Näyttää siltä että tämä palsta ajetaan alas

yyuuuuuuuu

ja oikeastaan mitä näillä palstoilla oikeasti tehdään Vasemmiston palstalla ei juuri keskustelua synny ja tällä palstalla ainoastaan palstäpölhö tekemässä typeriä avauksia ja vasteilemassa niihin itse , ja mihinkä hävisi Martti Luukas ????

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • srk

Se olisi viisainta mitä Suomessa olisi 10 vuoteen tapahtunut.

• En usko, sillä Aller-media saa rahaa jokaisesta palstapölhöstä, joka saattaa klikata jotain mainosta. Ja onhan se mukavampi sanoa mainostajallekkin suurempi käyttäjämäärä, niin mainos saa paljon näkyvyyttä.

• taipeka

Ei pysy tällaisella palstalla mainostajat, sellaiset tyypit jotka täällä kuluttavat pääsääntöisesti aikaansa - ovat rahattomia luusereita. Eikä siis ole ostovoimaa, ja karkoittavat sikailuillaan ostovoimaisen väen pois - ei siis palstalla menestyksen avaimia.

• taipeka kirjoitti:

Ei pysy tällaisella palstalla mainostajat, sellaiset tyypit jotka täällä kuluttavat pääsääntöisesti aikaansa - ovat rahattomia luusereita. Eikä siis ole ostovoimaa, ja karkoittavat sikailuillaan ostovoimaisen väen pois - ei siis palstalla menestyksen avaimia.

Ne tulot tulee Aller-medialle klikkauksista - ei ostoista.

• taipeka
        pepep kirjoitti:

Ne tulot tulee Aller-medialle klikkauksista - ei ostoista.

Merkityksettömistä klikkailuista ei pitkään maksella - tulosta pitää syntyä, eli myyntiä, mutten mainostaja siirtyy muualle, kuten runsas tyhjätila näilläkin sivuilla osoittaa ;)

• taipeka kirjoitti:

Merkityksettömistä klikkailuista ei pitkään maksella - tulosta pitää syntyä, eli myyntiä, mutten mainostaja siirtyy muualle, kuten runsas tyhjätila näilläkin sivuilla osoittaa ;)

Tiedä siitä sitten... Itse tosin hieman epäilen, että KAIKKI Suomi24:n käyttäjät olisivat rahattomia. Eihän tätä palstaa ilmaiseksi ylläpidetä. Mutta eipä tosin paljoa haittaisi, vaikka tuo ennustamasi skenaario tapahtuisikin,

• taipeka
        pepep kirjoitti:

Tiedä siitä sitten... Itse tosin hieman epäilen, että KAIKKI Suomi24:n käyttäjät olisivat rahattomia. Eihän tätä palstaa ilmaiseksi ylläpidetä. Mutta eipä tosin paljoa haittaisi, vaikka tuo ennustamasi skenaario tapahtuisikin,

Treffipalsta pyörittää tätä koko suoli24-pölhölää, nämä sadat "keskustelupalstat" ovat "keräämässä ja kasvattamassa" kävijämäärijä mainosmyyntiä varten, sääöi suoli24 kannalta, etteivät ole hölmöläisiä, ja tajuavat jujun, eli palstailla ei seikkaile juurikaan ostovoimaista väkeä. Jonka kyllä tekstejä lukemallakin ymmärtää osa tosian on henkilökunan "ylläpitämiä" provoja ;)

• Sylttytehtaalta

Marttiluukas ja TimppaTT ovat näitä persujen säätiörahoilla palkattuja trollihäirikköjä, joiden ainoa tehtävä on yrittää savustaa lukijoita pois palstalta. Persuihin soluttautuneet hommaforumilaiset ovat päässeet lempipuuhaansa.

• roopejuutas

Ja persun anaalirauhasta kiihottavat mölinät viela päälle.

• taipeka
        roopejuutas kirjoitti:

Ja persun anaalirauhasta kiihottavat mölinät viela päälle.

Juuri tämäntasoiset jutut aiheuttavat niitä "tyhjiä" tiloja mainospaikoilla ;) Tätä "hyvää" näillä valvomattomilla palstoilla riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6062
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      339
      5387
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2717
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2625
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      87
      1912
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1707
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1591
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1553
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1423
    Aihe