Outo Chevy pickup

B10

On hallussa Chevyn B10 custom pickup, lokasuojat näyttävät olevan fordista, ovat kuulemma tehtaalta asti, kone on 4,1 litrainen suora kutonen bensa, laatikkona 4 vaihteinen manuaali ja takaveto... mistä saisi hieman speksejä tuosta koneesta.

17

1452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • impala67

kuulostaa oudolta, onko jossain netissä kuvaa moisesta härvelistä? kiinnostaisi nähdä foortin lokkarit letukassa (???)

kone kuulostaisi 250cid kuutoselta, josta tulee siis 4,09 litroissa.tehoa alunperin ollut 155bhp kampuran päästä ilman saastelaitteita. bsittemmin 110bhp kun on katit kiinni ja laskutapa hiukka realistisempi.
      että semmonen masiina.

• Gas Rig

Oletko varma että se on B10? ettet vain olisi katsonut väärin, se on nimittäin C10. GM:n tapa merkitä lightduty-autot. C=avolava, G=paku... numero meinaa painoluokkaa, eli sinun tapauksessasi 10 sarjalainen (1/2-tonninen, viitataan kantavuuteen).

Lokasuojat voi olla Fordin, muttei takuulla tehtaalta saakka. Moottorisi on perusmoottori, 250cid line-6, joka oli automaattisesti kaikissa ton koko luokan avolavoissa.

Kyl on auto otettu aika minimi varustuksella kun on pienin moottori ja manuaali. Auttaisi hieman taustan selvittelemistä, jos kertoisit vuosimallin.

• pRESIDENT

Koneen koon perusteella voisi veikata S-10:ä, ei C10:ä.

• B10
        pRESIDENT kirjoitti:

Koneen koon perusteella voisi veikata S-10:ä, ei C10:ä.

jää S10 jos rinnalle ajaa, mun vehkellä on korkeutta kattolamppujen kanssa yli 2 metriä, ja leveyttä 2 metriä....

• sivusta seurannut

kyseessä se militarimalli, joka on alunperin sotaoloihin väsätty?

Ei ilmeisesti tarvinnu huutaa kovaa hintaa(ajomäärä ym huomioituna)?

• B10

olen kuullut että vehje olisi ollut sotakäytössä, hieman arvelutti kyllä väite...ei ollut tavattoman kallis.

• B10

olen kuullut että vehje olisi ollut sotakäytössä, hieman arvelutti kyllä väite...ei ollut tavattoman kallis.

• B10

• B10

• B10

että laite olisi ollut sotakäytössä, mitään varmuutta ei asiaan ole....

• impala1968

Olenpas ajanut tuommoista vekotinta, todella ahdas ohjaamo ja hankala asento mutta muutenhan se on ihan ok.
      Kyseessä on joku etelä-amerikan malli, enpäs muista oliko argentiinalainen vai brassi? Kaverilla oli kuitenkin tuollainen (valkoinen) joku 5 vuotta sitten, erikoinen peli johon oli hankala saada osia.

• B10

kaverisi minkä vehkeen jarruja laitteessa käytettiin, edessähän on levyt ja takana rummut.
        Ja kaikki muukin info on tervetullutta.

• B10

kukaan mitkä jarrusysteemin vehkeessä on, kun akselit ovat 6 pulttiset, edessä levyt ja takana rummut. Kun lähtee osia ostamaan niin ei tarvitsisi purkaa koko autoa ekana.... :).
        Kaikki muukin tieto mistä osia saisi niin on tervetullutta... kuskin puolen ikkunahissi on särki (vaihdanko koko oven, jos tietäisi mikä kori on kyseessä)

• Gas Rig
        B10 kirjoitti:

kukaan mitkä jarrusysteemin vehkeessä on, kun akselit ovat 6 pulttiset, edessä levyt ja takana rummut. Kun lähtee osia ostamaan niin ei tarvitsisi purkaa koko autoa ekana.... :).
        Kaikki muukin tieto mistä osia saisi niin on tervetullutta... kuskin puolen ikkunahissi on särki (vaihdanko koko oven, jos tietäisi mikä kori on kyseessä)

En nyt aivan mene vannomaan, mutta olen melko varma, että autossa on sama alusta, kuin saman vuoden neliveto C10 avopakuissa. Niissäkin on nimittäin edessä levyt, takana rummut ja vetoakselit 6-pulttiset.

Ja muutenkin: jos joku on kiinnittänyt (minun lisäksi) huomiota siihen että neli- ja takavetosis pickupeissa on sama runko, jousituksen pultinreikiä myöten. Jos vaan vuosimallin tiedät ni ei pitäisi noitten osien kanssa olla ongelmia.

Kori voikin olla hankalampi. Paha sanoa autoa näkemättä sopiiko C10 osat siihen...

• 4x4_76
        Gas Rig kirjoitti:

En nyt aivan mene vannomaan, mutta olen melko varma, että autossa on sama alusta, kuin saman vuoden neliveto C10 avopakuissa. Niissäkin on nimittäin edessä levyt, takana rummut ja vetoakselit 6-pulttiset.

Ja muutenkin: jos joku on kiinnittänyt (minun lisäksi) huomiota siihen että neli- ja takavetosis pickupeissa on sama runko, jousituksen pultinreikiä myöten. Jos vaan vuosimallin tiedät ni ei pitäisi noitten osien kanssa olla ongelmia.

Kori voikin olla hankalampi. Paha sanoa autoa näkemättä sopiiko C10 osat siihen...

Nelikon ja takapotkun rungot ovat lähes samanlaisia,etupäässä on eroa.Etummainen poikittais tuki on nelikossa umpinainen,kun taas takavedossa siinä on kaksi isoa reikää.Myöskin takavedon rungosta puuttuu nelivedon etujousien takapäässä olevien keinujen reiät.
        C/K 30 rungot taas ovat ovat hieman paksumpaa materiaalia,ja niissä on poikittaistuet erilaisia.
        Muodollisesti ne kyllä ovat samanlaisia.

• Anonyymi

Brasilian versio c10 stä

• Anonyymi

Brassi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      67
      4082
    2. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      52
      2795
    3. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      16
      2173
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      14
      2008
    5. Onko kaivattusi perään

Moni muukin?
      Ikävä
      99
      1973
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      84
      1649
    7. Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen

Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?
      Maailman menoa
      362
      1519
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1436
    9. Olen aina vain

Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?
      Ikävä
      51
      1430
    10. Nainen jos pitää sanoa

Ne huonot puolet mitä omaat niin kestätkö kritiikin.
      Ikävä
      58
      1197
    Aihe