mitä voidaan tehdä uskonnon varjolla

leenasivustakatsoja

On pappi, näennäisesti mielyttävä, selän takana kuitenkin tuomitsee, patistaa seurakuntaa, kertoo miten "paha riivaa", mutta jumala auttaa.
Viedään ihminen henkisesti niin matalalle kuin mahdolista, kiristetään, moititaan.

Perheestä löytyy psykologian ammattilainen, joka on vielä pahempi, vaikka pitäisi ola ihmistä auttava, ei tuhoava.

Onko kellään vastaavia kokemuksia, neuvoja miten tästä pääsee irti

6

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipappi

Ei saisi tehdä mitään näin väärää, mutta näinhän nämä puoskaripapit toimii. Nehän on psykopaatteja.

• Irroita

Mutta eihän sellainen ole oikea pappi vaan mielenhäriöinen, joka tuomitsee, puhuu selän takana ym. ym. Oikea pappi on seurakunnan paimen ja auttaa sekä on tukena ihmiselle tällä maallisella matkalla.
      Onko tämä pappi näitä lahkopuoskareita, jotka vie lopulta ihmisten rahatkin?
      Kannatta hakeutua tällaisen papin seurasta kauaksi pois!
      Paljonkin voi tehdä; elämä omiin käsiin ja ammattiauttajalle!

• hennakka

Olisiko pappi ihmistä kummempi? Joka alalla on myös luonnevikaisia.

Kuluttavat ihmiset on syytä jättää omaan arvoonsa, ellei heitä voi auttaa.

• Uskova tekee uskon mukaisia tekoja. Täten voisi sanoa että joka sortaa viattomia ei usko. Sillä ''HYVISTÄ hedelmistä hyvä puu TUNNETAAN. Ei hyvä puu tee huonoja hedelmiä, tai huono hyviä. TEHKÄÄ siis hyviä hedelmiä, josta KÄÄNTYMYKSENNE näkyy.''

• suojalailla

.... ja näitä puoskareita riittä. Tähän pitää saada laki, että tämä loppuu. Ne pitää saattaa edesvastuuseen ja niin kovat tuomiot, että se on jo pelote, että ne lopettaa nämä ihmisten elämällä leikkimiset.

• minullaonoikeus

Vihapuheita olen saanut vastaan ottaa Rasisteja ovat nuo somalit &kumpp. he aiheuttavat niin monessa meissä halveksuntaa, heimossa joka muka laajentaa meillä siotä kulttuurin kirjoa.

Kaistuttaa ajatella mihin yhteiskuntamme on päättäjien pelkuruuden takia lipsunut.

Olen seurannut heidän touhuanihan vierestä. Se miten kohtelevat meitä puhein on sitä VIHAA Se miten vaahtoavat oikeuksistaan on RASIMIA Meitä valtaväestöää kohtaan.

Pois tuollaiset pilaamasta maatamme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2644
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      37
      1180
    Aihe