http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/art-1425614715477.html?pos=ok-trm-hyva
Itse kyllä jotenkin välttelisin tuollaista. Sen verran konservatiivi olen.
Ostaisitko oluen tältä tarjoilijalta?
15
87
Vastaukset
Lisäksi jyrbä on väkevästi todistanut, että transut ovat homoja.
Ja Mika-Miisun tyttöystävä on varmasti lesbo.- Taikauskonnoton
Mulle ihan sama miten myyjä pukeutuu. Joskus olen ostanut oluen jopa naiselta jolla on housut jalassa.
- ennakkoluuloton
Olut on olutta, myi sen sitten vaikka chewbacca.
http://www.peoplesniper.com/image/people/small/1306/rawahoo-oooohwa-wrarrrao-chewbacca-beer-people-pic-1372447691.jpg - ydyy
Tuoko on nyt se Repen 'neiti'.
- ydyy
Jeesuksen unelmanainen, tosiaan!
Jyrrrihän mielellään käyttää tyttömäisiä nimimerkkejä, ehkä todellakin myös meikkaa ja pukeutuu kuin tuo tarjoilija.
- en_ymmärrä
>Itse kyllä jotenkin välttelisin tuollaista. Sen verran konservatiivi olen.
Saastuuko se olut tai jotain? Pelkäätkö muuttuvasi samanlaiseksi jos ostat oluen? On vain hiukan vaikea käsittää, että miksi oluen tilaaminenkin voisi olla ongelmallista kyseiseltä tarjoilijalta? Ymmärrän ettei kaikki arvosta ja halua tutustua kaikenlaisiin ihmisiin, mutta että oluen tilauskin...En vaan voi sietää tuommosta transuhommaa. Maalatut naisetkin ärsyttää. Hajuveden lemu myös, yms. epäluonnollisuus.
kekek-kekek kirjoitti:
En vaan voi sietää tuommosta transuhommaa. Maalatut naisetkin ärsyttää. Hajuveden lemu myös, yms. epäluonnollisuus.
>Maalatut naisetkin ärsyttää.
Vanhoillislestadiolaiset naiset eivät meikkaa lainkaan. Eihän tämä nyt maailmanluokan vinkki tässä tapauksessa ole, mutta jonkinlainen kuitenkin.
- Jyri
Minua alkaisi oksettaa jos tuollainen otus kantaisi tuopin pöytään ja juomattahan se jäisi.
Ja tosihan se on että kun kundi aikansa tuota hommaa jatkaa niiin kohta on homot pepussa kiinni. Kymppi vetoa että niin siinä tulee käymään että morsian vaihtuu karvaiseksi äijäksi. Ja sen jälkeen saakin tosissaan varoa ettei oluttuopissa ole aidsinsiemeniä seassa.- Jyri
Tarkennus: en pidä tyttömäisistä miehistä, vaan Tom of Finland -tyyppiset komistukset ovat enemmän minun makuuni.
>Minua alkaisi oksettaa jos tuollainen otus kantaisi tuopin pöytään ja juomattahan se jäisi.
Eli siis istuksit baaripöydässä ypöyksiksesi. Ainahan nimittäin kaljalle juoja löytyy, jos se ei tilaajalle kelpaa eikä oluessa vielä ole tilaajan oksennusta.- tyduhjfhfgh
Etköhän sinä jyri okseta 99% prosenttia ihmisistä, olet vain niin vitun vastenmielinen luuseri.
Olen ennenkin ostanut olutta tatuoiduilta baarimikoilta ja -minnoilta. En ole havainnut sen vaikuttavan oluen laatuun tai hintaan mitenkään. Ostan varmaan jatkossakin.
Ymmärrän tietysti, että uskovaisia tuo tatuointi kauhistuttaa. Onhan se homouteen verrattava synti. Ei niin, että olisin mikko-minnan seksuaalisen suuntautumisenkaan vaikuttaneen olueen sen kummemmin... Tai sen, onko tuo syönyt äyriäisiä, tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 821347
- 1281343
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘641118Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631091- 511037
- 36962
- 33834