmel kirjoitti:
Ai sellaiseen kulumien jäytämään duunari kroppaan?
Rahaa on minulla itsellä, joten ei oikein innosta, voisin vaikka ylläpitää jotakuta. Jos miehellä on se keho mikä huomioni kääntää,niin siinä kulumat vain lisäävät seksikkyyttä.
- palstanainen
Kasvot, hartiat ja miehekkäät kehon piirteet ovat ne mitkä miellyttävät minua. En pidä treenatuista kropista, hyväkuntoisen ja vahvan näköinen mies on minusta seksikäs, mutta en minä mitään naisista tiedä, tämä on minun näkemykseni.
- näinseon
Kaikki naiset on pahoja. Jollei ole naamaa ja rahaa ei saa pillua.
Ai, sinäkin olet näköjään näitä tasa-arvon airuita, jonka mielestä juuri nyt on naisten vuoro alkaa käyttäytymään niin kuin miehet ovat perinteisesti tehneet (ainakin silloin kun se miehelle sattuu sopimaan).
- nnvghjuytgh
Salihiiriä on nykyään 20 tusinassa.
- rude.awakening
"Salihiiriä on nykyään 20 tusinassa."
Onhan se ymmärrettävää että miehet yrittävät jollain tavalla tehdä itseään haluttavammaksi. Harmi vaan että harva ymmärtää miten hyödytöntä se touhu on, aivan varmasti useimmat treenaa mielessään ajatus että kunhan vain saan itseni lihaksikkaaksi niin sitten alan saamaan naisia. - Naisasialooseri
rude.awakening kirjoitti:
"Salihiiriä on nykyään 20 tusinassa."
Onhan se ymmärrettävää että miehet yrittävät jollain tavalla tehdä itseään haluttavammaksi. Harmi vaan että harva ymmärtää miten hyödytöntä se touhu on, aivan varmasti useimmat treenaa mielessään ajatus että kunhan vain saan itseni lihaksikkaaksi niin sitten alan saamaan naisia.No minä ainakin olen tässä vuosien varrella huomannut sen olevan hyödytöntä naisen saamisen kannalta.
- ilmari200
"Nainen ei katsonut perääni salilla"
Olisit pieraissut niin katse olisi kääntynyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark3098571Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1994676Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy323271Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1952634Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171192218Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1011769- 511766
- 581688
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3501368- 1701364