TÄMÄ PALSTA SENSUROI JA RAJOITTAA KIRJOITUKSIA

esrteteteter

Olette varmasti kaikki huomanneet, että palsta on alkanut sensuroimaan kirjoituksia siten, että ihmiset pystyvät kirjoittamaan vain yhden viestin, ja jos yrität kirjoittaa uuden viestin, niin palsta estää sen ilmoittamalla että "laskutoimitus on väärin".

Ryhtykäämme kaikki boikotoimaan palstaa tämän rajoituksen takia.

12

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lskjshfs

      Vaihda selain google Chromeen. Tein niin ja homma toimii.

      • soffa-peruna

        Hyvä jos trolleja hiukan rajoitetaan, S24 uhkasi jo mennä pilalle kokonaan


      • soffa-peruna kirjoitti:

        Hyvä jos trolleja hiukan rajoitetaan, S24 uhkasi jo mennä pilalle kokonaan

        JEP jep! Viimeisen uudistuksen jälkeen täällä ei ollutkaa pitkään aikaan mitää kontrollia, jokainen räkänokka sai mesota täällä miten tahtoi!


        Late Lapista. SSSS Ry!


    • raiskaajaviisikko

      NÄIN PALSTA ON TEHNYT, mutta asian voi kiertää
      en siis saa uutta laskutoimitusta toimimaan mutta aloitan uuden automaattipoistamalla keksit


      Tapanilan somaliraiskaajien kuvat ja nimet
      http://www.vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=8349&start=15

      Oikeusministeriön vuonna 2012 teettämän selvityksen mukaan joka kolmas raiskausrikoksesta tuomittu on ulkomaalaistaustainen.

      Selvityksen pohjana käytettiin pääosin tuomioistuinten tuomioita vuosilta 2006-2010.

      Perustekomuotoisissa raiskauksissa ulkomaalaistaustaisten tekijöiden osuus oli selvityksen mukaan 34 prosenttia ja törkeissä tekomuodoissa 41 prosenttia.

    • tesstaajjja

      testaus toimiiko chromella?

      • jooohyväjoo

        testaus näyttä toimivan, laskutoimitus vaihtui


    • PaskaUudistusOli

      "Ryhtykäämme kaikki boikotoimaan palstaa tämän rajoituksen takia."

      Palstalta poistui "uudistuksen" jälkeen 50% kirjoittajista.

    • 46457656

      Kyseessähän on Tanskalainen Allerin palsta, vaikka nopeasti nimi suomi24.fi hämäisikin.

      Toimitusjohtajana Allerissa häärii Suomalainen Pauli Aalto-Setälä.

    • Hyvin toimii Firefoxilla. Jospa kannattaisi ottaa pysyvä nimimerkki ja kirjautua sillä palstalle ?
      Että silleen.

    • näinkuvittelen

      Chromessa on vain se onkelma, että Google on valtion virallinen vakooja. Käytä sitä, jos haluat tietojesi päätyvän viranomaisille!

    • vaalitakkuilua

      Kommentointi onnistuu Explorerilla vain kerran istuntoa kohti. Kommenttien välillä on kätevintä sulkea selain muistin nollaamiseksi. Sopii kysyä, miksi takkuilu alkoi sopivasti vaalien alla?

    • On nähty, siksipä en ole vieraillutkaan tällä paskapalstalla 6:n vuoteen. Liekkö samat trollit vielä? :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe