PERUSSUOMALAISTEN KANNATUS HUIMASSA NOUSUSSA

SUUNTAYLÖS

VÄLISUOMEN MEDIAN GALLUPIN MUKAAN PERSUT OVAT LISÄNNEET ENITEN KANNATUSTA VIIMEISEN 3 KK AIKANA...KOKOOMUS JA KESKUSTA OVAT LASKUSUUNNASSA

51

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rrrtttyy

      Olet oikeassa nuosukiito jatkuu ,muut puolueet tekevät mahalaskun, nokkapyörä on vielä kaukana maasta Persuilla ja lento jatkuu ,Hyvää matkaa toivottaa lento kapteeni Timo Soini

      • dr.Mengele

        Just.Soini ja perusuomalaiset pesee koko porukan.vaalivoitto on varmaa.


      • äänetPersuille

        Kiitos mukavasta lennosta kapteeni.


    • tosi.persu

      Näin on.Soini porukoineen voittamassa vaalit.

      • cr2cgdgj

        Siltä alkaa vahvasti näyttää.Hyvä juttu.


      • r3cgev

        Pöh,EVVK.


      • rölliPekko

        Totta maar.Persut voittaa.


    • asiano1

      Tämä kalupi on suoritettu taas puoluetoimiston työmiesten keskuudessa joista 20% lupaa äänestää persuja sillä ehdolla että keppana pysyy kaupoissa!

      • uuiioooooo

        Kyselty on puoleltamiljoonalta kansalaiselta voimavarat loppuivat ja kaikki äänestävät Perusuomalaisia ,kai sieltä olis tullut toinen mokoma lisääkin vaan ei jaksetu kysellä


      • SoiniJyrää

        Taisi pakkoruotsin poiston torjuminen olla muille puolueille pyrrhoksen voitto. Hyvä PS.


      • Peruskansalainen
        SoiniJyrää kirjoitti:

        Taisi pakkoruotsin poiston torjuminen olla muille puolueille pyrrhoksen voitto. Hyvä PS.

        Suomi kulkee vääjäämättä kohti yksikielisyyttä.


      • jooseppi.L

        No,tätähän mä olen aina sanonnu.Nht uskoo jo naapurin Reiskakin prk.


      • Yle_leakskin_uskoo
        jooseppi.L kirjoitti:

        No,tätähän mä olen aina sanonnu.Nht uskoo jo naapurin Reiskakin prk.

        .

        "Yle leaks tekee jopa hartiawoimin wihatyötä perussuomalaisten hyväksi"

        .


      • tosi.persu
        uuiioooooo kirjoitti:

        Kyselty on puoleltamiljoonalta kansalaiselta voimavarat loppuivat ja kaikki äänestävät Perusuomalaisia ,kai sieltä olis tullut toinen mokoma lisääkin vaan ei jaksetu kysellä

        Juuri noin tuo meni.Oikein.


      • 2rccwrcw

        Rööh.


      • pspspspspspspspspspsp
        2rccwrcw kirjoitti:

        Rööh.

        Rööh?????.Mitä tarkoitat?


    • dr.Mengele

      Hyvin on pullat uunissa.Saa vaalit tulla.Persut voittoon.

      • raakaReiska

        Kyllä,kyllä.Näyttää vahvasti siltä.Persut voittaa.


    • Persu_forever

      Minä ja kissani kannatamme persuja. Yksinkertainen enemmistö ei riitä, haluamme Suomeen yksinkertaisten enemmistön!

      • kysyjäx

        sinä tarkoitat siis että yksinkertainen on kaunista....


      • chiliPalmer

        Ai kissasikin on persu.Heh.Hienoa.


      • Tuli mieleen vitsi: Mitä eroa on Persulla ja vessapaperilla? (vastaus alla)










































        V: Paperi on kaksinkertainen.


    • onparasps

      Minä siirryin jo 2011 kepusta parhaimpaan puolueeseen eli Perussuomalaisiin

      • Persu-ukkeli

        Olen 60 vuotias eläkeläinen ja ensimmäistä kertaa elämässäni äänestin vuonna 2011. ÄÄnestin siksi, että oli tarjolla vihdoinkin rehellisyyteen viittaava puolue perussuomalaiset. Nappiin osui.
        Mutta ei. En ollut pettynyt, että eivät menneet hallitukseen. Siis jos olisivat menneet, se olisi ollut takin kääntö ja olisivat joutuneet pettämään äänestäjänsä alistumalla Kataisen iskuvyön alle.
        Perussuomalaiset ovat jyrkkänä edelleen (siis puolueen aate, suunta ja ohjelma), että Kreikka on tyhjä rottala ja muutenkaan ei tule tukea ketään EU maata. Meidänhän piti olla saama puolella, mutta kuinka kävikään. Nii-in.
        Joka tapauksessa äänestän toisen kerran tänä keväänä ja vielä kerran annan ääneni Persuille. Katsotaan onnistaako nyt? Niillä on niin monta hallaa iskeä yhteiskunnan kylkeen, että kannattaa yrittää. Itse pärjään kyllä, voisin olla vaikka kokoomuslainen, mutta onneksi en ole ja olen huolissani vähäosaisista ja paljosta muustakin. Mamut emakon perseeseen, jos vahva ilmaus sallitaan.


      • PS_On_Paras

        Minä 2009 eurovaaleissa äänestin Sampo Terhoa.


      • aito.persu
        Persu-ukkeli kirjoitti:

        Olen 60 vuotias eläkeläinen ja ensimmäistä kertaa elämässäni äänestin vuonna 2011. ÄÄnestin siksi, että oli tarjolla vihdoinkin rehellisyyteen viittaava puolue perussuomalaiset. Nappiin osui.
        Mutta ei. En ollut pettynyt, että eivät menneet hallitukseen. Siis jos olisivat menneet, se olisi ollut takin kääntö ja olisivat joutuneet pettämään äänestäjänsä alistumalla Kataisen iskuvyön alle.
        Perussuomalaiset ovat jyrkkänä edelleen (siis puolueen aate, suunta ja ohjelma), että Kreikka on tyhjä rottala ja muutenkaan ei tule tukea ketään EU maata. Meidänhän piti olla saama puolella, mutta kuinka kävikään. Nii-in.
        Joka tapauksessa äänestän toisen kerran tänä keväänä ja vielä kerran annan ääneni Persuille. Katsotaan onnistaako nyt? Niillä on niin monta hallaa iskeä yhteiskunnan kylkeen, että kannattaa yrittää. Itse pärjään kyllä, voisin olla vaikka kokoomuslainen, mutta onneksi en ole ja olen huolissani vähäosaisista ja paljosta muustakin. Mamut emakon perseeseen, jos vahva ilmaus sallitaan.

        Kyllä persut nyt pääsee hallituspuolueeksi.Se on varmaa ja taatusti politiikka sen jälkeen muuttuu paljon parempaan suuntaan täällä suomessa.Eli äänet vaan persuille.


      • tolloPeloton
        PS_On_Paras kirjoitti:

        Minä 2009 eurovaaleissa äänestin Sampo Terhoa.

        Älä,äänestitkö?


    • Kopsukopsu

      Jos oppositiossa olevan puolueen kannatus on pienempi kuin edellisissä eduskuntavaaleissa voidaan puhua historiallisesta kaanatuksen hupenemisesta !!

    • kotiäiti

      Hieno uutinen.Toivottavasti perussuomalaiset voittavat vaalit.Näin uskon.

    • ononon

      Mukavaa

    • dgvrt

      Jeeeeeesssss.Huippua.!

      • Ikipersu

        Joo, omaseuranta näytti jo myös persuille yli 18% että suunta on vuoden 2011 kaltainen. Hyvä me!


    • AivanMahtavaa

      Aivan mahtavaa. Olisko vielä linkkiä?

    • lekko

      Koskeeko kuntien säästötalkoot ja pakkoliitokset myös..AHVENANMAATA?

      • ahvenanmua

        Ei koske kun on sillä on oma itsehallinto. Suomi maksaa myös tuulisähkö trafitit jota perussuomalaiset vastustaa


    • tosi.persu

      Totta turisette.Niin kovassa nosteessa että tätä palstaa jo häiriköidään joidenkin alaikäisten pervojen toimesta mutta ei välitetä siitä.

    • persna

      Ja kannatus nousee. Hyvä, että ei ole enää puolueista kiinni kenen kanssa menee hallitukseen. Kuten Soini tänään sanoi RKP Vihreätkin käy hallituskumppaniksi. Tuo on sitä oikeanlaista politiikkaa, lisäksi Soini hyväksyy työperäisen maahanmuuton, mikä on myös hyvä asia.Lisäksi eilen lupasi myös Kreikalle lisälainaa, kunnes eroaa eurosta. Näin se kuuluu mennä ja kannatus kasvaa. Hyvä Timo.

    • dr.Mengele

      Tässä myös muistutusta antipersuille.Persut voittaa te ette voi mitään sille.

    • olenps

      Ihanan nastaa

      • eeeerr

        Suomessa asuu viisaita ihmisiä ,


    • näkyvyyttä

      Kaikki mahdollisuus viime vaalien tulokseen, mutta puolueen pitää tuoda selvästi maakunnissa ehdokkaat esille. Ei sellaista pussissa olemista kuten kuntavaaleissa.

      • aito.persu

        Nimenomaan.Pitää jalkautua tekemään kovaa kenttätyötä ihmisten pariin ja kertomaan puolueen ajatuksista ja ohjelmista tulevassa hallituksessa


    • jippiajeejihuuu

      Hienoa Hyvä persut!

    • mr.Gallup

      Persujen kannatus nyt jo yli 23 %.Siinä purtavaa epäuskoisille.

    • J.Ortikka

      No tottakai se on nousussa.Jokainen järkevä ihminen liittyy persuihin ja yhä enenevässä määrin.

    • protesti

      Jatkuu HS Gallupissa

      • Hurjameno

        Varma hallituspaikka jopa ykkönen


    • Persutvastuuseenjo

      En äänestä persuja, mutta toivon että vihdoinkin joutuvat ottamaan vastuuta ja tekemään vaikeita päätöksiä. Sitten ei enää turha mölinä ja läpänheitto käy. Eli odotetaan miten persut toimii hallituksessa. Voi olla aika sirkusta.

      • Onjoaika

        Kyllä, persut vastuuseen vihdoinkin. Katotaan sitten miten maa makaa persujen jäljiltä. Vähän kyllä hirvittää, mutta onneksi asun täällä Kainuun korvessa. Kun persut vaan mellastaa muualla, niin ei haittaa.


    • pakkomennä

      Persut hallitukseen, ehdottomasti, Kyllä se on vielä nähtävä. Onnistuuko paremmin kuin edeltäjänsä SMP.

    • Heemocci

      Hiukan "suppealta" tuntuu tämän ketjun otos. Naurettavuudessaan tietysti aika lyömätön, ja tekee varmasti asiansa saadessaan intopersun vaikuttamaan viellä naurettavammalta kuin antipersun, ja se ei olekaan ihan helppoa - mutta tässä ketjussa onnistunut mainiosti. On aika ihmeellistä, ettei ajatella sitä negatiivisuutta jota tämän tyylinen "markkinointi" herättää tavallisessa hiihtäjässä. sellaisessa joka ei halua tuntea kuuluvansa naurettavaan kansanryhmään, kuten tässä ketjussa vaikutelma syntyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1290
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      50
      1197
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1025
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      177
      990
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      44
      893
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      776
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      738
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      723
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      691
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      677
    Aihe