Kirjoitan tätä samana iltana kuin sterilisaatio on tehty. Minun on pakko sanoa että odotin voivani paremmin, mutta "kivut" (tuntuu pikemminkin ilmavaivoilta) vaivaa joka johtuu siitä vatsa oli laajennettu kaasulla (hiilidioksidilla). Muuten on ollut ihan loistava olotila. Ei todellakaan valittamista. :) Suosittelen kaikille jotka Varmasti haluavat sterilisaation, omasta tahdostaan. Itse olen halunnut sitä jo 24 vuoden ikäisestä asti kahden lapseni jälkeen. Mistä tuli mieleen. Pitääpä lähettää (hyvää) palautetta sairaalalle. :D
Sterilisaatio
2
212
Vastaukset
- määkihaluun
Ilmeisesti olet siis täyttänyt 30 vuotta, kun sait sterilisaation, mikäli edelleen on "vain" kaksi lasta? Kävitkö julkisella vai yksityisellä? Miten pitkään jonotit, jos kävit julkisella, tai mitä maksoi, jos teet yksityisellä?
- steriloimislaki
Suomessa oikeus sterilisaatioon on rajoitettua.
Media ei ole paljoa huomioinut tätä kansalaisaloitetta.
Ilmeisesti siksi sille on kertynyt kannatusta hitaasti.
"Steriloimislain ikäraja pohjoismaiseksi eli 25 vuotta ja lapsiluvuksi kaksi lasta"
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2401
Nykylain 30 vuotta tai kolme lasta on holhoavaa vanhanaikaista lainsäädäntöä.
Kannattakaa ja jakakaa aloitetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856483
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2905454Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984151- 522900
- 272874
- 1202093
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721301
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151