Persut ainoa vakavasti otettava puolue nyt.

ex-kokoomuslainen

Se tiedetään että Kepu pettää aina, mutta nyt petti Kokkareet ja Demaritkin, Vasureista ja Vihreistä puhumattakaan!

Jäljellä on siis vain Persut. Pakeniko Persut vastuutaan viime vaalien hallitusneuvotteluissa? Kelatkaapa vaikka youtubesta niitä 2011 Kataisen, Urpilaisen ja Soinin puheita. Virkistäkää muistianne. Kuka lupasi ja mitä ja KUKA PETTI LUPAUKSENSA?

Ainoa rehellinen oli Soini. Hän lupasi, että tukipakettipolitiikka vie tuhoon ja se vei. Se oli kynnyskysymys hallitusneuvotteluissa ja Soini osoitti olevansa Mies jolla on selkärankaa sanoa asiat niinkuin ne on. Kaikki muut petti.

Perusua äänestän tulevissa vaaleissa, se on selvää. En vielä tiedä ketä, mutta pääasia ettei ainakaan minun takia Kokoomus ja Demarit päättäisi maamme tulevaisuudesta.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käteinenJ
    • ainuthyvä

      Sdp ja vasemmistoliittokin lupasivat olla menemättä euronpönkkäys hallitukseen mutta vaalit meni ja takit kääntyi ja mentiin kokoomusjohtoiseen hallitukseen takaamaan Kreikalle lainoja. Perussuomalaiset eivät hyväksy tukipaketeita suomalaisten veronmaksajien kustannuksella eikä takinkäöntöä kuin ei myöskään elintasopakolaisia eläteiksemme

      • wekkuliman

        Toivottavasti näin on.


    • ei_hymyillä

      Tervetuloa keskiviikko-iltana tutustumaan tarkemmin meidän perussuomalaisten toimintaan Tähtitorninmäellä. Muista ottaa mukaan oma salami !!!

      • Bror-Erik

        Sekin tiedetään että perussuomalaisilta pettää jalka alta aina,kuivallakin kelillä :) Jees!


      • PS_Woitosta_Woittoon

        .

        "PS kulkee jälleen WOitosta WOittooooon"

        .


    • Runsaudenongelma

      " Perusua äänestän tulevissa vaaleissa, se on selvää. En vielä tiedä ketä, mutta pääasia ettei ainakaan minun takia Kokoomus ja Demarit päättäisi maamme tulevaisuudesta. "

      Jo PS on valittu jo aikoja sitten selkäränkaisen murtumattoman politiikkansa vuoksi, mutta minulla on sellainen ongelma, että kun on kolme hyvää ehdokasta, niin kelle äänensä antaa?

      • wekkuliman

        Olen samaa mieltä.Kokoomus ja sdp joutaa oppositioon molemmat.Niin surkeata politiikkaa tehneet.Jäljelle jäävistä puolueista pidän parhainpana puolueena persuja.Eli kai se niitä on sitten äänestettävä.Toivottavasti menee oikein.


      • wekkuliman kirjoitti:

        Olen samaa mieltä.Kokoomus ja sdp joutaa oppositioon molemmat.Niin surkeata politiikkaa tehneet.Jäljelle jäävistä puolueista pidän parhainpana puolueena persuja.Eli kai se niitä on sitten äänestettävä.Toivottavasti menee oikein.

        Epäilen, ettei mene.


      • Nytjärkikäteen
        wekkuliman kirjoitti:

        Olen samaa mieltä.Kokoomus ja sdp joutaa oppositioon molemmat.Niin surkeata politiikkaa tehneet.Jäljelle jäävistä puolueista pidän parhainpana puolueena persuja.Eli kai se niitä on sitten äänestettävä.Toivottavasti menee oikein.

        Niin, sinulla on sentään järki päässä mikä ei ole itsestäänselvyys vaikka yleisesti tunnustetaan yli puoluerajojen ja eri tukijoiden kautta, että kokoomus ja demarit ovat pahimpia syyllisiä Suomen tuhoon. Surkein hallitus kautta aikain ylivoimaisesti ja joidenka aiheuttaman tuhon rinnalla sotakorvauksista selviäminen oli vielä pikkusavotta.


      • Nytjärkikäteen kirjoitti:

        Niin, sinulla on sentään järki päässä mikä ei ole itsestäänselvyys vaikka yleisesti tunnustetaan yli puoluerajojen ja eri tukijoiden kautta, että kokoomus ja demarit ovat pahimpia syyllisiä Suomen tuhoon. Surkein hallitus kautta aikain ylivoimaisesti ja joidenka aiheuttaman tuhon rinnalla sotakorvauksista selviäminen oli vielä pikkusavotta.

        Taidat nyt vähän liioitella lämpimiksesi.


    • Asiantuntuijaolli

      Jos persut voittaa niin kusessa ollaan. Persut on sekopää porukkaa, eikä kykene yhteistoimintaan.

      • Takiaistentuho

        Tottakai myös te vihervasurit olette kusessa, kun ryhtipuolue nousee valtaan, niin mitään asiaa ei ole yrittää hallitukseen takiaiseksi häiritsemään päätöksentekoa.


      • rokkenrollaolla
        Takiaistentuho kirjoitti:

        Tottakai myös te vihervasurit olette kusessa, kun ryhtipuolue nousee valtaan, niin mitään asiaa ei ole yrittää hallitukseen takiaiseksi häiritsemään päätöksentekoa.

        hah hah...Toi sinun ryhtipuolue on täynnä heikko älyisiä. Eivät tule edes keskenään toimeen niin paljoa, että saisivat jotakin aikaiseksi.


      • aito.Persu
        rokkenrollaolla kirjoitti:

        hah hah...Toi sinun ryhtipuolue on täynnä heikko älyisiä. Eivät tule edes keskenään toimeen niin paljoa, että saisivat jotakin aikaiseksi.

        Olet täysin väärässä.Vaalien jälkeen huomaat sen itsekin.Persut nousevat valtaan.


    • Huijaridemut

      Demarit huijasi kaikkia äänestäjiään.

    • jössesesso

      VANHAT PUOLUEET OVAT MOKANNEET NIIN PAHASTI, ETTEI ASIAA LEHTERILLE.

      TAKIAISPUOLUEET NYT JÄÄVÄT OMAN OSAANSA, EI TARVIS EDES PÄÄSTÄÄ OPPOSITIOON VAAN PANNUHUONEESEEN PITÄMÄÄN TULIA.

      AINUT RATKAISU ON PS, TIMO SOININ PORUKKA. EI SIITÄ KAHTA SANAA.

      • jgjgjfkfk

        Niiden äly on sama kuin sinun. Et edes konetta osaa käyttää...


      • jgjgjfkfk kirjoitti:

        Niiden äly on sama kuin sinun. Et edes konetta osaa käyttää...

        Jep: tainnut jäädä capsit päälle.


    • urp

      Ei taida syntyä hallitusta kun hallitukseen jäisi vain persut rkp ja kristilliset.

      • ghfksöslöcm

        persut ei pysty päättämään edes vessapaperista. Ovat niin mustasukkaisia toisilleen. Perus kateellisia tahvoja.


    • Halla-soini

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      75
      1901
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      332
      1488
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      73
      1473
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      39
      1450
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1105
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      132
      878
    7. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      829
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      808
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      78
      782
    10. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      781
    Aihe