Kyynelurien täyttö restylanella

Pöllöö

Olen 35- vuotias nainen ja lopen kyllästynyt jo teini-iästä asti vaivanneisiin mustiin silmänalusiin/silmäpusseihin. Minulla on erittäin syvät kyynelurat silmien alla joten pelkällä peitevoiteella ja muilla meikeillä ei onnistu peittämään kuin pahimman tummuuden. 20 vuoden aikana on ehditty kokeilla kaikenlaiset voiteet, meikkaustavat ja poppakonstit :)
Törmäsinkin netissä vaihtoehtoon käyttää restylanea urien täyttämiseen ja haluaisin kovasti kuulla palstalaisten kokemuksia tästä toimenpiteestä! Ilmeisesti silmäpusseja/kyyneluria hoidetaan suhteellisen harvoin restylanella, siksi kyselen löytyisikö täältä kohtalontoveri :)

Olen valmis maksamaan hommasta vaikka viisinkertaisen summan kunhan on hyvä laittaja, silmien alue on kuitenkin erityisen herkkä enkä halua ketä tahansa sille alueelle operoimaan.

Kaikki ko.aluetta restylanella (tai muulla hoitomenetelmällä) hoitaneet, kommenttinne ovat tervetulleita!! :)

58

14317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sikqajsqiq

En ole hoidattanut millään aineella, mutta muutamia PRP tuloksia on tullut vastaan. Ovat näyttäneet hyviltä. Tummuus on hävinnyt.
      En tosin tiedä uskaltaisinko lähteä hommaan. Toisaalta siinä käytetään vain oman kehon aihetta. Tai kannattaa varmistaa, että käyttävät, koska jossakin käyttävät jotakin sekoitetta. Itse en uskaltaisi mitään vierasta laittaa enää kehooni...

• funlighter

Täällä myös kohtalontoveri aloittajan kanssa. Olen saanut sellaisen käsityksen, että ihan perinnöllisiä tummia silmänaluksia ei täyteaineilla voi hoitaa. Ainoa keino millä tummuutta saadaan häivyttettyä on omasta kehosta rasvan siirtäminen silmänalukselle, joka tokin sekin vaatii useita hoitokertoja ja maksaa tuhansia euroja.

Jos joku osaisi kertoa kokemuksia vastaavanlaisista operaatioista jotka toimivat ja paikkoja pk-seudulla niin arvostaisin suuresti!

• entinen-kuoppasilmä

Minulla täytettiin kyynelurat kolme vuotta sitten Restylanella. Olin tyytyväinen tulokseen. Pysyi pitkään ja minusta tuntuu että vieläkin tulos on näkyvissä. En viitsi sanoa missä kävin ettei luulla mainostajaksi...

• funlighter

Hei, minkälainen tilanteesi oli ennen operaatiota? Esim. perinölliset tummat silmänalukset? Näkyviä verisuonia?
        Arvostaisin suuresti jos kertoisit paikan nimen. Kyllä täällä saa nimiä ja paikkoja ihan vapaasti mainita. Paljonko tuli hintaa operaatiolle ja oliko mitään jälkiseuraamuksia jne? Muuta tärkeää tietoa?

Kiitos valtavasti vastauksesta!

• Entinen-kuoppasilm

No city-klinikalla tuo tehtiin mutta kohta varmaan taas tulee syyte siitä että olen mainostaja . Aina kun erehdyn täällä kertomaan että oon tyytyväinen cityn tuloksiin mulle sanotaan että olen joku kyseisen klinikan henkilökunnasta tai muu vastaava agentti.

Mutta oli klinikka mikä tahansa niin mun silmät on ollu jo kolme vuotta vähemmän kuopalla kyynelurien täyttämisen jälkeen. Ei se tulos enää ihan yhtä hyvä oo ku alussa mutta kuitenkin edelleen parempi ku ennen hoitoa .

Kylhän se nuorentaa kun ei enää oo silmät syvällä sinisissä kuopissa .

• funlighter

Ok. kiitoksia vastauksesta. Olen käynyt vuosien mittaan monella eri kirurgilla ja useat ovat sanoneet, että tummiin silmänaluksiin jotka johtuvat siitä, että iho alla on niin ohut ei mikään muu toiminpide kuin rasvansiirto auta. Toisaalta taas jotkut ovat maininneet, että täyteaineella voi saada jonkinnäköistä tulosta aikaan. Tiedä sitten ketä tässä uskoa.. Rahat kun ei riitä kaikkiin mahdollisiin toiminpiteisiin.

Minkälainen määrä Restylenea laitettiin ja paljonko tuli hintaa operaatiolle?

Kiitos suuresti vastauksesta.

• Pöllöö

funlighter siis tietää mistä puhun!! Ei todellakaan ole mukavaa että ilman meikkiä näyttää lähes pandakarhulta :/
      Minulla on myös molempien silmien alla kovin pinnassa verisuonet jotka tuovat taas lisää sinisyyttä alueelle. Tähän mennessä silmälasit ovat olleet ainoa toimiva ratkaisu silmäpussien ja mustien silmänalusten piilotuksessa : D mielestäni mitkään voiteet tai jääpala/teepussiviritelmät eivät oikeasti vain toimi kun kyseessä on perinnöllinen ongelma...

Kuulisin myös mieluusti entisen kuoppasilmän lähtötilanteesta! -mahtava nimimerkki muuten ;)

• uraposki

Olet otattanut Restylanea 1 ml kyyneluriin ja pari pistoa laitettiin nenenpieliin. Valitettavasti minulle ei tullut mitään vaikutusta, muuta kuin mustelmat. Kyllä :-/ Nyt olen menossa uudelleen plastikkakirurgin vastaanotolle asiani kanssa. Olisiko Juvaderm sitten parempi.

• vain_lääkärille

Hei! Restylanea saa pistää vain 0,25milliä per puoli (ainakin ensimmäisellä kerralla), ja ainoastaan plastiikkakirurgin tai erikoislääkärin tekemänä. Koulutusta piikittämisestä yläposkiin/silmiin valmistajat eivät edes tarjoa muille kuin lääkäreille.

Silmän aluetta ei koskaan saa lävistää neulalla muut kuin lääkärit. Huutomerkki.

Esim. Bulevardin Klinikka on turvallinen (vaikkakin kallis). Kirurgi esittelee tutkintonsa aiheesta ja näyttää sinulle omat ennen ja jälkeen kuvasi. Operaation huomaa vain kuvista, mutta sen kyllä huomaa niistä sitten selkeästi. Suoraan peiliin katsottuna ero on pieni.

Rasvansiirto tarvitaan varsinaisen sinisyyden poistamiseen.

Väärintehtynä vaarana on näkökyvyn menetys. Totuus on, että täyteaineet tukkivat pintaverenkiertoa. Suuremmassa määrässä on mahdollisuus, että jokin suonista tukkeuttaa hermon, mikä johtaa silmän pysyvään rapistumiseen. Suomessa oli viime vuonnakin tapauksia, joissa silmä oli sokeutunut. He tuskin kommentoivat enää täällä.

• Pöllöö

Huoh, masentavalta kuulostaa tämä...

Onko palstalla ketään joka olisi käynyt leikkauttamassa silmäpussit pois? Luulen että kunnon meikkauksella saisin sen mustuuden piilotettua mikäli ns. tuplapussit olisi silmien alta veks.

• uraposki

Kävin laitatuttamassa kyyneluriin Juvederm ( Volift) injektion plastikkakirurgin vastaanotolla. Lopputulos on hyvä, jopa niin hyvä, että taidan seuraavaksi täyttää nasolabiaaleja.

Maksoin "toimimattomasta" Restylanesta 340,- joka laitettiin kauneushoitolassa ( sh). Nyt lasku oli 470,- ja se sisälsi aineen, lääkärinpalkkion ja toimistokulut. Mitään Kela:n palautustahan tälläisestä ei saa, kun ei ole sairaanhoitoa.

• kirurgiaetsimässä

Eikös Restylane ja Juvederm ole niin samanlaisia hyaluronihappofillereitä, että ei pitäisi olla vaikutusta lopputulokseen sillä kumpaa on käytetty? Varmaan on kiinni ihan vaan siitä, kuka on laittanut, miten, ja kuinka paljon.

Sitä aina kuulee että lopputulos on täysin pistäjästä kiinni. Ei todellakaan uskalla mennä kenelle tahansa.

Itselläni on sama ongelma, silmänaluset kuopalla ja läpi kuultaa verisuonet sinisenä.

Haluaisin rasvansiirron, mutta en ole uskaltanut, koska se on pysyvä, ja jos menee pieleen niin on vaikea korjata. Voisi jäädä näkyviä epätasaisuuksia. Olisi hienoa saada pysyvästi korjattua mutta en vaan uskalla.

Otin rasvansiirtoa rintoihin Liettuassa Saulius Viksraitiksella, mikä meni hienosti, ja olisin siellä tämänkin teetättänyt tutulla kirurgillani jos olisin uskaltanut.

Harkitsen nyt tosissani Restylanea/Juvedermia, kun on väliaikainen ratkaisu (3kk -1v ihmisestä riippuen?).

Ajattelin pyytää juurikin varovaisesti vähän laittamaan aluksi, sitten myöhemmin lisää... ettei vaan tule liikaa.

Eniten huolestuttaa turvallisuus verisuonien puolesta, ettei silmän suonille käy mitään, niille jotka näkökykyyn vaikuttaa.

Lueskelin että turvallista olisi laittaa tylpällä kanyylilla sen jälkeen kun on neulalla päästy sisään. On näköjään eri tapoja laittaa. Eri syvyyksiin, eri tekniikoita.

Mietin sitten kävisinkö ihan plastiikkakirurgilla Tatu Tarkka joka löytyy kaupungistani, vai menisinkö johonkin vaikka Helsinkiin. Luin että siellä on joku fillerikilpailun voittanut Sofia Joku? Nimi oli muistissa jossain, en nyt löydä.

En menisi mihin tahansa kauneushoitolaan, mutta voiko siihenkään luottaa että tulee hyvä jos pistäjä on plastiikkakirurgi, ei varmastikaan.

Kertokaa ihmeessä lisää kokemuksia, kiinnostaa.

Tosiaan pelottaa mutta tuntuu että on pakko kokeilla.

Näyttäisi että esim. jenkeissä laittavat fillereitä silmän alle enemmän kuin suomessa. Ollaanko täällä ylivarovaisia sitten? Hyvä juttu vaan muuten mutta sitten voi olla ettei kirurgilla ole tarpeeksi kokemusta että on tuntuma hommaan.

Sitä lähden kyselemään että kuinka paljon kukin on laittanut juurikin silmien alle. Täytyy olla tehnyt monen monta kertaa että uskallan!

En laittaisi mitään synteettistä mitä keho voisi hylkiä, en mitään muuta kuin juuri lyhyempivaikutteisia hyaluronihappojuttuja, hyvin tutkittuja.

Tulkaa kertomaan miten meni ja missä, jos joku päättää laitattaa!

• 009988

Restylane on huono filleri, se ei pysy

• Tyytyväinen_

Minulle laitettiin vuosi sitten Restylanea silmien alle ja ero on kun yöllä ja päivällä! Täyteaine on pysynyt todella hyvin ja eron huomaa selvästi esim. vanhoja kuvia katsoessa. Tosin lopputulos on ollut siinä mielessä hyvällä tavalla huomaamaton, ettei kukaan ole tullut kyselemään että mihinkäs ne mustat silmänaluset katosivat, moni on vaan tuuminut että kylläpäs näytät nuoremmalta ja hehkeältä. Itse kävin laittamassa työreissulla Tukholmassa, siellä on paljon asiantuntevia tekijöitä! Kanyylillä laitettiin ihon alle ja tuntui olevan ihan rutiinitoimenpide, Suomessa ei ilmeisesti ihan yhtä paljon tehdä näitä silmänalusia olen ymmärtänyt..?

• Etsimässätäälläkin

KirurgiaEtsimässä, olen kaksi vuotta pohtinut täyteaineen laittoa silmien alle, pelottaa kyllä vietävästi kun Suomessa operaatiota tehdään selkeästi vähemmän kuin muita kasvojen alueita :( kerro ihmeessä kehen tekijään päädyit!

• sofiaestetic

Clinic estetic Sofia Kazakov on voittanut Inject Academy Awards 2011 Tukholmassa. Sinne ..

• vain_lääkärille

1. Silmien ihoa saa injektoida vain ja ainoastaan plastiikkakirurgit tai erikois lääkärit.
        2. Sofian kilpailun voitto on viisi vuotta sitten. Osallistujat hoitajia. Aika monella muullakin Suomessa on voittoja. Sellaisiakin jotka ovat hieman arvostetuimmista kisoista.
        3. Sofia tuskin edes pistäisi silmän alle, mikäli noudattaa valmistajien ohjeita.
        4. Kirurgien vaatimukset ovat huomattavasti korkeammat pistoksien tekemiseen ja hermoston/verisuoniston tuntemiseen kuin hoitajilla. He harjoittelevat niiden tekemistä vuosia ennen potilaisiin koskemista.

• Tarkkuutta

Jos Googletat Sofian kovasti mainostaman voiton vuonna 2011 ja osaat ruotsia, voinet lukea Aftonbladetista, että Injection Academy Award järjestettiin ensimmäisen (ja ilmeisesti myös viimeisen) kerran vuonna 2011.

Osallistujia ei ilmeisesti ollut kovin montaa, vaikkakin pari paikallista plastiikkakirurgia mukana. Vaikuttaa, että ainakaan samalla nimellä kilpailua ei olisi järjestetty kuin YHDEN AINOAN KERRAN. On vaikea ymmärtää mihin faktoihin tällaisen kilpailun ns. yleinen arvostus silloin perustuu?

Injection Academyn sivuilta en myöskään kilpailua löytänyt.

• hammashoitaja

http://sondag.aftonbladet.se/2011/10/finska-bast-pa-fillersbehandlingar-nar-inject-academy-awards-avgjordes-2011/
        Pääpalkinnon saavuttaminen injektiokilpailussa v. 2011 kertoo jo Sofian korkeasta ammattitasosta. Ja on itsestään selvä, että ihminen kehittyy koko ajan eikä alistuu kirjoittamaan kilpailijoista ikäviä kommentteja. Ja toki, palstoilla haukkuminen nimittomana ei lisää arvoa koko alalle... Sofia on tunnetuin ammattilainen Suomessa . Mustamaalaminen on jo sen verran näkyvä etten uskalla mennä muille.

Silmien ihoa saa injectoida lääkärin lisäksi yli 120 op suorittanut terveydenhoitoalan ammattilainen.. muuten kaikki hoitajat olisi lomautettu myöskin sairaaloista samana päivänä pois ...

• kirjrgiaetsimässä

Sofia Kazakov se juuri oli ketä aikasemmin harkitsin! Kokemuksia kenelläkään?

Olen taas ajatellut enemmän rasvansiirtoa, josko uskaltaisin taas Liettuaan, mutta ehkä kokeilen Restylanea tai vastaavaa ensin.

Voitte kirjoitellakin kokemuksista: anonyymi3284[at]gmail.com

• klinikoitariittää

Huonoja kokemuksia on :( En voi suositella.

• 656

lisää kokemuksia kaivataan toimenpiteestä ja tekijöistä!

• Käynytläpi

Sinuna lähtisin Ruotsiin osaavampiin ja varmempiin käsiin jos raha ei ole ongelma.

• 656

Osaatko suositella klinikkaa esim.tukholmasta?

• lhkjhkhk

Olen 28-vuotias nainen ja kävin täyttämässä kyynelurat eilen, ja olen tosi tyytyväinen. :) Oli pakko tulla heti kertomaan samasta vaivasta kärsiville siskoille! Tulos näky saman tien ja ilme raikastui tosi paljon. "Silmäpussit" katosivat kokonaan.

Itse operaatio tehtiin kanyylin avulla, ei sattunut ollenkaan. Kanyyli laitettiin poskesta ja siinä laitettiin neula sisään, en edes huomannut missä se neula meni lääkäri vain sanoi että nyt se on täällä nenän lähellä. Homma maksoi vähän päälle 300 ja kesti 15 min. Kokenut lääkäri teki (oli tarjolla myös sh tekemänä halvemmalla, en halunnut). Itse aine KFill Strong tms. tuntuu sormenpäällä kokeiltuna kovana juovana nenän vieressä, mutta ei näy mitenkään. Tänään piti tulla turvotusta, mutta ei tullut. Oma mieskään ei huomannut mitään muutosta. Kaduttaa vain etten mennyt jo aikaisemmin.

Älkää pelätkö menemistä vaan menkään. Jos ette tykkää tuloksesta niin aineen voi lioittaa pois jollain vastaaineella pahimmassa tapauksessa.

• Ujo

Hei, missä kävit? Olisin iloinen vinkistä.

• lhkjhkhk

Olen 28-vuotias nainen ja kävin täyttämässä kyynelurat eilen, ja olen tosi tyytyväinen. :) Oli pakko tulla heti kertomaan samasta vaivasta kärsiville siskoille! Tulos näky saman tien ja ilme raikastui tosi paljon. "Silmäpussit" katosivat kokonaan.

Itse operaatio tehtiin kanyylin avulla, ei sattunut ollenkaan. Kanyyli laitettiin poskesta ja siinä laitettiin neula sisään, en edes huomannut missä se neula meni lääkäri vain sanoi että nyt se on täällä nenän lähellä. Homma maksoi vähän päälle 300 ja kesti 15 min. Kokenut lääkäri teki (oli tarjolla myös sh tekemänä halvemmalla, en halunnut). Itse aine KFill Strong tms. tuntuu sormenpäällä kokeiltuna kovana juovana nenän vieressä, mutta ei näy mitenkään. Tänään piti tulla turvotusta, mutta ei tullut. Oma mieskään ei huomannut mitään muutosta. Kaduttaa vain etten mennyt jo aikaisemmin.

Älkää pelätkö menemistä vaan menkään. Jos ette tykkää tuloksesta niin aineen voi lioittaa pois jollain vastaaineella pahimmassa tapauksessa.

• a.skfj

• 656

Kertoisitko vielä lääkärin nimen? Olisi erittäin tärkeää :)

• Kiinnostunutkdkd

Millä klinikalla kävit?

• eitäyt

alaluomenleikkaus

• silmäkuoppa

Iän myötä rasvakudos kasvoissakin vähenee ja ekana ikääntymisen merkit näkyy silmien ympärillä, koska siellä iho ohutta ja rasvaa vähiten. Googlatkaa tear through injections -videoita.

• Kovastikiinnostaa

Kenellä olette käyneet ottamassa(lääkärin nimi) ja minkä merkin täyteainetta on laitettu, ja miten paljon? Mieluusti kuulisin suosituksia!

• idiootti123

Itse kävin muutama vuosi sitten Bulevardin klinikalla. Kallis, mutta varmasti luotettava paikka.

Kirurgi oli käynyt ties mitä erikoiskursseja ympäri maapallon. Löi läjän todistuksia nähtäväksi suorituksistaan ensi alkuun.
        -Noi valmistajien päiväkurssit kosmetologeille on kaiketi pikkuisen eri tasoa kuin kirurgeille erikseen suunnatut mestarikurssit. Tai en usko, että kukaan lentesi pallon toiselle puolelle ja maksaisi maltaita ellei opetus paikanpäällä olisi sellaista mistä ei oikeasti jotain erikoistekniikkaa oppisi.

• idiootti123

Silmän alue on myös sellainen, että haluat tekijällä ja paikalla olevan täysi potilasvakuutus. Toimenpiteessä on aina pieni sokeutumisriski. Koulutetulla lääkärillä yleensä turvallista.

• idiootti123

Ja Restylanea laitettiin. Kirurgi perusteli syyt.

• kingis245

Antaisitko kirurgin nimikirjaimet? :)

• Siegmund

Olen 45 v. nainen, jolla aina ollut turpoilevat silmät ja vähän roikkuvat kasvonpiirteet. Iän myötä kyynelura (jo ihan selvä pysyvä ihopoimu varsinkin toisen silmän alla) ja alaluomen rasva/neste silmäpussit vanhensivat naamaa selvästi. Kävin keväällä siinä E:llä alkavassa paikassa Helsingin Sanomatalossa lääkärillä S.N. täyttämässä kyynelurat ja myöhemmin poskipäät. Toimenpide muutti ulkonäköäni häkellyttävästi, vähintään 15 v pois. Pelkäsin, että silmien alle tulisi pysyvää turvotusta, mutta vaikutus oli yllättäen päinvastainen: täyteaine jotenkin näyttää stimuloivan nestekiertoa silmien ympärillä ja iho on hehkuva, muttei yhtään kerää sellaisia aamupusseja tai itkun jälkeistä turvotusta. Vanhoja silmäpusseja ja uraa ei näy enää yhtään, siis oikeasti ei lainkaan. Kyyneluran tila on täytetty, eli silmäpussien alle ei pääse muodostumaan varjoa. Täyteaine tukee ihoa (kiristää sitä hieman), joten myös pinnalliset harakanvarpaat ovat vähäiset. Jos olisin tiennyt vaikutuksen olevan näin dramaattinen olisin tehnyt hoitoja jo 30 vuotiaasta lähtien. Olen turhaan käynyt esim laserhionnassa, nasolabiaalien täytössä ja silmäkulmien botoxissa.
      Kyyneluriin laitettiin yhteensä 1 ml tiukinta ainetta ja poskiin 3 ml. Kyynelurat 490 euroa (lisätäyttö kuulemma edullisempi) ja posket 700. Laitettiin kanyylillä, ei puudutettu. Ei tullut mustelman mustelmaa, ei juurikaan turvotusta. Vähän inhottavaa se on kun kanyyliä liikutellaan silmän alla, mutta kipu on pientä.
      Ainoa ongelma on, että nyt kun haluaisin hieman lisätäytettä kyyneluriin (varsinkin toiseen silmään, jossa aina ollut selvempi ura silmäpussin ja posken välissä) niin lääkäri S.N. ei kuulemma enää tee hoitoja juurikaan! Tarjoavat sairaanhoitajia, mutta en tiedä uskallanko, sillä menneisyydessä on pistoksista muille alueille huonoja kokemuksiakin (ei tosin tuon paikan hoitajilta). Olisin ehdottomasti halunnut samalle lääkärille, joka teki noin nappisuorituksen.

• Helatorstai

Nostan vähän vanhaa ketjua. Kävin laittamassa itse restylanea kyyneluriin vuosi sitten. Ainetta taidettiin laittaa vain se 0.25, omasta ielestäni olisi voinnut laittaa enemmän. Lopputulos oli kaunis mutta valitettavasti omaan nopean aineenvaihdunnan ja aineet olivat poissa n.3kuukaudessa :( onko kellään tietoa, pysyykö jokin toinen aine paremmin tai voiko asiaan vaikuttaa mitenkään?

Tiedustelisin myös onko kukaan täyttänyt silmien alueen pieniä ryppyjä restylanella?

• Filleritkoettu

Olen ottanut itse 0.5ml kumpaakiin kyyneeluraan täyteainetta nimeltä teosyal redensity. Muutaman kuukauden päästä restylanea 0.5ml kumpaakin ja sen jälkeen vielä reilun puolen vuoden päästä 0.5ml teosyal redensityä lisää. Vasta kolmannen täyttökerran jälkeen oli hyvä lopputulos. Luulen että tarvitset vähän enemmän täyteainetta jos kyynelurat ovat syvät. Älä koskaan ota kerralla paljoa ja anna lääkärin konsultoida ja arvioida paljonko tarvitset. Teosyal redensity kaikista paras täyteaine kyyneluriin, suosittelen paikkaa nimeltä Medfin Ruoholahdessa!

• Ujo
        Filleritkoettu kirjoitti:

Olen ottanut itse 0.5ml kumpaakiin kyyneeluraan täyteainetta nimeltä teosyal redensity. Muutaman kuukauden päästä restylanea 0.5ml kumpaakin ja sen jälkeen vielä reilun puolen vuoden päästä 0.5ml teosyal redensityä lisää. Vasta kolmannen täyttökerran jälkeen oli hyvä lopputulos. Luulen että tarvitset vähän enemmän täyteainetta jos kyynelurat ovat syvät. Älä koskaan ota kerralla paljoa ja anna lääkärin konsultoida ja arvioida paljonko tarvitset. Teosyal redensity kaikista paras täyteaine kyyneluriin, suosittelen paikkaa nimeltä Medfin Ruoholahdessa!

Hei, voitko kertoa tarkemmin tai kuvailla kokemustasi Medfinissä? Mikä teki siitä hyvän? Olisin kiitollinen vastauksesta.

• kokemustaon

Kyyneluriin kanntaa valita aine jossa hyaluronihapon pitoisuus on alhaisempi, esim restylane vital. "Vahvempi" täyteaine saattaa aiheuttaa silmäpussimaisen efektin.

• panda_karhu

Onko kokemusta Heikki Kaupin tekemistä kyynelurien täytöstä Tampereella KC-Clinicillä?

• Riitta45

Mä harkitsen myös ko toimenpidettä ja heikki kupia. Kokemuksia, anyone? Ja lähinnä vanhempien rouvien kokemuksia, joilla silmöt ns. kuopissa.

• lohkoperunat_silmienalla

Kaveri oli käynyt ja suositteli Kupia ja uskaltauduin itsekkin. Ja täytyy vain hehkuttaa! Oon todella tyytyväinen ja eron huomaa kyllä itse ainakin

• Huolettaa

Nostan ketjua...

Kävin eilen ottamassa täytettä nasolabiaaleihin, olen käynyt jo usean vuoden ajan samalla lääkärillä ja ollut tyytyväinen lopputulokseen. Nyt lääkäri ehdotti, että laitettaisiinkin kohotusta poskiin ja täytettäisiin kyynelurat. Epäröin hetken mutta suostuin sitten luottaen lääkärin ammattitaitoon. Nyt aamulla herätessäni toinen kasvojen puoli on normaali, mutta toisella puolella silmän alle on ilmestynyt valtava mustelma ja häiritseväntuntuinen sekä näkökentässä näkyvä kohouma. En ole varma onko kyseessä normaali turvotus vai pitäisikö tästä huolestua, voiko täyteaine olla lähtenyt kohti silmää?!

Odottelenko päivän/pari vai onko syytä olla välittömästi yhteydessä pistäneeseen lääkäriin? Kyseessä on erittäin kokenut tekijä, joka varmasti kyllä tietää mitä tekee mutta ainahan jokin voi silti mennä pieleen.

• Ooops

En olisi huolissani. Mutta eikö lääkäri maininnut että sellaista voi sattua? Minulle kertoi lääkäri etukäteen että mustelmia voi tulla ja turvotusta reippaastikin.

• Liinu46

Kaksi kertaa tehty rasvansiirto kyyneluria tasottamaan. Tummuus alaluomilla edelleen. Alaluomia kun ei täytetty rasvalla. En valitettavasti voi suositella tätä toimenpidettä. Ensimmäisen kuukauden jälkeen toimenpiteestä näytti ihan hyvältä, mutta kahden kuukauden jälkeen lopputulos lähes sama kuin ennen. :(

• Pandanaama

Missä kävit?

• Anonyymi

Moikka koko perhe kyynelurien aihesta.
      3 päivä sitten kävin ottamassa sama palvelu. En ymmärtänyt millä tavalla pistäjä hän teki mutta mun näköinen nyt näytää että poskien viisto silmien ja nenän väli päin on niinkuin yksi viiva kohonnut ja todella kova . Ei tullut mustelmia. Soitin kysyin mutta vastavät vain että kyllä ne menee paremmaksi 😭. oikeasti tämä on poskien täyte vai mihin aineet he laittoivat. Kyllä silmien alle kuopat on vähän paremmat mutta en halunnut poskit kohottavat näin.
      Voisitteko kenellä on kokemusta tästä olet kiltti kerto minulle.
      Olen ulkomaalainen anteeksi jos en hyvin osannut kirjoita asia selvemmäksimmin .

• Anonyymi

Tämä on vuosia vanha ketju, mutta kirjotan silti oman vinkkini ongelmaan tummat silmänaluset. Kävin ihotautilääkärillä Eirassa ja sain reseptin tretinoiinivoiteeseen sekä kotiohjeet mikroneulaukseen (koko kasvoille). Hintansa väärtti tuo käynti! Jotenkin nuo kummatkin tekee ohuesta silmänalusihosta paksumpaa, iho vaalenee ja verisuonet näkyy vähemmän läpi! Lisäksi lähtee/vähenee rypytkin! Voide on halpaa, samoin mikroneulaus itse, eikä ole riskejä noiden täyteaineiden epäonnistumisista. Suosittelen tosin hakemaan ohjeet siihen neulaukseen mieluiten ihotautilääkäriltä kuin netistä (kannattaa valita ihotautilääkäri joka tekee myös erilaisia esteettisiä hoitoja, pistoksia ym)

• Anonyymi

Nostanpa myös vanhaa ketjua.. Onko lisää kokemuksia kyynelurien täytöstä? Tai onko täällä alkuperäisiä kirjoittajia paikalla, ja kauanko heillä on lopputulos kestänyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nostanpa myös vanhaa ketjua.. Onko lisää kokemuksia kyynelurien täytöstä? Tai onko täällä alkuperäisiä kirjoittajia paikalla, ja kauanko heillä on lopputulos kestänyt?

Myös minua ovat mustat silmänaluset sekä pussit vaivanneet niin kauan kuin muistan. Koska suomen hinnat ovat pilvissä, olin ajatellut tehdä leikkauksen ulkomailla, mutta tänä päivänä sinne lähteminen on lähes mahdotonta, joten päätin sillä välin kokeilla kyynelurien täyttöä. Tottakai ainetta laitettiin varovaisemmin kun liikaa ja ammattilainen plastiikkakirurgi laittoi. Ei tullut mustelmia eikä proseduuri sattunut. Tulos on todella huomattava parannus mitä ikinä on aiemmin ollut. Mustuus on poissa ja silmä ei ole kuopalla mistä pussimainen efektikin johtui. Jos sinulla siis on kuoppa ongelma, niin mitä siinä leikkaa, päinvastoin tarvitaan täytettä, joka kohottaa ja tasaa rajat. Voin siis suositella toimenpidettä lämpimästi osaavissa käsissä. Sanoisin, että täydellistä tulosta on turha odottaa ekan kerran jälkeen mutta aina voi hienosäätää kuukausien edetessä ja samalla siinä näkee mikä omiin kasvoihin sopii. Hintavaahan se on, mutta mikäs ei tänä päivänä maksaisi. Ja kauanko pysyy on hyvin yksilöllistä.. siis ainut harmitus on tässä se, että en jo vuosia sitten tehnyt asialle mitään.. niin paljon lisäarvoa se tuo elämään kun ei näytä ikäänsä 10 vuotta vanhemmalta, joten suosittelen 110%

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös minua ovat mustat silmänaluset sekä pussit vaivanneet niin kauan kuin muistan. Koska suomen hinnat ovat pilvissä, olin ajatellut tehdä leikkauksen ulkomailla, mutta tänä päivänä sinne lähteminen on lähes mahdotonta, joten päätin sillä välin kokeilla kyynelurien täyttöä. Tottakai ainetta laitettiin varovaisemmin kun liikaa ja ammattilainen plastiikkakirurgi laittoi. Ei tullut mustelmia eikä proseduuri sattunut. Tulos on todella huomattava parannus mitä ikinä on aiemmin ollut. Mustuus on poissa ja silmä ei ole kuopalla mistä pussimainen efektikin johtui. Jos sinulla siis on kuoppa ongelma, niin mitä siinä leikkaa, päinvastoin tarvitaan täytettä, joka kohottaa ja tasaa rajat. Voin siis suositella toimenpidettä lämpimästi osaavissa käsissä. Sanoisin, että täydellistä tulosta on turha odottaa ekan kerran jälkeen mutta aina voi hienosäätää kuukausien edetessä ja samalla siinä näkee mikä omiin kasvoihin sopii. Hintavaahan se on, mutta mikäs ei tänä päivänä maksaisi. Ja kauanko pysyy on hyvin yksilöllistä.. siis ainut harmitus on tässä se, että en jo vuosia sitten tehnyt asialle mitään.. niin paljon lisäarvoa se tuo elämään kun ei näytä ikäänsä 10 vuotta vanhemmalta, joten suosittelen 110%

Hei,
        Minulla on sama kokemus. Ehdoton suositus kyynelurien täytölle täyteaineella. Kallista, mutta toimii. Olen aina kärsinyt tummista silmänalusista ja nyt vihdoin pääsin niistä eroon. Toimenpide tehtiin kanyylitekniikalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei,
        Minulla on sama kokemus. Ehdoton suositus kyynelurien täytölle täyteaineella. Kallista, mutta toimii. Olen aina kärsinyt tummista silmänalusista ja nyt vihdoin pääsin niistä eroon. Toimenpide tehtiin kanyylitekniikalla.

Missä olette käyneet toimenpiteessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä olette käyneet toimenpiteessä?

Minäkin kävin joku aika sitten, voin vain suositella! Aina kärsinyt tummista aluksista, mikään peitevoide ei häivyttänyt riittävästi, koska oli niin kuopalla. Kokenut esteettisen puolen sairaanhoitaja täytti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin kävin joku aika sitten, voin vain suositella! Aina kärsinyt tummista aluksista, mikään peitevoide ei häivyttänyt riittävästi, koska oli niin kuopalla. Kokenut esteettisen puolen sairaanhoitaja täytti.

Niin ja minullakin tehtiin kanyylilla. Sisään mentiin posken paksumman ihon kohdalta, ei tullut mustelmia.

• Anonyymi

Mulle tehtiin viime kesänä tämä toimenpide pitkän harkinnan jälkeen. Mulla on ollut aina todella syvät kyynelurat ja ne alkoi lopulta häiritä, kun tuntui, että näytän koko ajan väsyneeltä ja ikäistäni (27v) vanhemmalta. Selvittelin tekijää pitkään, ja huomasin, ettei Tampereella ollut montaakaan lääkäriä, joka hoitoja tekisi. Löysin sitten tämän, jolla oli paljon tutkintoja ja viiden vuoden kokemus pistoshoidoista.

Saavuin hoitoon ja Restylanea laitettiin. Lääkäri pisti aivan liikaa ainetta (ehkä jopa 0,5ml per puoli). Tulos näytti kuitenkin hyvältä, kunnes kaksi viikkoa oli kulunut eli olin parantunut. Hymyillessäni se täyteaine näkyi pinnassa, ikään kuin sitä ei olisi laitettu tarpeeksi syvälle ja se olisi vain yhdessä kohdassa. Menin näyttämään tulosta lääkärille ja hänen kommenttinsa oli: "Mä luulin, että se olisi ollut paljon pahempi". No mutta tosi kiva.

Tulos on vielä nyt vuoden jälkeen hyvin nähtävillä ja hartaasti toivon, että se seuraavan vuoden kuluessa liukenee olemattomiin. On todella yksilöllistä, miten aine kuluu pois. Joillain se kestää pari kk, joillain sitten ilmeisesti pari vuotta. Itse urheilen 4-5 kertaa viikossa ja aineenvaihduntani on muutenkin vilkas, eli sekään ei aina auta. Mulla huulitäytekin kesti about pari vuotta. Muut eivät täytteisiini varmaan kiinnitä huomiota, koska eivät mun naamaa samalla tavalla katso, mutta itselläni oli asian kanssa ensimmäinen puoli vuotta aikamoinen kriisi. Nyt ei jaksa enää niin kiinnostaa, joskus vähän ärsyttää kun huomaa asian jostain valokuvasta. Jos jotain positiivista tästä hakee, niin eipä ole enää syviä kyyneluria :DD

Suosittelen ennen täytteen ottamista vierailemaan englanninkielisillä keskustelupalstoilla, sillä itse sain aivan liian ruusuisen kuvan näiltä suomalaisilta, kun kokemuksia on niin vähän. En halua pelotella, mutta tällaiseen toimenpiteeseen tarvitaan todellakin enemmän ammattitaitoa, kuin huulien täyttöön. Se on varmaan vähän myös tuurista kiinni, kuinka aine asettuu. Onnistuneena kuitenkin aivan mahtava toimenpide varmasti.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      132
      3857
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1905
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1771
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1412
    5. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      129
      1313
    6. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      38
      1298
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      98
      1274
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      70
      1156
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      69
      1033
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      111
      1014
    Aihe