Ostaisitko oluen tältä tarjoilijalta?

15

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäksi jyrbä on väkevästi todistanut, että transut ovat homoja.
      Ja Mika-Miisun tyttöystävä on varmasti lesbo.

• Taikauskonnoton

Mulle ihan sama miten myyjä pukeutuu. Joskus olen ostanut oluen jopa naiselta jolla on housut jalassa.

• ennakkoluuloton
    • ydyy

Tuoko on nyt se Repen 'neiti'.

• ydyy

Jeesuksen unelmanainen, tosiaan!

• Jyrrrihän mielellään käyttää tyttömäisiä nimimerkkejä, ehkä todellakin myös meikkaa ja pukeutuu kuin tuo tarjoilija.

• en_ymmärrä

>Itse kyllä jotenkin välttelisin tuollaista. Sen verran konservatiivi olen.

Saastuuko se olut tai jotain? Pelkäätkö muuttuvasi samanlaiseksi jos ostat oluen? On vain hiukan vaikea käsittää, että miksi oluen tilaaminenkin voisi olla ongelmallista kyseiseltä tarjoilijalta? Ymmärrän ettei kaikki arvosta ja halua tutustua kaikenlaisiin ihmisiin, mutta että oluen tilauskin...

• En vaan voi sietää tuommosta transuhommaa. Maalatut naisetkin ärsyttää. Hajuveden lemu myös, yms. epäluonnollisuus.

• kekek-kekek kirjoitti:

En vaan voi sietää tuommosta transuhommaa. Maalatut naisetkin ärsyttää. Hajuveden lemu myös, yms. epäluonnollisuus.

>Maalatut naisetkin ärsyttää.

Vanhoillislestadiolaiset naiset eivät meikkaa lainkaan. Eihän tämä nyt maailmanluokan vinkki tässä tapauksessa ole, mutta jonkinlainen kuitenkin.

• Jyri

Minua alkaisi oksettaa jos tuollainen otus kantaisi tuopin pöytään ja juomattahan se jäisi.

Ja tosihan se on että kun kundi aikansa tuota hommaa jatkaa niiin kohta on homot pepussa kiinni. Kymppi vetoa että niin siinä tulee käymään että morsian vaihtuu karvaiseksi äijäksi. Ja sen jälkeen saakin tosissaan varoa ettei oluttuopissa ole aidsinsiemeniä seassa.

• Jyri

Tarkennus: en pidä tyttömäisistä miehistä, vaan Tom of Finland -tyyppiset komistukset ovat enemmän minun makuuni.

• >Minua alkaisi oksettaa jos tuollainen otus kantaisi tuopin pöytään ja juomattahan se jäisi.

Eli siis istuksit baaripöydässä ypöyksiksesi. Ainahan nimittäin kaljalle juoja löytyy, jos se ei tilaajalle kelpaa eikä oluessa vielä ole tilaajan oksennusta.

• tyduhjfhfgh

Etköhän sinä jyri okseta 99% prosenttia ihmisistä, olet vain niin vitun vastenmielinen luuseri.

• Olen ennenkin ostanut olutta tatuoiduilta baarimikoilta ja -minnoilta. En ole havainnut sen vaikuttavan oluen laatuun tai hintaan mitenkään. Ostan varmaan jatkossakin.

Ymmärrän tietysti, että uskovaisia tuo tatuointi kauhistuttaa. Onhan se homouteen verrattava synti. Ei niin, että olisin mikko-minnan seksuaalisen suuntautumisenkaan vaikuttaneen olueen sen kummemmin... Tai sen, onko tuo syönyt äyriäisiä, tms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe