Miksi amerikkalainen sotilaskone Vantaan kentällä?

orgmummeli

Miksi vieraanvallan sotilaskone oli Suomen,Hki-Vantaan kentällä? Kuka siihen on antanut luvan? Asia ei kuulemma liity mitenkään Viron lentoharjoituksiin. (HS-ti)

Entä jos siellä on jonakin päivin neukkujen kone?

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qegergjyuk

      Koska sinä olet syntynyt?

      • orgmummeli

        On se nyt kumaa, jos kentillämme rupeaa olemaan jokun muun maan sotilaskoneita! Minä en halua tänne minkään maan sotilaskoneita enkä muutakaan kalustoa. Minulla pitää olla oikeus asua rauhassa kotimaassani. Aivan samalla tavalla, kun lapsilla on oikeus raittiisiin vanhempiin.

        Kyllä tässä massa näitä natohulluja piisaa ihan kiitettävästi ilman minuakin.Omaa maata tietenkin pitää puolustaa, mutta kuka siihen kykenee enää nykyään? Nuoret ovat rapakunnossa suurimaksi osaksi ja toinen puoli sano "että mitä v####n väliä". On niitäkin joille pitää attua nostaa, että jaksavat pitää itsensä kondiksessa. Jotakin on tehtävä oman puolustuskyvyn nostamiseen. Halonen se pitkälti romutti.


      • detsamma

        Ai niin siitä iästä. Mitä vanhemaksi tulee, katse lavenee. Ei enää näe asioita on/off tilanteina. Historiaakin alkaa paremin ymärtämään.


    • HölmöKysymys

      Mitä vittua se sulle kuuluu asutko lentokentällä

    • 26121991

      Älä huoli, ei ole. Neukkija kun ei enää ole, koska Neuvostoliitto hävisi 26.12.1991 ja YYA-sopimus seuraavana vuonna eli vain ystävällismieliset sotilaskoneet käyvät kentillämme.

      • alakurtinukko

        Neuvostoliittoa ei enää ole, nyt Venäjällä on kunnon jämerä johtaja.
        Neuvostoliitto ehti kuitenkin vapauttaa Viipurin fasismin ikeen alta vuonna 1944 ja Alakurtin kaupungin jo 1939. Näitä vapautuksia Venäjällä edelleen muistellaan lämmöllä.


    • HyökkäyksenValmistelua

      Se kartoittaa Suomen ilmstilaa. Se on USAn ja NATOn ilmatankkauskone.

      Sitä tarvitaan kun USAn, NATOn, Niinistön NATO isäntämaa-Suomen Venäjälle alkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe