Galatalaiskirje:1:8
Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
Muhamedille juuri enkeli saneli koraanin saatamalliset säkeetkin, niinkuin Sadman Rust? asian ilmaisi.
Varokaa korottamasta enkeleitä.
Elä anna enkelien johtaa harhaan itseäsi
2
91
Vastaukset
- Näkökulmaa
Tässä perustelu väitteelleni että kuninkaat ovat saatanallinen luomus alkujaankin. Varoitan myös kumartamasta enkeleitä
"Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja! Sinä sanoit sydämessäsi: 'Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan. Minä nousen pilvien kukkuloille, teen itseni Korkeimman vertaiseksi.' " (Jes. 14.12-14)
Edouard de Legionnaire kirjoittaa em. Dagobert's Revenge -lehdessä, artikkelissa “The Biological Basis of Elitism and ‘Divine Right’ Rule” (Elitismin ja jumalallisen hallintaoikeuden biologinen perusta):
"Tärkein elementti Jumalallisessa Oikeudessa on että se tulee Jumalalta tai 'jumalilta' ... Keitä nämä jumalat olivat? Sellaiset kirjailijat kuin Zecharia Sitchin, Sir Laurence Gardner ja Nicholas de Vere vakuuttavat arvovaltaisesti, että kuninkuuden loivat kehittyneen rodun olennot nimeltään Annunaki, joista VT käyttää nimitystä 'nefiliim'. Nämä olivat niitä, jotka loivat ihmisrodun ja risteytyivät osaan siitä luodakseen kuninkaallisen kastin, joka näihin päiviin asti on kontrolloinut tätä maailmaa. Nämä taivaalliset olennot tunnetaan myös nimillä dragon (lohikäärme, peto), keijukaiset, haltijattaret, menninkäiset, nymfit, peikot, enkelit, demonit, paholaiset, noidat, jättiläiset, vampyyrit, ihmissudet ym. Jotkut väittävät Gardnerin ja Sitchinin tavoin näiden olentojen tulevan toisilta planeetoilta.Toiset, kuten de Vere, sanovat niiden olevan moniulotteisia tai että ne tulevat maan ontosta sisuksesta. "
Ensimmäinen Heenokin kirja kertoo nefiliimien laskeutuneen Hermonin vuorelle.
" Enkelit, Taivaan Lapset ... niitä oli 200, jotka menivät alas ... Hermon-vuoren huipulle ... He ja heidän päällikkönsä ottivat itselleen naisia ja opettivat näille noituutta ... Ja he tulivat raskaiksi ja synnyttivät jättiläisiä, 3000 kyynärää pitkiä....Ja naiset olivat synnyttäneet jättiläisiä ja koko maa tuli täyteen verta ja vääryyttä... maa, jonka enkelit olivat turmelleet ... sillä ihmisten lapset eivät voineet vastustaa niitä salavoimia, joita Vartijat olivat paljastaneet ja opettaneet lapsilleen." Hermonin vuori sijaitsee muinaisten kanaanilaisten alueella. Pakanajumalia palvovien kanaanilaisten uskotaan olleen Daanin jälkeläisiä (Joos. 19:47,48; Tuom. 18:29).- Näkökulmaa
Ihmisrodun kyllä loi Jumala eivätkä enkelit,sillä enkeli ei voi mitään luoda.Tuossa yllä kertoo profeetta maan saastuttamisesta langenneiden enkelien taholta,jonka perimmäinen tarkoitus oli tehdä Jeesuksen syntyminen ihmiseksi mitättömäksi.Jos heidän suunnitelmansa olisi onnistunut,olisi maa jo tuhottu ja kaikki ihmiset jääneet ilman Kristuksen sovitustyön armoa vaille.Saatana toimii yleensä samoin ja olen miettinyt jos ufosieppaukset ovat totta edes jotkut niistä,ollaanko taas valmistamassa jotakin uutta rotua saatanan joukkoihin,ehkä viimeisiä päiviä varten.Miksi he muutoin tekisivät ihmisillä "kokeita".Saahan sitä mietiskellä.Olen vakuuttunut että havaitut ufot,ja humanoidit olisivat langenneita enkeleitä,ja heidän näkyvä olemisensa on hurjasti lisääntynyt viime vuosina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728