Taas:
"Oivoi. Se on rikki nyt.
Tämä ei tainnut mennä ihan kuin Strömsössä? Etsimäsi sivu on tilapäisesti poissa käytöstä. Parhaat apinamme on lähetetty konehuoneeseen, joten tilanne toivottavasti ratkeaa pikimmiten. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä käyttäjätukeen."
Oivoi. Se on rikki nyt. - JOKA PÄIVÄ!!!!
14
97
Vastaukset
Huumorin kukka se kaunein kukka, samaten kun luvattiin aprillipilana viestipuu http://keskustelu.suomi24.fi/t/12156670
- Risa_on_juu
Silloin tällöin (ja turhan usein) kirjautumissivu ei toimi kunnolla. Kun syötät tunnuksen tai slasanan, sen viereen ei ilmesty vihreä OK-hakanen. Tällöin kirjautuminen ei myöskään onnistu.
- gaas
sähköposti ei aukee ,aina tulee väärä tunnustai salasana ,alko eilen kun piti salasana vaihtaa
- justojoo
ja taas pukkaa tätäkin jumia!!!!
- Aaltopahvi.kierrätykseen
puhu suomea tai ole hiljaa, fakkio
- jumiiTAASjatkuvasti
Ei sen katkon vielä pitäny alkaa???!!
- Tiedotteet_takaisin
Minkähän verran tulee palauteta niiltä, jotka eivät tiedä ensi yön käyttökatkosta tai tästä palautefoorumista?
- eipitänypaikkansa
Tänään oli jo poikki,vaikka pitäs alkaa vasta illalla toi katko.
"Tämä ei tainnut mennä ihan kuin Strömsössä? "
Voisitko selittää mitä tuo sanonta tarkoittaa??
Sen jälkeen voisit kertoa tarkoittaako sanonta "Ei työtä, ei huvia" sitä että ei ole hupia ilman työtä. Tai että ei ole työtä eikä hupia?- Aaltopahvi.kierrätykseen
Qruiser.sivusto on niin paska, jota käytän silti.
- tätäpaskaataas
Pilalla mikä pilalla ja nurin vaan jo koko suolipulju.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472