Aloitin viikko sitten Sertralin 25 mg ja tarkoitus olisi nostaa 50 mg:aan. Lääkäri varoitteli että saattaa tulla vatsavaivoja,mutta onko kellään kokemusta meneekö ne ohi alun jälkeen ?
Minulla siis vatsassa kiertää ja ilmavaivoja ja vessassa täytyy käydä useamman, mutta vatsa ei kuitenkaan löysällä
Sertralin ja vatsanväänteet
6
809
Vastaukset
- Riskit_puntariin
Vatsavaivoja voi tulla ja niiden ohi meneminen on yksilöllistä. Vatsavaivat ovat tosin pienin huolenaiheesi. SSRI-käyttöön liittyvä aivovaurioriski on se tekijä, jota jokaisen käyttöä harkitsevan tulisi tosissaan arvioida ennen aloittamista. Onko tilanne todella niin vaikea, että pysyvän aivovaurion riski jää mietinnässä kakkoseksi.
- Massuvaiva
Ja lääkärin opintoja sinulla oli kuinka monta vuotta takana, kun näytät (luulet) tietäväsi aivovaurioriskeistä ? Äläkä rupea kyseenalaistamaan toisen ihmisen elämän vaikeuksia kun et niistä mitään tiedä.
- Arska87
Taas on näköjään tämä aivovauriojamppa ollut höpöttämässä omiaan. Alussa vitutti kun monta hyvää aloitusta jamppa pilasihan noilla paska puheilla mutta enää en tunne kun sääliä ja huvitusta miten jollain voi olla pienet piirit.käydä päivästä toiseen näillä palstoilla skrivaamassa samoja huttujaan.
- Turpiivaan
Eikä siinä mitään, mutta sit jotkut vielä tuntuvat uskovan tätä pelottelijatyyppiä.
Se varmaan saa jotain kiksejä tuosta trollailustaan.
- Kloppyy
Masennuslääkkeet on huumeita.
Voi voi, täytyypä omakohtaisen kokemukseni takia sanoa nyt, että vatsavaivat on pienimpiä ongelmista, mitä lääkkeestä voi seurata. En tiedä onko kyseessä aivan aivovaurio, mutta pahimmassa tapauksessa parantumaton tila.
Lue tämä ja mieti tosiaan, että kannattaisiko omaa ongelmaa hoitaa jollain toisella konstilla:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13420608
Kohentuvaa vointia! Minulla on vatsavaivoja vielä monta kuukautta lääkkeen lopettamisesta huolimatta! Ja yllä olevasta linkistä sitten selviää kaikki muutkin ongelmat, joista libidon menetys on pahimpia ja tunneköyhyys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422561Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101888Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761883Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821338- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171218TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42924- 71923