Miksi raittiit ei kelpaa?

NirsoudenHuipentuma

Naiset valittaa alkoholiongelmaisista miehistä(än) mutta sitten kun tarjolla on normaali reipas urheileva työssäkäyvä RAITIS mies, niin eipä kelpaakaan!

20

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heippadille

      Ai olet nomraali ja reipas ja kirjottelet tämmösiä, ettet kelpaa itkuvirsiä nettiin. Just.
      Kaiva se selkäranka ja lopeta itsesi sääliminen...

      • lortotmonttuun

        Siinä taas yksi lortto kuittaa faktat syyllistämällä naisten omasta kusipäisyydestä miestä joka ihmettelee ja kysyy.

        Äläkä puhu selkärangasta mitään, liero. Teikäläisillä kun ei sellaista olekaan. Tukeudutte aina miesten selkärankaan ja olette olevinanne kuin omistaisitte sellaisen.


    • joohannatytö

      Suuri osa näistä on tyhmännäköisiä läskiposkia.

    • nnbvvccxxzz

      Eikö kannattaisi valittaa sinkku palstalla.

      • niin_tein

        Tämähän on hämäävästi nimetty luusereiden sinkut-palsta?


      • 1234555555

      • niin_tein

      • 09765443211111
        niin_tein kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän mistä sinkut-palstan löytää. Mutta tämä missä nyt ollaan on se luusereille tarkoitettu versio siitä.

        Tuo on melko mahdottomuus.


    • tavallinentallustaja

      Kyllä raittiit kunnon miehet kelpaa, mutta heille ei tunnu kelpaavan tällaiset tavalliset suomalaiset naiset.... Pitäisi olla nuori ja nätti.. Aina valitetaan sitä ettei naisille kelpaa, mutta sama toimii ihan toisinpäinkin. Ja kai siinä jonkinlaista kemiaakin tarvitaan!!

      • kunnotisut

        Nuori ja nätti ei riitä. Hyvät tissit ja perse myös.


    • totuus-on-paljastettu

      Johtuu siitä paskasesta tosiseikasta että suomalaisessa yhteiskunnassa sosiaalinen kanssakäyminen on lähes poikkeuksetta rakennettu alkoholin käytön varaan.
      Syy tähän on suomalainen tuppisuumainen luonteenlaatu, joka estää ihmisiä avautumasta ilman alkoholia.
      Jostain kumman syystä naiset tuntuvat vieroksuvan miehiä jotka pitävät työtä tärkeänä osana elämäänsä. Mahdollisesti pelko että mies laiminlyö perheen työn takia on tässä taustalla, vaikka sellainen pelko onkin usein irrationaalinen ja kumpuaa alitajunnasta.
      Kannattaa lähteä tästä maasta. Syitä on monia muitakin, mutta tässä jälleen yksi.

    • 78678678

      "Miksen kelpaa vaikka olen niin fiksu ja mukava mies - naiset on v*tun huoria!!!" :D

    • Kiltti-mies-olen

      Pitää hei juoda paljon alkoholia, muuten ei naista saa. Jos ei juo, on tylsä ja naiset ei kiinnostu. Juominen on sosiaalista toimintaa ja naiset haluaa sosiaalisen miehen joka juo usein.

      • ainaselvinpäin

        Minä taas mieluiten en näkisi miestäni koskaan humalassa. Alkoholia saa ottaa esim ruoan kanssa pieniä määriä vaikka päivittäin, mutta humalainen mies ei viehätä


    • Syystuulikki

      No varmasti itsellesi naisen löydät jos on vaan raittiudesta se asia kiinni. Varmaankaan sua ei sitten kuitenkaan haittaa jos nainen joskus tahtoo pikkuhumalassa bailata? Ja sulla sentään on vaan yksi "vika". Mä olen nainen, keski-ikäinen, xl, vassari, new agesta kiinnostunut ja kasvissyöjä. Mistä tällaiselle mies? ;D

      • Ronski_mees

        Lopetat nuo hörhöilyt, niin voisin harkita.


      • Syystuulikki

        Ai voisit sentään harkita - oletpas sä armollinen ;D Ehkä nyt kuitenkin pysyn omana itsenäni ja jatkan sellaisen kumppanin ja sellaisten ystävien etsimistä jotka mut tällaisena hörhönä hyväksyy :)


    • entinenjuoppo

      Join paljon joskus ja sain naisia. Lopetin juomisen ja naiset häipyi kuin pieru saharaan. Naiset ei arvosta jos mies ei juo, näin se vaan on tosiasia

      • Itse taas toitotin kerran absolutismiani, kun oli tarkoitus lopettaa juominen. Nainen luuli, että en tosiaankaan juo ja sit kuitenkin ehdotin baariin lähtemistä, niin se piti varmaan kaksinaismoraalisena ja päätti ottaa hatkat. Että joskus näinkin päin.


    • sdbsfb

      Koska naiset itse kuitenkin ottavat silloin tällöin niin ei ne mitään täysraitista miestä halua, koska silloin tuntisivat itsensä huonommaksi ihmiseksi, ellei peräti alkkikseksi sen absolutistin kanssa vaikka joisivatkin kohtuudella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      37
      1330
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      60
      1269
    3. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      205
      1084
    4. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1045
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      49
      1018
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      786
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      758
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      733
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      711
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      687
    Aihe