Tällä hetkellä kiertää maailmaa huhu, että Ajatollah Ali Khamenei on kuollut.
Hänet vietiin muutama päivä sitten kiireellä sairaalaan.
Suurin osa hänen elintoiminnoistaan oli lakannut.
Iranin johtaja Ajatollah Ali Khamenei Kuollut ?
15
148
Vastaukset
- pullamössönen
Tuo on rankin uutinen vuosiin. kuka nousee tilalle.
- voiaikojavoi
Pelottaa mikä sotahullu tulee tilalle.
- vääräuskoinen_
Elintoiminnoista viis, kun pääsee Paratiisiin pyöreärintaisia neitsyitä... katselemaan?
- Eikylläpääse
Ei pääse islamin mukaan kun ei kuollut marttyyrinä.
- Olenkooikeassavai
Eikös siellä ole joku muukin tapa kun on tarpeeksi korkeassa asemassa niin pääsee ja eikös tollahit ole
- Hulabahoo
Saisko lisää tietoa, ja mitä tämä nikki tarkoittaa
- Homeennäin
So what? Ei ka hänellä ole enää vuosikymmeniin ollut mitään sanomista mistään asiasta. Varsinkaan Suomen soteuudistiksistakaan.
- mietisvähä
Voi olla kovastikin vaikutusta Suomen tulevaisuuteen, enemmän kuin sotella
- Hoplaax
mietisvähä kirjoitti:
Voi olla kovastikin vaikutusta Suomen tulevaisuuteen, enemmän kuin sotella
Olet oikeassa.
Islamilaiseen diktatuuriin perustuvien hallintojärjestelmien romahtaessa yksi toisensa jälkeen Suomen sotet ovat tiukilla kaaosta tänne paenneita hoivatessaan.
- oikeinsialle
Sama kohtalo jokaiselle islamistlle olisi paikallaan....
- Pyöräijävaan
uusi johtaja voi olla sellainen joka rakennuttaa ydinaseen heti valmiiksi ja voi aloittaa sodan, mitenhän öljynhinta siihen sanoo, nousee pilviin
- israelhoitaa
Israel nukettaa Iranin radioaktiiviseksi hiekaksi paljon ennen tuollaisia juttuja....
- Khamenei_
tuli julkisuuteen hänen kuolemaansa tulleiden huhujen takia.
http://rt.com/news/line/2015-03-08/#83281- enjummarra
Hei en osaa enkelskaa käntäisitkö ystävällisesti mitä lukee
- Siinä-sanotaan
enjummarra kirjoitti:
Hei en osaa enkelskaa käntäisitkö ystävällisesti mitä lukee
että Ayatollah Ali Khamenei on esiintynyt Iranin televisiossa, jota kuvattiin hänen asunnossaan kuolemaan liitettyjen huhujen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1416688
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495749- 1234901
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533905- 623071
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242452- 422280
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152207