kertokaa hoitsuistanne tai semmosista

poppi17

Nyt jos teillä on tylsää niin tulkaa tänne ja kertokaa teidän hoitsusta, lempparista, ylläpito hepasta, vuokriksesta, omasta tai vaikka naapurin kamalasta kaakista... mua ainakin kiinnostaa että mitä hevosia tykkäätte hoitaa.
Tässä mun rakas hoitsu:
Nimi : Dream's tara
Kutsuma nimi : Tara
Skp : tamma
synt. : 2006
rotu : irlannin cob (tinker)
väri : mustan kirjava
Kuinka kauan ollaan tunnettu : n. 3 vuotta
Miten tavattiin : tapasin ekaksi marian tallilla ja sitten yhtäkkiä kun menin starr tallille niin se oli siellä n. 2-3 vuotta myöhemmin.
Miten sain hoitsuks : Halusin hoitsun starr tallilta mutta kaikilla heposilla oli jo hoitaja. Kysyin taran hoitajalta että voitaisiinko hoitaa taraa yhdessä :) sitten nyt tara on mun hoitsu ♡
tykkää eniten : maastoilusta ja hoito toimista
luonne : mukava mutta ollut nyt tauvolla ratsastuksesta ja vähän villi ja vain aikuinen olisi saanut taran hoitsuks mutta hehee :3
Taran harjoista video you tubessa nimellä : taran harjapakin esittely
se on kanavalla : Sanni Kuusisto
Käythän katsomassa mutta ei o pakko

1

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dkklsld

No mulla oli joskus hoitsu ku olin vähän liian nuori :p Putosin kun harjoittelin omistajan (17v) kanssa, itkin, ja nolasin itseni niin pahasti että en kehdannut about kahteen viikkoon mennä sinne koska hävetti niin paljon, ja tunsin itseni tosi huonoksi ratsastajaksi ja vertasin tietysti siihen kenen ne hevoset oli. Olinpa tyhmä ._. No meillä oli aina tapana tekstailla että milloin tarvitsisi apua, ja laitoin sitten sille viestiä, ja vastauksena tuli vain että hän ilmoittaa sitten. Ja siitä on nyt 4-5 vuotta aikaa :D
      Olihan se harmi kun vastausta ei kuulunut, mutta ymmärrän kyllä ihan täysin :D Olin noin 10 vuotias itkupilli joka lähinnä hidasti menoa kuin auttoi :DD

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe