Näyttää löytyvän kiimaisia naisia, mutta en ole vielä rekisteröitynyt minnekään.
Mistä sais varmimmin?
Saako noilta deittisivuilta oikeesti seksiä?
5
82
Vastaukset
- Sinkkuliisa
Minä olen nainen ja harrastanut seksiä deittisivuilta tapaamieni kanssa useinkin, siis pelkkää seksiä: http://sinkkutaivas.blogspot.fi/
MM. SexPartner ja VictoriaMilan, hyvät pelkkään seksiin!! Kyllä sielä on todella toimivia sivuja. Olen silloin tällöin luonu yhteyden ihan noilta sivuilta löytämieni naisten kanssa. Osa ilmoituksista toimii jopa ihan kiitettävästi.
- mmmmmieeees
Juu samaa mieltä. Seksiä saa ja sitä riittää ihmeen paljon tälläselle tavalliselle ukollekin!
- Nussimaanmars
SEXPARTNER ja tänään tapaan 2 naista!
Pimpsaa tuplaten tiedossa! - Skeptinen3
Jotenkin tuo SexPartner kuulostaa jä näyttää niin humpuukilta että rahat siellä vaan menee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344741- 503245
- 363234
- 442789
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462730- 462687
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562602