Testaa oletko ATM tai ATN?

ATM-arvuuttaja

Tähän on listattu kolme palstan juttuihin perustuvaa yksinkertaista testiä.

http://files.chesscomfiles.com/images_users/tiny_mce/goldendog/HOJ3inchEbonySmallGWWoodBoard-2.jpg

1. Katso tätä kuvaa. Millaisia tuntemuksia herättää?

a) Positiivisia
b) Ei minkäänlaisia
C) Negatiivisia

https://www.youtube.com/watch?v=G8UhVJPCkps

2. Kuuntele tätä biisiä. Missä vaiheessa luovutit?

a) Kuuntelin loppuun asti
b) Soolojen aikana
c) Ennen kun laulaja tuli biisiin mukaan

https://pbs.twimg.com/profile_images/378800000704796580/12d8fe60b1eaf5363f06f93e43b55971_400x400.png

3. Tunnistatko kuvassa näkyvän logon?

a) Kyllä!
b) Jostain tuttu...
c) En!

Pisteytys:

a = 10 pts
b = 5 pts
c = 0 pts

25-30 pts = olet HC-ATM tai HC-ATN
15-20 pts = olet ATM tai ATN
5-10 pts = et välttämättä ole ATM tai ATN
0 pts = et varmasti ole ATM tai ATN

8

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • funaswtf

Nörtti ei ole enää nykyään sama kuin alempitasoinen.

• funaswtf

Ensimmäisessä kysymyksessä suhtautumisen voi valita myös nappuloiden aseman perusteella. HC-ätmin suhtautuminen olisi tällöin nimenomaan negatiivinen, koska päättää jo valmiiksi hävinneensä.

• funaswtf
        funaswtf kirjoitti:

Ensimmäisessä kysymyksessä suhtautumisen voi valita myös nappuloiden aseman perusteella. HC-ätmin suhtautuminen olisi tällöin nimenomaan negatiivinen, koska päättää jo valmiiksi hävinneensä.

Lisäksi hc-ätmi tietää, ettei ikinä pärjää mustia vastaan.

• ATN

Sain 25 pistettä eli olen nähtävästi HC-ATN. Olen viisikymppinen nainen. Shakkia pelaan (isä aikanaan opetti) silloin kun siihen on mahdollisuus. En mikään erityisen hyvä pelaaja ole, mutta nautin pelistä.

Biisi ei kyllä lempimusiikkiani edusta eli lopetin kesken kun näytti kestävän lähes 10 minuuttia.

Ja logon tunnistan ihan yleissivistyksellä vaikka en ole kyseistä tuotetta yhtään kertaa elämässäni käyttänyt. Minulle riittää Bejeweled johon kyllä sitten olenkin koukussa. Vielä vuosi ja minusta tulee Bejeweled Demigod. :-)

• PeikkoSillanAlla

Avaaja on kunnon trolli. Minä kun luulin että nämä ATN- ja ATM-termit liittyvät "parisuhdemarkkinoihin" mutta ei, omat vastaukset kolmeen toisistaan riippumattomien asiayhteyksien kysymyksiin määrittävät sen, onko ATN vai ATM... Sain 15 pistettä

Minullakin on ATM/ATN-testi. Laske yhteen 1 1. Jos sait vastaukseksi 2, olet ATM/ATN

• ATM-arvuuttaja

Kysymykset ovat huolella valittuja. Ne kartoittavat mm. harrastuksia, kiinnostuksia ja seksuaalisia taipumuksia.

• 1. Jos tossa olisi vähän vähemmän nappuloita ja olisi muutenkin virkeämpi, niin jaksaisi ehkä hetken aikaa miettiäkin, mutta juuri nyt ei vaan pysty kykenemään.

2. Täh? Toihan kestää yli 10 minuuttia, eli ei todellakaan ole aikaa tuommoiseen, kun on kiire palstailla ja humputella kaikkea muuta tärkeetä netissä.

3. Ei mitään hajua.

Saatte ihan vapaasti yrittää tulkita että mitä tämä tulokseni nyt sitten tarkoittaakaan.

• zinkkutar

Selvä ATN olin, 25 pointsia. Eli perusnaisen normi lutkaelämä onkin annettu nyt anteeksi. Ymmärsinkö oikein?
      Tämä haastava ja moniosainen testi oli vakuuttava. Palstatotuuksiahan ei ole lupa kyseenalaistaa koska täällä tiedetään faktat. Kiitos!
      Olo on kuin neitsyellä :)..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      282
      6377
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      65
      3419
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      3001
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2547
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1862
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1602
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      199
      1582
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1491
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1438
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      88
      1353
    Aihe