MISSÄ ON PERUSSUOMALAISTEN LÄÄKKEET TALOUTEEN??!!

98788

Aivan tyhjää puhetta tähän asti.Ei toivoakaan että ote muuttuisi vaalien jälkeen.
Sama tyhjänpuhuminen kehitysavun , maahanmuuttajat ja homoliittojen ympärilä jatkuu.Ala-arvoiset on puolueen tavoitteet kansan hyvinvoinnin rakentamiseen.
Ihmisyyttä halveksivaa ja kuin opettaen ivaamiseen vammaisia ja ihonväriltään tai kansalaisuudeltaan muualta tulleita ihmisiä kohtaan.
Heikot on eväät Soinin salkussa.

56

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sortinsakkiPS

      Eihän populistin kuulukkaan esitellä mitään. Koko agenda perustuu muitten mollaamiseen ja lillikanvarsien (Kreikka,mamut) heittelyyn.
      Kuvaavaa on että persuja vaatii kaikki muut vastuuseen mutta persut itse eivät!

      • MINÄkin

        KREIKKAAN ja mamuille rahaa, niin kylläsesiitä maailma paranee :D, joten jatketaan jutan, jykän ja stupin linjoilla :D


      • MINÄkin kirjoitti:

        KREIKKAAN ja mamuille rahaa, niin kylläsesiitä maailma paranee :D, joten jatketaan jutan, jykän ja stupin linjoilla :D

        Nyt oli kyse talouden kasvusta, eikä lillukanvarsista.


      • KasvutaloudenKuolema
        pepep kirjoitti:

        Nyt oli kyse talouden kasvusta, eikä lillukanvarsista.

        Sulle ja sun alter egollesi kysyjäxille on kaikki fakta ja tietopohjainen lillukanvarsia, vain enemmän tai vähemmän sairaan mielelen tuotokset ovat kyllin hyviä teille ;)
        Sitähän tämä hieno globaalimarkkinatalous tarkoittaa . . . juostaan kasvun perään itsemme hengiltä - ja miksi ? Jotta pelimiehet rikastuvat ;)


      • KasvutaloudenKuolema kirjoitti:

        Sulle ja sun alter egollesi kysyjäxille on kaikki fakta ja tietopohjainen lillukanvarsia, vain enemmän tai vähemmän sairaan mielelen tuotokset ovat kyllin hyviä teille ;)
        Sitähän tämä hieno globaalimarkkinatalous tarkoittaa . . . juostaan kasvun perään itsemme hengiltä - ja miksi ? Jotta pelimiehet rikastuvat ;)

        Saa siitä yhteiskunta verotuloja, kun (globaali markkina)talous kasvaa! Ja ymmärrätkin varmaan, että se on hyvä asia.


      • KasvutaloudenKuolema kirjoitti:

        Sulle ja sun alter egollesi kysyjäxille on kaikki fakta ja tietopohjainen lillukanvarsia, vain enemmän tai vähemmän sairaan mielelen tuotokset ovat kyllin hyviä teille ;)
        Sitähän tämä hieno globaalimarkkinatalous tarkoittaa . . . juostaan kasvun perään itsemme hengiltä - ja miksi ? Jotta pelimiehet rikastuvat ;)

        Ja sanottakoon vielä, että talouskasvu lisää työpaikkoja, jonka käsittänet myös hyväksi asiaksi.


    • Näinköon

      Muilta puolueilta lääkkeet ovat unohtuneet vuosikymmenten taakse,kun ovat joukolla tuhonneet
      Suomen ,suvaitsevuuden,maahanmuuton,valtionomaisuuden ,kotimaan myymisen vieraille kaivoksineen,maineen
      teollisuuden ja tradekistenmaakohteitten myötä,EU;hun ja euroon liittymisineen orjaksi maalimanhallitukselle.Stubin jatkaessa ponnella myyräntyötä, viimeisetkin suomen mahdollisuudet tuhoten.Onko tarkoitus perustaa islamin kalifaatti maahamme,sekö on muiden puolueiden lääke
      vallassaolonsa aikana.Varmaan haluatte jatkaa kohti täydellistä tuhoa maassamme.

    • pSSlieksa

      Minkä takkii talloutteen pitä ottoo liäkettä?
      mie ota lunssaa kuumeesee ja rapullaan
      mutta kun persaukivaa niin sihe liäkkey ata
      pittää lähtee töihin tahi pmmoomaan
      myö tiällä lieksa peräkylillä iänestettää halla-ahhoo
      se ei puhu tallouvesta vuan ulukomuan el'vistä

      • KukaTuostaSelvääOttaa

        Ihanko oikeasti junttilan koulussa opetetaan kirjoittamaan noin?


    • Tyhmäaloitus

      Lukekaa nyt ihmeessä edes se varjobudjetti jossa kerrotaan perussuomalaisten mielestä parhaat keinot suomen talouden eheyttämiseen. Yhteisöveroa hieman takaisin ylös, kannattavan pienyrittäjyyden mahdollistaminen, virolainen yritysten verotusmalli, leikkauksia muistakin kuin oman maan kansalaisten rahapussista, eli kehitysavusta ja maahanmuutosta. Puhumattakaan siitä että kreikan tukemisesta ollaan oltu oikeassa ihan alusta asti ja se on nyt myönnetty että ei oikein tukemisella tahdo pelastua. Riskit ovat kovat ja se on painanut luottoluokitustakin alaspäin. Sekin maksaa. Sote uudistuksesta ovat samaa mieltä kuin muutkin että se pitää toteuttaa mutta tämä hallitus toteutti sen valmistelua huonosti mutta seuraava hallitus jatkaa sitten toisilla otteilla.
      Eikä täällä vihata muunmaalaisia tai ihonväriltään erivärisiä. me kysymme mitä maksaa ja onko varaa. ja jos ei ole varaa niin leikataanko oman maan kansalaisten hyvinvoinnista? Nämä kysymyksetkö tekee rasistin? Kehitysvammaisista sen verran että heitä ei syrjitä eikä heitä vihata perussuomalaisissa. Packalen vain totesi jäykän virkamiesmäisesti kuinka asia on ja sehän sitten pisti itkuherkän Helteen kyynelehtimään. Voidaan kyllä yhteen ääneen todeta että kehitysvamma vei tuon yhtyeen euroviisuihin ei musiikki. Joten tässä kororstuu vammaisuus vaikka ollaan mukamas sillä asialla ettei vammaisuutta saisi korostaa tai tehdä heistä eriarvoisia.

      • rrtttyyuu

        Asiallinen kommentti pitkästä aikaa.


      • kysyjäx

        huvittavaa tässä on se, että sitten kun perSSut menevät hallitukseen ja soini ynnä niinistö plus vielä joku muu perSSu saavat salkkunsa, niin sitten alkaa todenteolla perSSujen syöksykierre. nimittäin sitten tämänkin palstan perSSut huomaavat että "mitään ei saada aikaan".

        tätä halla-aho pelkää ja juuri siksi hän varoitteli perSSuja menemästä hallitukseen. jokainen jolla on vähään tietoa poliittisesta historiasta tietää tämän. sinänsä huvittavaa että jos laman aikana johtavan oppositiopuoueen eli perSSujen kannatus laskee, niin miten ihmeessä perSSut luulevat että raskaita leikkauksia tekevän hallituksen puolueet muka pystyisivät nostamaan kannatusta. seuraavan hallituksen puolueiden on todella varauduttava siihen että vuoden 2019 vaaleissa tulee turpiin ja todella raskaasti.


      • Taitaapelottaa
        kysyjäx kirjoitti:

        huvittavaa tässä on se, että sitten kun perSSut menevät hallitukseen ja soini ynnä niinistö plus vielä joku muu perSSu saavat salkkunsa, niin sitten alkaa todenteolla perSSujen syöksykierre. nimittäin sitten tämänkin palstan perSSut huomaavat että "mitään ei saada aikaan".

        tätä halla-aho pelkää ja juuri siksi hän varoitteli perSSuja menemästä hallitukseen. jokainen jolla on vähään tietoa poliittisesta historiasta tietää tämän. sinänsä huvittavaa että jos laman aikana johtavan oppositiopuoueen eli perSSujen kannatus laskee, niin miten ihmeessä perSSut luulevat että raskaita leikkauksia tekevän hallituksen puolueet muka pystyisivät nostamaan kannatusta. seuraavan hallituksen puolueiden on todella varauduttava siihen että vuoden 2019 vaaleissa tulee turpiin ja todella raskaasti.

        Sinun mielestä persujen todellinen syöksykierre on pitänyt alkaa jo monet kerrat ja vuodesta toiseen. On pitänyt jytkyn sulaa kun nähdään heti ettei persuista ole mihinkään. Toisin kävi. Persujen ei pitänyt menestyä kuntavaaleissa, toisin kävi. Europarlamenttivaaleissa ei ollut mielestäsi mitään mahdollisuutta eikä ryhmääkään löydy. Toisin kävi. Persujen kannatuksen piti romahtaa mielestäsi jo vuosi sitten 9% toisin on käynyt. Kreikan piti pelastua ja euroopan talouden lähteä vahvaan nousuun, toisin kävi. Suomen talouden piti nousta tällä hallituskaudella, toisin kävi. Mielestäsi bruttokansantuote vain kasvaa, kiitos euron. Kolme vuotta se on ollut laskeva, eli toisin kävi mitä kerroit.
        Hallitustyö tulee olemaan vaikeaa kyllä se tiedetään. Sinua on alkanut pelottaa että neljävuotinen huuto vastuunkannosta osoittautuu vääräksi ja persut menevätkin hallitukseen. Se onkin sinulle kova paikka. Persut ovat pitäneet yllättävän hyvin pintansa ja heidät luetaan kuitenkin jatkuvasti neljän suuren, neljän varteenotettavimman joukkoon sekä vahvaksi hallitukseen menijäksi. Ei siis ihme että sinua lievästi sanottuna "vtuttaa".


      • kysyjätollolle
        kysyjäx kirjoitti:

        huvittavaa tässä on se, että sitten kun perSSut menevät hallitukseen ja soini ynnä niinistö plus vielä joku muu perSSu saavat salkkunsa, niin sitten alkaa todenteolla perSSujen syöksykierre. nimittäin sitten tämänkin palstan perSSut huomaavat että "mitään ei saada aikaan".

        tätä halla-aho pelkää ja juuri siksi hän varoitteli perSSuja menemästä hallitukseen. jokainen jolla on vähään tietoa poliittisesta historiasta tietää tämän. sinänsä huvittavaa että jos laman aikana johtavan oppositiopuoueen eli perSSujen kannatus laskee, niin miten ihmeessä perSSut luulevat että raskaita leikkauksia tekevän hallituksen puolueet muka pystyisivät nostamaan kannatusta. seuraavan hallituksen puolueiden on todella varauduttava siihen että vuoden 2019 vaaleissa tulee turpiin ja todella raskaasti.

        ei kun persut saavat 2015 ek vaaleissa 9 % kannatuksen, maksimissaan ja häviävät poliittiselta kartalta. piti tapahtua jo 2009. siis mihin hallitukseen ? ynnä mitkä salkut ? persut hajosivat jo 2010, tai ainakin niin piti tapahtua mielestäsi...


      • kysyjäx
        Taitaapelottaa kirjoitti:

        Sinun mielestä persujen todellinen syöksykierre on pitänyt alkaa jo monet kerrat ja vuodesta toiseen. On pitänyt jytkyn sulaa kun nähdään heti ettei persuista ole mihinkään. Toisin kävi. Persujen ei pitänyt menestyä kuntavaaleissa, toisin kävi. Europarlamenttivaaleissa ei ollut mielestäsi mitään mahdollisuutta eikä ryhmääkään löydy. Toisin kävi. Persujen kannatuksen piti romahtaa mielestäsi jo vuosi sitten 9% toisin on käynyt. Kreikan piti pelastua ja euroopan talouden lähteä vahvaan nousuun, toisin kävi. Suomen talouden piti nousta tällä hallituskaudella, toisin kävi. Mielestäsi bruttokansantuote vain kasvaa, kiitos euron. Kolme vuotta se on ollut laskeva, eli toisin kävi mitä kerroit.
        Hallitustyö tulee olemaan vaikeaa kyllä se tiedetään. Sinua on alkanut pelottaa että neljävuotinen huuto vastuunkannosta osoittautuu vääräksi ja persut menevätkin hallitukseen. Se onkin sinulle kova paikka. Persut ovat pitäneet yllättävän hyvin pintansa ja heidät luetaan kuitenkin jatkuvasti neljän suuren, neljän varteenotettavimman joukkoon sekä vahvaksi hallitukseen menijäksi. Ei siis ihme että sinua lievästi sanottuna "vtuttaa".

        näyttäpäs se teksti jossa väitän että perSSujen kannatus tulee olemaan kv-vaaleissa tai eu-vaaleissa 9 pronsenttia? näin en ole koskaan sanonut. se pitää paikansa että olen puhunut ysi prosasta eli kannatuksen puoliintumisesta ek-vaalikauden aikana.

        vaaleja ei ole vielä ollut, joten katsotaan mikä luku sieltä pamahtaa. viimeisen vuoden aikana olen veikannut että perSSut saavat 12,5 pronsenttia äänistä. te perSSut olette puhuneet täällä yli 20 pronsetin lukemista. aika näyttää kumpi osuu enemmän tauluun.

        missä ihmeessä olen puhunut että eu-vaaleissa ei löydy ryhmää? ryhmä löytyi ja sitähän johtaa negrumusu. halla-aho on itse sanonnut useasti että ryhmä on väärä. se kun ei hänestä ole riittävän eurokriittinen. sinulta on nämä puheet menneet ilmeisesti ohi?

        mitä tulee kv- ja eu-vaaleihin, niin gallupit lupasivat noissa vaaleissa yli 17 prosentin lukemia. soini hehkutti viimeisessä vaalitentissä yli 19 pronsentin lukemia. vaan kuinka sitten kävikään? muistatko yhtään kenen leuka tipahti kengälle?

        ennen eu-vaaleja täällä puhuttiin että perSSut saavat neljä paikkaa. soini hehkutti kolmen paikan edestä. mutta tuli juuri ja juuri kaksi paikkaa. niin kuin minä muuten olin ennakoinut. tällä palstalla.

        kerro myös missä olen väittänyt että bkt on noussut viime vuosien aikana?? olen sanonut että vuoteen 2008 saakka suomen bkt nousi vahvasti. sitten tuli jenkkien finassikriisi joka vei maailman lamaa. syynä ei ollut euro eikä ei eu vaikka te perSSut näin "seisotattekin".

        minulle on ihan sama vaikka perSSut olisivatkin seuraavassa hallituksessa. silloin he joutuvat myötämään talouden kovat realiteetit. pitää lähteä tekemään rajuja leikkauksia, sillä mamurahat eivät kyllä riitä yhtään mihinkään. tämän tietää jokainen laskutaitoinen, mutta ilmeisesti palstan perSSuilla tieto siitä että 1 1=2 on hivenen vielä hakusessa.


      • kysyjätollolle
        kysyjäx kirjoitti:

        näyttäpäs se teksti jossa väitän että perSSujen kannatus tulee olemaan kv-vaaleissa tai eu-vaaleissa 9 pronsenttia? näin en ole koskaan sanonut. se pitää paikansa että olen puhunut ysi prosasta eli kannatuksen puoliintumisesta ek-vaalikauden aikana.

        vaaleja ei ole vielä ollut, joten katsotaan mikä luku sieltä pamahtaa. viimeisen vuoden aikana olen veikannut että perSSut saavat 12,5 pronsenttia äänistä. te perSSut olette puhuneet täällä yli 20 pronsetin lukemista. aika näyttää kumpi osuu enemmän tauluun.

        missä ihmeessä olen puhunut että eu-vaaleissa ei löydy ryhmää? ryhmä löytyi ja sitähän johtaa negrumusu. halla-aho on itse sanonnut useasti että ryhmä on väärä. se kun ei hänestä ole riittävän eurokriittinen. sinulta on nämä puheet menneet ilmeisesti ohi?

        mitä tulee kv- ja eu-vaaleihin, niin gallupit lupasivat noissa vaaleissa yli 17 prosentin lukemia. soini hehkutti viimeisessä vaalitentissä yli 19 pronsentin lukemia. vaan kuinka sitten kävikään? muistatko yhtään kenen leuka tipahti kengälle?

        ennen eu-vaaleja täällä puhuttiin että perSSut saavat neljä paikkaa. soini hehkutti kolmen paikan edestä. mutta tuli juuri ja juuri kaksi paikkaa. niin kuin minä muuten olin ennakoinut. tällä palstalla.

        kerro myös missä olen väittänyt että bkt on noussut viime vuosien aikana?? olen sanonut että vuoteen 2008 saakka suomen bkt nousi vahvasti. sitten tuli jenkkien finassikriisi joka vei maailman lamaa. syynä ei ollut euro eikä ei eu vaikka te perSSut näin "seisotattekin".

        minulle on ihan sama vaikka perSSut olisivatkin seuraavassa hallituksessa. silloin he joutuvat myötämään talouden kovat realiteetit. pitää lähteä tekemään rajuja leikkauksia, sillä mamurahat eivät kyllä riitä yhtään mihinkään. tämän tietää jokainen laskutaitoinen, mutta ilmeisesti palstan perSSuilla tieto siitä että 1 1=2 on hivenen vielä hakusessa.

        turhaa lätinää. PS ei hajoa. Paina se kaaliisi.


      • EiTarvitseTodistella
        kysyjäx kirjoitti:

        näyttäpäs se teksti jossa väitän että perSSujen kannatus tulee olemaan kv-vaaleissa tai eu-vaaleissa 9 pronsenttia? näin en ole koskaan sanonut. se pitää paikansa että olen puhunut ysi prosasta eli kannatuksen puoliintumisesta ek-vaalikauden aikana.

        vaaleja ei ole vielä ollut, joten katsotaan mikä luku sieltä pamahtaa. viimeisen vuoden aikana olen veikannut että perSSut saavat 12,5 pronsenttia äänistä. te perSSut olette puhuneet täällä yli 20 pronsetin lukemista. aika näyttää kumpi osuu enemmän tauluun.

        missä ihmeessä olen puhunut että eu-vaaleissa ei löydy ryhmää? ryhmä löytyi ja sitähän johtaa negrumusu. halla-aho on itse sanonnut useasti että ryhmä on väärä. se kun ei hänestä ole riittävän eurokriittinen. sinulta on nämä puheet menneet ilmeisesti ohi?

        mitä tulee kv- ja eu-vaaleihin, niin gallupit lupasivat noissa vaaleissa yli 17 prosentin lukemia. soini hehkutti viimeisessä vaalitentissä yli 19 pronsentin lukemia. vaan kuinka sitten kävikään? muistatko yhtään kenen leuka tipahti kengälle?

        ennen eu-vaaleja täällä puhuttiin että perSSut saavat neljä paikkaa. soini hehkutti kolmen paikan edestä. mutta tuli juuri ja juuri kaksi paikkaa. niin kuin minä muuten olin ennakoinut. tällä palstalla.

        kerro myös missä olen väittänyt että bkt on noussut viime vuosien aikana?? olen sanonut että vuoteen 2008 saakka suomen bkt nousi vahvasti. sitten tuli jenkkien finassikriisi joka vei maailman lamaa. syynä ei ollut euro eikä ei eu vaikka te perSSut näin "seisotattekin".

        minulle on ihan sama vaikka perSSut olisivatkin seuraavassa hallituksessa. silloin he joutuvat myötämään talouden kovat realiteetit. pitää lähteä tekemään rajuja leikkauksia, sillä mamurahat eivät kyllä riitä yhtään mihinkään. tämän tietää jokainen laskutaitoinen, mutta ilmeisesti palstan perSSuilla tieto siitä että 1 1=2 on hivenen vielä hakusessa.

        Lopetas nyt, vanha riidanhaluinen juoppo ämmä se paskan toistelu. Tuohon lauluusi kyllästynyt, ja koska olet kirveesi kiveen tylsyttänyt, ja mielesi tylsistänyt - miksi helvetissä pitää typeryyttään toitottaa palstalla toistuvasti - palstalla kyllä tiedetään että idiootti olet !!


      • Tyhmäaloitus
        kysyjäx kirjoitti:

        näyttäpäs se teksti jossa väitän että perSSujen kannatus tulee olemaan kv-vaaleissa tai eu-vaaleissa 9 pronsenttia? näin en ole koskaan sanonut. se pitää paikansa että olen puhunut ysi prosasta eli kannatuksen puoliintumisesta ek-vaalikauden aikana.

        vaaleja ei ole vielä ollut, joten katsotaan mikä luku sieltä pamahtaa. viimeisen vuoden aikana olen veikannut että perSSut saavat 12,5 pronsenttia äänistä. te perSSut olette puhuneet täällä yli 20 pronsetin lukemista. aika näyttää kumpi osuu enemmän tauluun.

        missä ihmeessä olen puhunut että eu-vaaleissa ei löydy ryhmää? ryhmä löytyi ja sitähän johtaa negrumusu. halla-aho on itse sanonnut useasti että ryhmä on väärä. se kun ei hänestä ole riittävän eurokriittinen. sinulta on nämä puheet menneet ilmeisesti ohi?

        mitä tulee kv- ja eu-vaaleihin, niin gallupit lupasivat noissa vaaleissa yli 17 prosentin lukemia. soini hehkutti viimeisessä vaalitentissä yli 19 pronsentin lukemia. vaan kuinka sitten kävikään? muistatko yhtään kenen leuka tipahti kengälle?

        ennen eu-vaaleja täällä puhuttiin että perSSut saavat neljä paikkaa. soini hehkutti kolmen paikan edestä. mutta tuli juuri ja juuri kaksi paikkaa. niin kuin minä muuten olin ennakoinut. tällä palstalla.

        kerro myös missä olen väittänyt että bkt on noussut viime vuosien aikana?? olen sanonut että vuoteen 2008 saakka suomen bkt nousi vahvasti. sitten tuli jenkkien finassikriisi joka vei maailman lamaa. syynä ei ollut euro eikä ei eu vaikka te perSSut näin "seisotattekin".

        minulle on ihan sama vaikka perSSut olisivatkin seuraavassa hallituksessa. silloin he joutuvat myötämään talouden kovat realiteetit. pitää lähteä tekemään rajuja leikkauksia, sillä mamurahat eivät kyllä riitä yhtään mihinkään. tämän tietää jokainen laskutaitoinen, mutta ilmeisesti palstan perSSuilla tieto siitä että 1 1=2 on hivenen vielä hakusessa.

        Tämä oli upea kirjoitus! Siinä selventyi kyllä mikä olet miehiäsi.

        "en ole puhunut vaalituloksesta 9% vaan siitä että eduskuntavaalikauden aikana kannagtus puolittuu eli "ysi prosa". Kerrottakoon että eduskuntavaalikausi päättyy hieman ennen seuraavia vaaleja joten vaalituloshan sen sitten näyttää. Tämä neljä vuotta jatkunut toiveesi ei ole toteutunut ja siksipä sinäkin olet siirtänyt maalitolppien ohella myös ennustettasi. Suuri osa meistä perussuomalaisista on tunnustanut että seuraavaa jytkyä ei tule mutta kohtuu kannatus kuitenkin. 13% tai ylikin, ehkä lähempänä viittätoista. Sinä vain keräät provosoivista kirjoituksista ne joissa ennustetaan yksinvaltaa.
        Puhuit kyllä kuinka ei löydy ryhmää. Eikä kukaan tahtoisi tuollaisia persuja kuin johonkin mitättömään rasistiryhmään. Tööt! Jälleen tappio! Löytyikin oikein hyvä ryhmä. No siitäpä keksimään että ryhmän puheenjohtaja on negrumuslimi. Niinpä on ja hyvin eurokriittinen sellainen, jopa osittain EU vastainenkin. Kyllä kelpaa sinulle negrumusu vaikka se olisi eurokriittinen ja EU vastainen.
        Olet kirjoittanut makrotaloudesta ja eurokriittisille persuille olet kehoittanut katsomaan BKT:n nousua euroaikana. No tottatkai se nousun katsominen pitää lopettaa vuoteen 2008. Sen jälkeinen aika ei kovin kummoiselta näytä. Oikeastaan ne euron valuviat paljastuivat vasta 2009. Osansa oli myös amerikasta lähteneellä kriisillä. Se kuinka hyvin euroalue vastasi kriisiin ja on hoitanut omaa kenttäänsä siitä ei hyviä tuloksia ole.
        Jos leikataan jokaiselta alueelta niin silloin leikataan mamurahoista niinkuin kehitysapurahoista, lapsilisistä ym.
        Seuraava hallitus joutuu tekemään vaikeita päätöksiä. Ja jos yhtään politiikkaa seuraa niin tajuaa että se ei ole pelkkää yhteenlaskua. Siinä on laskutoimitusten jälkeistä vaikutusten arviointia, kerrannaisvaikutuksia ym ym. Mutta sinulle se kuitenkin on pelkkää 1 1=2. Hyvä alku mutta se ei riitä mihinkään!


      • Varjobudjettiin on ihan kosmeettisista syistä laitettu muutama puhtaasti taloutta koskeva asia. Muistaakseni jonkinlaista tukipakettiakin ehdottivat. Mistä lienee senkin suuruus tempaistu - Soinin hatusta?


      • kysyjäx
        Tyhmäaloitus kirjoitti:

        Tämä oli upea kirjoitus! Siinä selventyi kyllä mikä olet miehiäsi.

        "en ole puhunut vaalituloksesta 9% vaan siitä että eduskuntavaalikauden aikana kannagtus puolittuu eli "ysi prosa". Kerrottakoon että eduskuntavaalikausi päättyy hieman ennen seuraavia vaaleja joten vaalituloshan sen sitten näyttää. Tämä neljä vuotta jatkunut toiveesi ei ole toteutunut ja siksipä sinäkin olet siirtänyt maalitolppien ohella myös ennustettasi. Suuri osa meistä perussuomalaisista on tunnustanut että seuraavaa jytkyä ei tule mutta kohtuu kannatus kuitenkin. 13% tai ylikin, ehkä lähempänä viittätoista. Sinä vain keräät provosoivista kirjoituksista ne joissa ennustetaan yksinvaltaa.
        Puhuit kyllä kuinka ei löydy ryhmää. Eikä kukaan tahtoisi tuollaisia persuja kuin johonkin mitättömään rasistiryhmään. Tööt! Jälleen tappio! Löytyikin oikein hyvä ryhmä. No siitäpä keksimään että ryhmän puheenjohtaja on negrumuslimi. Niinpä on ja hyvin eurokriittinen sellainen, jopa osittain EU vastainenkin. Kyllä kelpaa sinulle negrumusu vaikka se olisi eurokriittinen ja EU vastainen.
        Olet kirjoittanut makrotaloudesta ja eurokriittisille persuille olet kehoittanut katsomaan BKT:n nousua euroaikana. No tottatkai se nousun katsominen pitää lopettaa vuoteen 2008. Sen jälkeinen aika ei kovin kummoiselta näytä. Oikeastaan ne euron valuviat paljastuivat vasta 2009. Osansa oli myös amerikasta lähteneellä kriisillä. Se kuinka hyvin euroalue vastasi kriisiin ja on hoitanut omaa kenttäänsä siitä ei hyviä tuloksia ole.
        Jos leikataan jokaiselta alueelta niin silloin leikataan mamurahoista niinkuin kehitysapurahoista, lapsilisistä ym.
        Seuraava hallitus joutuu tekemään vaikeita päätöksiä. Ja jos yhtään politiikkaa seuraa niin tajuaa että se ei ole pelkkää yhteenlaskua. Siinä on laskutoimitusten jälkeistä vaikutusten arviointia, kerrannaisvaikutuksia ym ym. Mutta sinulle se kuitenkin on pelkkää 1 1=2. Hyvä alku mutta se ei riitä mihinkään!

        kuten sanoi näytä se kohta jossa olen puhunut että ei löydy ryhmää. noin en ole koskaan sanonut. sen sijaan kysyin että mihin ryhmään perSSut menevät? tämähän oli perSSujen ykkösongelma vaalien jälkeen. ja olet todella "pimee" jos et ole törmännyt siihen kuinka halla-aho oli vähemmän tyytyväinen tehtyyn puoluevalintaan.

        kaiken lisäksi ennustin napakymppiin että perSSut tulevat saamaan eurovaaleissa kaksi paikkaa. tähän liittyi ylen tekemä ennustus, jonka soini jyräsi kumoon. mutta kävi juuri niin kuin yle ennusti. tuli kaksi paikkaa. sen sijaan te perSSut puhuitte aivan jostain muusta, siis tähän tapaan:

        "varovaisuudella
        24.5.2014 12:27
        Ylen epäjournalistiset asiantuntemattomat toimittajat

        tiedotus Ylen ohjelmia seuraaville

        VARO HUIJARI-YLEN MANIPULAATIOTA EU-PAIKOISTA

        HUIJAUS KOHDISTUU AINA VIIME HETKEEN ennen vaaleja, jotta mitään

        ei ehditä korjata ja huijari saavuttaa tavoitteensa

        älä seuraa Ylen manipuloituja vaalilukuja

        ota ne with a grain of salt epäillen vastaan

        http://uutiset.perussuomalaiset.fi/ylen-outo-paikkajakolaskelma/

        Perussuomalaisen lehden toimitus pyysi Ylen jutun tehneeltä toimittaja Terhi Uusivaaralta tarkempaa laskelmaa, mutta hän pyysi kääntymään Taloustutkimuksen puoleen. Taloustutkimukselta saatujen alustavien tietojen mukaan perussuomalaisille kahta paikkaa ennustava laskelma ei perustu lainkaan Ylen kannatusarvion prosentuaalisiin kannatuslukuihin, vaan varmojen ja melko varmojen äänestäjien absoluuttisiin määriin.

        Realistinen arvio nyt

        Eu-vaalitulos 25.5. arvio, nyt kun demarien alamäki syvenee

        PS 24 prosenttia, paikkoja 4

        Kok 20 prosenttia, paikkoja 3

        Keskusta 19 prosenttia, paikkoja 3

        SDP 11 prosenttia, paikkoja 1

        Vihreät 9 prosenttia, paikkoja 1

        Vasliitto 8 prosenttia, paikkoja 1

        muut 9 prosenttia, paikkoja 0

        (muut = kristilliset, Rkp, ipu, muutos, skp ...)

        EUROOPAN UNIONIN TÄRKEIMMÄT VAALIT

        SINÄ PÄÄTÄT 25.5. MUTTA OLET MYÖS MAKSAJA

        Nyt on päätöksen aika VAALIT sunnuntaina 25.5.2014 klo 9–20"

        niin että höpö höpö höpö sun jutuille. niille ei voi muuta kuin nauraa. niin että onko sulla uusia satuja kerrottavaksi....


      • LopetaNytJumalauta
        kysyjäx kirjoitti:

        kuten sanoi näytä se kohta jossa olen puhunut että ei löydy ryhmää. noin en ole koskaan sanonut. sen sijaan kysyin että mihin ryhmään perSSut menevät? tämähän oli perSSujen ykkösongelma vaalien jälkeen. ja olet todella "pimee" jos et ole törmännyt siihen kuinka halla-aho oli vähemmän tyytyväinen tehtyyn puoluevalintaan.

        kaiken lisäksi ennustin napakymppiin että perSSut tulevat saamaan eurovaaleissa kaksi paikkaa. tähän liittyi ylen tekemä ennustus, jonka soini jyräsi kumoon. mutta kävi juuri niin kuin yle ennusti. tuli kaksi paikkaa. sen sijaan te perSSut puhuitte aivan jostain muusta, siis tähän tapaan:

        "varovaisuudella
        24.5.2014 12:27
        Ylen epäjournalistiset asiantuntemattomat toimittajat

        tiedotus Ylen ohjelmia seuraaville

        VARO HUIJARI-YLEN MANIPULAATIOTA EU-PAIKOISTA

        HUIJAUS KOHDISTUU AINA VIIME HETKEEN ennen vaaleja, jotta mitään

        ei ehditä korjata ja huijari saavuttaa tavoitteensa

        älä seuraa Ylen manipuloituja vaalilukuja

        ota ne with a grain of salt epäillen vastaan

        http://uutiset.perussuomalaiset.fi/ylen-outo-paikkajakolaskelma/

        Perussuomalaisen lehden toimitus pyysi Ylen jutun tehneeltä toimittaja Terhi Uusivaaralta tarkempaa laskelmaa, mutta hän pyysi kääntymään Taloustutkimuksen puoleen. Taloustutkimukselta saatujen alustavien tietojen mukaan perussuomalaisille kahta paikkaa ennustava laskelma ei perustu lainkaan Ylen kannatusarvion prosentuaalisiin kannatuslukuihin, vaan varmojen ja melko varmojen äänestäjien absoluuttisiin määriin.

        Realistinen arvio nyt

        Eu-vaalitulos 25.5. arvio, nyt kun demarien alamäki syvenee

        PS 24 prosenttia, paikkoja 4

        Kok 20 prosenttia, paikkoja 3

        Keskusta 19 prosenttia, paikkoja 3

        SDP 11 prosenttia, paikkoja 1

        Vihreät 9 prosenttia, paikkoja 1

        Vasliitto 8 prosenttia, paikkoja 1

        muut 9 prosenttia, paikkoja 0

        (muut = kristilliset, Rkp, ipu, muutos, skp ...)

        EUROOPAN UNIONIN TÄRKEIMMÄT VAALIT

        SINÄ PÄÄTÄT 25.5. MUTTA OLET MYÖS MAKSAJA

        Nyt on päätöksen aika VAALIT sunnuntaina 25.5.2014 klo 9–20"

        niin että höpö höpö höpö sun jutuille. niille ei voi muuta kuin nauraa. niin että onko sulla uusia satuja kerrottavaksi....

        Lopetas nyt vihdoinkin, senkin vanha riidanhaluinen juoppo ämmä, se paskan toistelu. Tuohon lauluusi kyllästynyt, ja koska olet kirveesi kiveen tylsyttänyt, ja mielesi tylsistänyt - miksi helvetissä pitää typeryyttään toitottaa palstalla toistuvasti - palstalla kyllä tiedetään että idiootti olet !!


      • kysyjäx
        LopetaNytJumalauta kirjoitti:

        Lopetas nyt vihdoinkin, senkin vanha riidanhaluinen juoppo ämmä, se paskan toistelu. Tuohon lauluusi kyllästynyt, ja koska olet kirveesi kiveen tylsyttänyt, ja mielesi tylsistänyt - miksi helvetissä pitää typeryyttään toitottaa palstalla toistuvasti - palstalla kyllä tiedetään että idiootti olet !!

        niin että sinä siis luulet että perSSut saavat seuraavissa vaaleissa yli 20 prossaa? että seuraavan presidentin nimi on timo soini? ja että halla-ahosta tulee pääministeri? oliko sulla muita yhtä hupaisia tuuminkeja...

        ps. siis mistä näitä oikein tulee?


    • Tässä_vähän_totuutta
    • raino_v

      Simo Toini sanoi eilen Pressiklubissa, että hän haluaa ulkoministeriksi. Se tekisi niin gutaa pystyynnostetun sian anaalirauhaselle,

    • Karoliina_se
    • TämänPalstan

      Persujen haukkujien höpötykset eivät vaikuta mitenkään tuleviin vaaleihin. Tottakai ollaan hallituksessa ja tehdään perussuomalaista politiikkaa.
      Vaaleissa kannatus tulee olemaan toisena keskustan jälkeen.
      Vaalit ratkaistaan äänestämällä, ei täällä.

      • eerrrtttt

        Antaa rakkien räksyttää pelosta ne haukkuvat .


      • kaunis_kaari

        Nostaakohan persut myös jalkaa ???


    • ent_persehinen

      Persut ovat keskenäänkin niin riitaisaa porukkaa, etteivät ole saaneet aikaiseksi edes eduskuntavaaliohjelmaa, vaikka vaalit ovat jo muutaman viikon kuluttua. Tyhjää suunsoittoa ja säätiökähmintää koko soinismi.

    • MINÄkin

      kyllä stuppi tietää, miten meidän suomalaisten asioita pitää hoitaa :D,

      ja ruåttalaiset tietävät, että ruåttinkieli on suomalaisille hyväksi, sitä kun pänttää päähän päiväkodista lähtien, ja yliopiston läpikäyden, niin johan suomalaiset pärjäävät maailmalla, ei sellaista kolkkaa maailmassa ole, jossa ei ruåttinkielellä vetelis ruhtinaallista palkkaa :)

      Mitäänmuuta kieltä ei ole tarvis lukeakkaan :)

      • VarmaanMaksoi

        Sepä se, sinäkin siis kuulut niihin "musta-tuntuu-että-persut-ajaa-tätä" -tyyppeihin. Otan osaa.


    • MINÄkin

      Ketjun avaajalle ; HYVÄT konstit ovat olleetkin näillä SUOMEN PELASTAJILLA, jykällä, jutalla, stupilla ja nuittenkaltaisilla :D, mutta miten onkaan nnäin lipsahtanut juna pois raiteiltaan, kun onkin TULLUT LUNTA TUPAAN EIKÄ SITÄ "MEHÄN TIENATAANTÄLLÄ" JUTTUA TULLUTKAAN!!! :(

      EIHÄN se varmaankaan ole jutan, jykän ja stupin ja heidänkaltaistensa syytä, se vaan onn mennyt tuota rataa, että velkaa velanpäälle ja muutakinmukavaa on tapahtunut :)

      • VarmaanMaksoi

        Siis missä on persujen keinot Suomen talouteen? Varjobudjetti (tai Soinin muka-kansankielellä tietysti varmaan varjoputjetti) on vitsi. Niin kuin persut monta muutakin esitystään ovat kuitanneet.


      • hhttttttt

        Rasismi ei ole rikos vaan tervetullut Suomeenkiin -


      • Sinäkin

        Minäkin
        Unohdit kertoa ,että persut hyväksyttiin mukaan mutta eivät lähteneet. Miksi jos kerran olisivat osaneet hoitaa asian ? Siksi kun eivät osaneet niin oli helpompi jäädä lehterille turvan soittoon.


      • EiVoiOllaNoinVaikeaa
        Sinäkin kirjoitti:

        Minäkin
        Unohdit kertoa ,että persut hyväksyttiin mukaan mutta eivät lähteneet. Miksi jos kerran olisivat osaneet hoitaa asian ? Siksi kun eivät osaneet niin oli helpompi jäädä lehterille turvan soittoon.

        Tota noinis? Sulla siis edelleenkin epäselvää, miten homma hoidetaan, siis hallitus muodostuu ?


      • VarmaanMaksoi

        Se ei ole epäselvää kenellekään muulle kuin muutamalle persulle. Soinin tekosyy paistoi läpi kilometrin päästä. Kreikkapaketteihin se ei vaikuttanut mitenkään - paitsi että ehkä persut olisivat voineet hallituksessa vääntää niitä haluamaansa suuntaan, oppositiossa eivät. Hallituksessa tosin olisi ollut pakko myöntää, että Kreikka ja muut eu-asiat eivät menneet ollenkaan niin kuin Soini niistä houkille uskotteli. Soini jopa kerran myönsi tämän, kun oli pakko antaa selkä seinää vasten pakotettuna suoraan kysymykseen suora vastaus.


      • pSS_pölhölä

        Totta. Soiniuskovaisille kaikki muu tuntuu olevan aina epäselvää, paitsi isä timon hurmioitunut ja kritiikitön palvonta sekä puolueen miljoonien syytäminen soinisäätiön pohjattomaan kaivoon.


      • soinisää
        pSS_pölhölä kirjoitti:

        Totta. Soiniuskovaisille kaikki muu tuntuu olevan aina epäselvää, paitsi isä timon hurmioitunut ja kritiikitön palvonta sekä puolueen miljoonien syytäminen soinisäätiön pohjattomaan kaivoon.

        Sinulle näyttää olevan tuo "soinisäätiö" melkoinen kompastuskivi..onko koko elämä ??


      • SäälittävääHöpötystä
        VarmaanMaksoi kirjoitti:

        Se ei ole epäselvää kenellekään muulle kuin muutamalle persulle. Soinin tekosyy paistoi läpi kilometrin päästä. Kreikkapaketteihin se ei vaikuttanut mitenkään - paitsi että ehkä persut olisivat voineet hallituksessa vääntää niitä haluamaansa suuntaan, oppositiossa eivät. Hallituksessa tosin olisi ollut pakko myöntää, että Kreikka ja muut eu-asiat eivät menneet ollenkaan niin kuin Soini niistä houkille uskotteli. Soini jopa kerran myönsi tämän, kun oli pakko antaa selkä seinää vasten pakotettuna suoraan kysymykseen suora vastaus.

        ;) .


      • GrooMan
        pSS_pölhölä kirjoitti:

        Totta. Soiniuskovaisille kaikki muu tuntuu olevan aina epäselvää, paitsi isä timon hurmioitunut ja kritiikitön palvonta sekä puolueen miljoonien syytäminen soinisäätiön pohjattomaan kaivoon.

        On tämä hiukan koomista, pari antipersua sekoilee ja kertoilee että persut ei tiedä ja kun "säätiöönkin" vaan rahaa laitetaan.
        Kuitenkin kummalakin tuntuu olevan ihan perusasiat hakusessa, ja niiden puute korvataan suuntaamalla huomiota milloin mihinkin . . ja säätiöön tietysti. Eipä joorikaan ole lapsellisempaa tapaa keskusteluun ;) No, sellaista se on, kun ei resurssit anna myöden.


      • GrooMan kirjoitti:

        On tämä hiukan koomista, pari antipersua sekoilee ja kertoilee että persut ei tiedä ja kun "säätiöönkin" vaan rahaa laitetaan.
        Kuitenkin kummalakin tuntuu olevan ihan perusasiat hakusessa, ja niiden puute korvataan suuntaamalla huomiota milloin mihinkin . . ja säätiöön tietysti. Eipä joorikaan ole lapsellisempaa tapaa keskusteluun ;) No, sellaista se on, kun ei resurssit anna myöden.

        On mielestäni aika lapsellista tuo antipersuttelu - kun ei osata kumota väitteitä, niin leimataan joksikin "huonommaksi", joka ei kuulu joukkoon.


      • GrooMan
        pepep kirjoitti:

        On mielestäni aika lapsellista tuo antipersuttelu - kun ei osata kumota väitteitä, niin leimataan joksikin "huonommaksi", joka ei kuulu joukkoon.

        Persuksi kutsuminen ja yleensä valehtelu persujen kuvitelluista ajatuksista ei ole ole siis mielestäsi lapsellista, mutta antipersuksi kutsuminen on, ja oikeiseminen heidän esittämistä valheista on ?
        Aikalailla omituinen, odotettu mutta omalla tavalla kierosti mielenkiintoinen on maailmankatsomuksesi.


      • GrooMan kirjoitti:

        Persuksi kutsuminen ja yleensä valehtelu persujen kuvitelluista ajatuksista ei ole ole siis mielestäsi lapsellista, mutta antipersuksi kutsuminen on, ja oikeiseminen heidän esittämistä valheista on ?
        Aikalailla omituinen, odotettu mutta omalla tavalla kierosti mielenkiintoinen on maailmankatsomuksesi.

        Älä uhriudu, vaan kohtaa uudissana!


      • NiinKukaSeUhriutuukaan
        pepep kirjoitti:

        Älä uhriudu, vaan kohtaa uudissana!

        Ei tainnut mennä nyt oikein putkeen tuo uhriutumisjuttu ;)


      • NiinKukaSeUhriutuukaan kirjoitti:

        Ei tainnut mennä nyt oikein putkeen tuo uhriutumisjuttu ;)

        Ai, jos sinä otat itseesi, kun sinua sanoo Perussuomalaiseksi. Miksi sinua tässä nyt pitäisi kutsua?


      • NoMitäsTämäNytSitten
        pepep kirjoitti:

        Ai, jos sinä otat itseesi, kun sinua sanoo Perussuomalaiseksi. Miksi sinua tässä nyt pitäisi kutsua?

        ??????


      • NoMitäsTämäNytSitten kirjoitti:

        ??????

        Ei täällä nähtävästi ole ymmärrystä keskustella asioista.


    • Tässä_vähän_totuutta

      Heps Kuk Kuu

      Teukka on opettaja. Asia on todistettu . Teukalla kun on toi viinaongelma ,häntä janottaa väärässä paikassa. No asian päätti korjata työkaveri Juha ,joka vei Teukalle raittiussanoman ja kertoi viinan kiroista. Teukka kuunteli Juhan jutut ja sai Juhan tarkistelemaan kantansa asiasta uudestaan, jonka seurauksena Juha rupesi juomaan ja pani vähän ranttaliksi Espanjassa , yritti tietty salata asian . Juttu kumminkin vuoti julkisuuteen.

      Onhan toi Teukka sentään saannut jotain aikaan kansanedustajakautenaan, nimittäin Juhan juomaan

      Tässäkö

      tulevat persu ministerimme? Hei Kelatkaa nyt vähän !

      http://images.iimg.in/c/5243e418e4eed47ca10000d9-4-500-375-1380181033/funniest-drunken-people-around-the-world-5243e4182abac.img

      Hoh Hoh Hoo repesin

      jo pelkästä ajatuksesta Teukka ja Juha ministereinä.

      Buaaaaaaaaaah Buaaaaaaaaaaah Buaaaaaaaaah

      Ärhis se vasuri

      Minusta televisiossa esitetty elokuva Juoppohullun päiväkirja kuvasi hyvin persuja ja heidän luulojaan . Alku oli jo hyvä jossa poliisit hyökkäsivät täysin ulkopuolisen afrikkalaisen kimpuun ja töissä käyvän mamun mollaaminen joka silti säilytti tyyneytensä , puhumattakaan AA-kerhon sotkeminen jeesusteluun . Ihan persu tyyliä. Kolmikko toi hyvin mieleen teukan ,juhan ja allah-noha puheet ja sekoilut

      Tässä tuleva

      ministerimme tekee kehysriihipaketin hetkessä.

      http://www.riemurasia.net/video/Heinähommissa/73890

      • AntipersunTietämättömyys

        Edellyttää antipersulta aika lailla vajaata käsitystä, mikäli hän ei ymmärrä, ettei persuilla ole kuin kolme ministerikelpoista edustajaa.
        Osoittaa siis antipersulta aikamoista kehittymättömyyttä rakennella omia ajatuksiaan ja kuvitelmiaan "persuministereistä".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1230
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      37
      1065
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      60
      950
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      173
      904
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      40
      746
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      121
      723
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      708
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      683
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      641
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      637
    Aihe