Kunnon moka

jäi_saamatta

Taisin juuri huomata itsestäni, että minussa ei taida olla pelimiestä tarpeeksi. Tai en ainakaan osaa lukea milloin nainen on leikillään ja milloin tosissaan.
Olin eräässä kulttuuritapahtumassa pari iltaa sitten ja siellä törmäsin tuttuun naiseen, exän ystävättäreen. Iskin silmäni hänen erittäin tyylikkääseen asuunsa ja muutenkin miellyttävään ulkonäköön ja tietysti tavatessamme kohteliaasti kehuin hänen kaunistavaa ja edustavaa tyyliään. Nainen oli selvästikin otettu. Väliajalla hän sitten hakeutui seuraani ja houkutteli viskipaukuille hänen kanssaan - hän selvästikin muisti jostain yhteydestä, että olen viskin ystävä, vaikka en ole ollut hänen kanssaan etekemisissä juurikaan. Liekö ex joskus maininnut asiasta.
Siinä hän alkoi sitten vitsailla, että otettaisiiko toisetkin paukut ja lähdetään esityksen jälkeen vetämään kuppia vähän meille sopivampaan, rahvaanomaisempaan ympäristöön. Tähän luullakseni vitsillä heitettyyn ehdotukseen vastasin, että toki muuten lähtisin, mutta työvelvollisuudet painavat seuraavana aamuna päälle. Mainitsin vielä huumorilla heti perään, että täytyy sitten lauantaina lähteä vetämään yhdessä naamat eräässä paikkakunnan tunnetussa ns. "ei niin hienostuneessa kapakassa". Leikilläni juttelin koko ajan naiselle asiasta. En ikinä uskoisi että tällä taustalla, naamalla ja tyylillä tekisin vaikutusta hänen tyyppiseensä naiseen, nimenomaan etenkin kun kyse on exän ystävättärestä.
Nyt sain sitten tekstiviestin oudosta numerosta: "Eipä sua täällä näy, vaikka aioit lauantaina lähteä tänne kanssani ottamaan nollauksen. Olen vähän pettynyt kun luulin jo että sovittiin asiasta. Terkuin: 'X' "
Nyt hieman harmittaa oma urpoiluni, tiedä mihin ilta olisi vielä johtanut. Toisaalta, ehkä se on parempi joskus jättää tällaiset tilaisuudet käyttämättä. Näin ainakin haluan nyt uskotella itselleni, kun makaan kalsarisillani sohvalla television kaukosäädin kourassa.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GuardianAngel

Peli ei ole menetetty! Laita äkkiä viestiä NYT! numeroon ja kysy mitäs hommailet! TEEE SE HETI!!!!!!!!!!! RAPORTOI SITTEN TÄNNE!!!!!!!

• Ei välttämättä menetetty... Mutta pahalta näyttää.

• ätminki

nonii et saanu pilluu

• DarthPlaya

Tässä saattaa olla mahdollisuus pelastaa tilanne kunnon asshole-pelillä...?

Nöyrä anteeksipyytely tuskin ainakaan tehoaa.

"Sori oltiin Penan ja Maken kanssa vetämässä Lasolia sillan alla, mutta ehkä ensi viikolla" tms :D

Syteen tai saveen.

• Mokannut_Itsekin

Sattuuhan noita aina joskus itsellekin, ei sitä aina voi tietää että mikä on ollut pelkkää puhetta ja mikä taas treffien sopimista.

Minulle kävin kerran niin että juttelin erään neidin kanssa töissä että pitäis mennä paikkaan X lauantai-iltana ja neiti oli myös sitä mieltä että joo hänkin menee sinne ja että nähdään siellä ja vietetään iltaa yhdessä, emme kuitenkaan selkeästi mitään sopineet myötäilimme vain toistemme sanomisia. No, itse menin tuonne paikkaan X ja odottelin neitiä siellä, eipä tullut. Töissä sain sitten kuulla ettei neiti ollutkaan jaksanut lauantaina lähteä paikkaan X vaan olikin mennyt paikkaan Y (joka oli hänen kotinsa lähellä), yksikseen ja koska siellä ei ollut kivaa oli hän mennyt kotiin takaisin.

Sama keskustelu toistui sitten seuraavanakin perjantaina, myötäilimme taas toisiamme ja totesimme että saattaisimme molemmat ehkä päätyä paikkaan X lauantai-iltana. Mitään emme taaskaan kuitenkaan sopinut. Tällä kertaa itselleni tuli muuta menoa sunnuntai aamuksi, joten jätin lauantai-illan menot väliin ja jäin kotiin. Töissä sain sitten maanantai aamuna kuulla kunniani siitä etten ollutkaan sitten tullut paikkaan X kuten olin sopinut.

Huoh...

• fgdegdgsss

Voi juma, nyt äkkiä korjausliikettä! Pahoittele että tulikin muuta menoa ja pyydä se luoksesi syömään tai jotain.

• nenäkäs

Hurraa...hyvä sua!

• 54tyyfgjkiuyhjg

Miksi pitää "elvistellä" lähtevänsä vetämään perseet, etenkään jollei niin tee? Muutenkaan miksei voi kysyä suoraan eikä vihjailla.

• ExPUA

Minulle kävi joskus vähän samalla tavalla.

Oli eräs nainen jota yritin aivan hirvesti (jo ennen PUA-aikoja), mutta meni seinään.

Aikaa kului, ja sain tilaisuuden, ja missasin tapaamisen.

Olin unohtanut sen. Mutta asiaan vaikutti kyllä se, että minulla on kunniani, ja en tästä syystä enää edes niin palavasti häneen ollut kiintynyt, kun en kerran ensimmäisellä yrittämällä kelvannut.

Se ei jäänyt siihen, vaan tapasimme sen jälkeenkin. Joten, "no hätä".

Sinun tilanteesi on se, että ei sinulla ole enää hävittävää.

Kuitenkin kannattaa muistaa, että tuollaisia temppuja naiset voivat tehdä milloin tahansa, jopa katalana paskatestinä, että antaa ymmärtää, mutta sitten kun laitat hölmönä viestiä, onkin sinun syy että olit ottanut suullisen sopimuksen vakavissasi.

Joten suosittelisin rehellisyyttä, ei välttämättä niin että sanot: "en tiennyt voivani ansaita sinua, oi jumalatar, voisinko juoda rangaistuksesi lasillisen kustasi?" vaan sanot että et tiennyt hänen tarkoittaneen sitä tosissaan, mutta että sinut voi tavata - yksinoikeudella - oikein sovitustikin, ehkä vielä vähäsen paremmassa ympäristössä.

En oikeasti näe mitään järkeä, miksi et koittaisi tuota, sen sijaan että nyt luovuttaisit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      77
      1545
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      7
      1518
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      87
      1426
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      85
      1155
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      896
    6. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      856
    7. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      74
      805
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      52
      787
    9. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      140
      738
    10. Nukkuisitteko hyvin

Toisten lähellä
      Ikävä
      79
      694
    Aihe