Mätitahnaa, sitä marketeista saatavaa. Pursotat sitä tassille riittävästi ja noukit suuhuis. Mikä ihme tuossa lie mutta toimii. Vaikka toinen keino on varottavampi, silti toimiva, Aromat suola. Napsi sellaisenaan...
Hyvä krapulalääke
17
255
Vastaukset
- Päihdelääkäri2
https://www.youtube.com/watch?v=Q3i8FWeRryM Juha "Watt" Vainio - Kauhea kankkunen
- joopasjoopasjoo
Marketista saa sitä toistakin krapulalääkettä.
- Halllooota
Ei henkinen olo mätitahnalla kunnon juopolta lähde, ehkä siideripissikseltä.
- KankkunenVex
Itse käytän krapulaan psilosybiinisieniä. Kyllä lähtee..!
- foliopallot399
Itse suosin ennaltaehkäisyä
- dssssssssshhhh
Kävin tovi sitten hakemassa huoltoasemalta loiventavaa bisseä. Olo alkoi olla jo melkoinen tärinäpaniikki. Nyt pari tölkkiä kumottu ja kyllä helepottaa!!!
- holistori
Itse kanssa suosin olutta loiventamaan oloa. Muutaman kun saa kumottua on mukava lähteä kävelemään alkoon lähikupppilan kautta.
- kohtuu
joo kun ne jää siihen muutamaan,yes
- Nuori-lääkäri
Krapulassa vaivaa nestevajaus. Suyosittelen juomaan riittävästi keskiolutta sen ehkäisemiseksi. Suositeltava määrä on 17 annosta vuotokaudessa.
- esrthert
Pamit, tramadoli. Auttavat 100% varmasti.
- Pekka_Siitoin
Kanki lähtee tokalla vodkalasillisella.
Kolmannella lasillisella suunnitellaan jo hyökkäyssotaa.- Aati
KOSKENKORVA JA PALJON KEIJUA SILMÄKS...
- juopunki
Millä vitulla sitä mätitahnaa syö silloin, kun ei vesikään pysy sisällä!
Tuskalla sisään liemenä..ja tuskalla ulos..mnee kyllä mädit hukkaan jos ei pysy sisällä....suolasokerivettä kun vetää..tulee ainakin ripuli ja lähtee paskat..
- VBm
Aarnio kertoi tuola Tor- verkossa et puoleen litraan vettä lihaliemikuutio ja suolaa mukaan. Pääkaupunkiseudun ammattilaiset suosittelee ja myös Aarnio. Tulee testiin huomenna.
- kokenut_ottaja
Ei kannata suolaa lisätä koska lihaliemessä on jo sitä riittävästi.
On kyllä totta, että jo parin päivän höpöttelyn jälkeen kehosta on liennut suoloja ja hivenaineita pois mikä pahentaa krapulaa omalla tavallaan.
- EntinenSontiainen
Ei ole tuoretta tietoa krapulan lääkitsemisestä, mutta viimeisintä krapulaa vajaat kolme vuotta sitten hoitotädit lievitteli Diapam-mikstuuralla ja pistämällä b-vitamiinipiikkejä hanuriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882