Salilla että se penkki on rikki siinä laitteessa. No nainen vaan mulkoili minua ja istui siihen penkille. Kohta nainen lensikin selälleen lattialle kun otti painot käteensä. Piteli kovasti kättään, taisi sattua kunnolla.
Sanoin tänään naiselle
26
173
Vastaukset
No ehkäpä sillä naisella ei kulkenut se hissi ihan ylös asti (olettaen että puheestasi ylipäätään oli mahdolllista saada selvää).
- ätmel
Juuri tuolla tavalla naiset aina kilttejä ja kunnollisia miehiä kohtelevat. Jännämies ei olisi sanonut mitään ja räjähtänyt sitten räkäiseen nauruun, kun nainen satuttaa itsensä. Myöhemmin nainen sitten olisi antanut jännämiehelle pillua naisten vessassa.
- Totuus1
Ja perusteena olisi se, että kukaan kilteistä miehistä ei kertonut, että se penkki on rikki tai eivät tulleet auttamaan tätä naista tai eivät avanneet tälle naiselle ovea tai.... Ja siksi täytyy kostaa niille kilteille miehille harrastamalla seksiä jänneämiehen kanssa.
- zinkkutar
Tietty ei kannata salin henkilökunnalle kertoa hajonneesta laitteesta, jännämiesten ja kaikkien naisten takia. Ätmel, kirjoitit vain palstatotuuden..
- RumaMiesIkuisestii
Olen rumana miehenä kanssa huomannu jos naiselle haluaa kertoa jonkun tärkeän asian niin saa yleensä vaan homer simpson tyylisen mulkoilevan katseen ja perille ei mene. Sitten kun jotain sattuu ollaan menossa vaikka sille ohi kulkevalle jännikselle valittamaan kun tuo ruma mies ei puhunu mitään. Katos kun ruma mies on ilmaa naisille. On kuin olisit aave. Hajuton, mauton, näkymätön.
Onhan sinulla selkeä ulosanti ja artikulaatio? Usein, jos ihmisen puheesta ei saa selvää, sitä vain katsoo ihmeissään.
- RumaMiesIkuisestii
helka kirjoitti:
Onhan sinulla selkeä ulosanti ja artikulaatio? Usein, jos ihmisen puheesta ei saa selvää, sitä vain katsoo ihmeissään.
Koska naiset halveksii rumia miehiä niin on ykshailee sanoa niille vaikka talossa olis pommi joka räjähtää viiden minuutin päästä.
- zinkkutar
Lisää palstatotuutta..
- ätmi-sinkku
Eihän naiset rumia miehiä kuuntele ikinä.
- siirappia
ja tämä oli mielestäsi tärkeää kertoa, koska....
- 1naarastöistä
Ei rumat miehetkään huomaa rumia naisia. Ruman naisen päälle voi vaikka vahingossa istua. Niin huomaamaton se on.
- Totuus1
Se vaan halusi tulla sinun syliin.
- ei.ymmärrä
Jos tietää, että jokin on rikki ja vaarallinen, tulee informoida henkilökuntaa niin, että laitteeseen saa edes lapun, että se on epäkunnossa. Miten tällaiset asiat voivat olla niin vaikeita ihmisille?
- RumaMiesIkuisestii
Jos jää on heikkoa ja palasin sieltä takaisin kun ritisi jalkojen alla ja näen että viisi kaunista siideriliideriä on menossa sinne ottaan "siis niin kivan sexyn kevät rusketuksen" niin soitanko meteorologille että viittittekö iltauutisissa varoittaa heikoista jäistä vai huudanko niille pikku pissiksille et sinne ei kannata mennä? No totuus on se kun ne näkee että tuo tyhjän huutelija on ruma niin taitaa viis diivaa olla kohta uintireissussa mutta jos olen komea tulevat he viipymättä luokseni ja ovat kaikki kaulassani kiinni että "voi kun ihanaa ja olitpa rohkea jännämies kun kävit kokeilemassa jäätilanteen ennenkun me oltais kävelty sinne kuolemaan" No olen ruma mies että on aivan sama pitää mölyt mahassa ja naskalit omalla kaulalla.
- ätmel
Ja näin miehiä vihaava femakko käänsi jälleen naisen käytöstapojen puutteen miehen syyksi.
- huaarat
Olispa se huora lentäny naamalleen ja leegot kurkus ni tietäs miltä tuntuu olla ruma. Ehkä oppisi kuuntelemaankin sitten ihmisiä..
- ExPUA
BURN! :D
"Ylpeys käy lankeemuksen edelle."
Naisen tarkoituksena oli osoittaa, että olet niin ali-ihminen hänen rinnallaan, ettei edes sanojasi kuulu noteerata. Eikö tuollaiset naiset ole alhaisia huoria?- zinkkutar
Jospa nainen onkin neitsyt tai häntä on salilla ahdisteltu, eipä olisi ensimmäinen nainen jolle tätä olisi tapahtunut. Mulkoiluun tai mitä se sitten on ollutkin, voi olla monta muuta syytä kuin inho Ap.tä kohtaan. Mistä aina säkin ExPUA, näet naiset vain alhaisina huorina?
Onneksi en tunne ketään kaltaistasi. - ätmi--
zinkkutar kirjoitti:
Jospa nainen onkin neitsyt tai häntä on salilla ahdisteltu, eipä olisi ensimmäinen nainen jolle tätä olisi tapahtunut. Mulkoiluun tai mitä se sitten on ollutkin, voi olla monta muuta syytä kuin inho Ap.tä kohtaan. Mistä aina säkin ExPUA, näet naiset vain alhaisina huorina?
Onneksi en tunne ketään kaltaistasi.naiset on alhaisia huoria jollei ne vastaa kun niitä asiallisesti puhutellaan!
- ExPUA
zinkkutar kirjoitti:
Onneksi en tunne ketään kaltaistasi.Arvostelen naiset heidän tekojensa, ja asenteensa pohjalta, ja tuo tapaus oli ilmeinen.
Sinä olet muuten samanlainen, sillä puolustelet kaltaisiasi. Se on naisille erittäin ominainen tapa, ja siitä tunnistaa minkälainen nainen on kyseessä. - ijrut
Sinä et puolusta kaltaisiasi? Potaskaa.
- kilttiatm
Yritin olla asiallinen, olin siirtänyt sitä penkkiä sinne nurkkaan mutta nainen otti sen sieltä ja sanoin sille että se on rikki. Eihän se minua kuunnellut.
- nvdfjaö
Olisit sitten nauranut vaan ja sanonut "Mitäs minä sanoin?", etkä pillittänyt palstalla. En usko juttuusii pätkääkään, aikuinen ihminen ei itke pikkuasioista. Taisi käydä niin että itse käytit risaa penkkiä, pyllähdit ja tuli itku ja äitiä ikävä eikä salin jännä-jenna kysellyt "miten kävi?".
- VeäVittuPiähäs
nvdfjaö kirjoitti:
Olisit sitten nauranut vaan ja sanonut "Mitäs minä sanoin?", etkä pillittänyt palstalla. En usko juttuusii pätkääkään, aikuinen ihminen ei itke pikkuasioista. Taisi käydä niin että itse käytit risaa penkkiä, pyllähdit ja tuli itku ja äitiä ikävä eikä salin jännä-jenna kysellyt "miten kävi?".
Taitaa olla niin että olet itse olevinasi jannäjennataimies. Ja totuus on se että silloin olet välinpitämätön muita kohtaan ja näet soveliaaksi nauraa paskaisesti aapeelle koska eihän kunnon mies välitä. Jännämiehiä ei vittujakaan kiinnosta miten toiselle käy mutta ätmeillähän on tunteet. Toisaalta näillä on käänteinen puoli nimittäin jännämiehen käytös hyväksytään vaikka se olisi naiselle naurava koska se on silloin kunnon uros. Jos mies (atm) on huolehtiva niin hän on nössö eikä kiinnosta naisia. Aikuismaailmassa vallitsee samat käyttäytymisen lait kun lapsuudessakin valitettavasti.
- 8585
Olenhan aina ihmetellyt salilla käyvien älynlahjoja, olivat sitten jamppoja tai jennoja.
- Pania69
Olisit pannut kun se oli selällään lattialla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2174949- 1892693
- 671572
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss501328Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?971251Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91242- 1321237
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1091174Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1481155- 731133